Gå til innhold

Glattbarbert eller landingsstripe?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ikke alle menn. Har møtt på flere som ønsker jeg skal ha hår nedentil 

Anonymkode: e2d9f...a77

Som nevnt over her, jeg setter pris på litt hår nedentil hos henne, og jeg er mann 😉

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skreppamedleppa skrev (2 minutter siden):

Det finnes jo alltid unntak ifra regelen, de finnes jo her på forumet også de. Men det er en relativt hovedregel at en både ønsker å se noe annet enn er digert ullteppe av masse hår en må brette til siden omtrent og ved oralsex.

Forskjell på "ullteppe" og frisert, finnes faktisk mellomting her også.
Vil heller at hun har en frisert busk der nede, enn at hun er helt glatt.

Men.. nå er kanskje jeg bortskjemt fordi kona både er rødhåret, og har lite hårvekst der nede,
Så når hun har "full busk" ser hun faktisk frisert ut 😉

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Geojak skrev (5 minutter siden):

Forskjell på "ullteppe" og frisert, finnes faktisk mellomting her også.
Vil heller at hun har en frisert busk der nede, enn at hun er helt glatt.

Men.. nå er kanskje jeg bortskjemt fordi kona både er rødhåret, og har lite hårvekst der nede,
Så når hun har "full busk" ser hun faktisk frisert ut 😉

Du har selvsagt din preferanse og som jeg skrev: de finnes de også. Men fakta er at mangen ikke deler din preferanse og det er selvfølgelig helt greit det også!

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brudd på regelen om å utgi seg for å være flere brukere, og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 17.35):

Oh lord. Glattbarberte menn. Der har du min største turn off 😂🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 5c89c...606

Jeg liker det! 

Men har ikke noe imot stusset eller hår heller.

Jeg er glattbarbert selv, i sommer månedene pleier jeg å vokse fordi jeg blir så rød og nuppete av barbering. Jeg barberer utelukkende pga at det virker som det er det som er mest godkjent i min alder, håper jeg finner en som elsker hår en gang.. 

Anonymkode: 62daa...287

Skrevet

Jeg er 28 og har rota mye rundt nedi der med høvelen iløpet av årene, men det har aldri vært for min egen del. Jeg har som regel hatt litt hår og har aldri følt på noe press, men har raket det av noen ganger i halvåret. Det er veldig digg å være helt nybarbert og glatt, men den følelsen er nå en gang over etter cirka tre kvarter. Så kommer den raspende stikkingen, så kommer den forjævlige kløa, og etter hvert de inngrodde hårene. Angrer like mye hver gang, og jeg er veldig ferdig med å styre med dette for mannfolkas skyld.

Anonymkode: 6ba62...8aa

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Det som er sexy med litt hår der nede, er at når hun er skikkelig våt, blir hårene der litt klissete og deilige. 

Elsker også at sæden klebrer seg til hårene på fitta. Ser veldig sexy ut spør du meg. 

Anonymkode: 7117d...19b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ikke alle menn. Har møtt på flere som ønsker jeg skal ha hår nedentil 

Det kan umulig være skikkelige menn. 

Skrevet
Smeltemann skrev (1 time siden):

Så da er ikke jeg skikkelig mann 😲😉
Fordi jeg liker at hun har litt hår nedentil?

Må vel innse at vi alle kan ha forskjellig smak og mening, og fortsatt være skikkelige..

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 8.55):

Hater glattbarbert, synes det er ekkelt - føler jeg har samleie med en mindreårig og tanken gjør meg kvalm.

Hår er sexy, ikke en 70-tallsbusk, men litt hår absolutt. 

Anonymkode: c1a7d...5ba

Har du snakket med en psykolog om dette? Det er svært spesielle ideer du kommer med. Som om en kvinne skulle mene at å ha sex med menn med lite til ingen skjegg er å ha sex med et barn. Det kan hende en spesialist kunne hjulpet deg med å sortere og få orden på tankene dine. Kanskje håndtere trauma. Det er vanlig å ha preferanse den ene eller andre veien, for eksempel foretrekke menn med skjegg. Men å knytte personlig grooming til om hvorvidt man er et barn er sykelig.

Endret av mannemannen
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 17.35):

Oh lord. Glattbarberte menn. Der har du min største turn off 😂🤦🏼‍♀️

Oh lord. Glattbarberte kvinner er min største turn off.

Anonymkode: fe0b2...d3a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 20.53):

Hva er vanlig disse dager hos damer 25-35? Har ikke hatt sex på mange år og dater en jeg vil imponere. 

Barberer dere selv eller vokser på salong? 

Anonymkode: ac06c...46d

hvor gammel er du? nysgjerrig.

Anonymkode: c42f6...964

Skrevet
skreppamedleppa skrev (På 19.12.2022 den 15.33):

Det finnes jo alltid unntak ifra regelen, de finnes jo her på forumet også de. Men det er en relativt hovedregel at en både ønsker å se noe annet enn er digert ullteppe av masse hår en må brette til siden omtrent og ved oralsex.

Jeg har hår, men ikke full busk. Aldri fått klager. Sier ifra på forhånd at jeg ikke fjerner alt. Sluttet med det fordi jeg fikk så masse plager nedentil. Sopp, utflod, kviser, generelt ubehag. Ingen plager når jeg ikke barberer. Jeg vil uansett helst slippe å bli slikket. Synes det er kjedelig 

• Liker 1
Skrevet
Smeltemann skrev (8 timer siden):

Jo, det var skikkelige menn. Er vel lov å ha forskjellige preferanser. 

Skrevet
skreppamedleppa skrev (På 19.12.2022 den 15.43):

Du har selvsagt din preferanse og som jeg skrev: de finnes de også. Men fakta er at mangen ikke deler din preferanse og det er selvfølgelig helt greit det også!

Jeg har hår, og sier ifra om det. Så de som er veldig opptatt av at det skal være glatt kan finne ei annen. Jeg har heller ikke sex med menn som er barbert nedentil. Synes det er turn off 

Skrevet
Smeltemann skrev (9 timer siden):

Motsatt. Stort sett unge gutter som er opptatt av at jenter skal være glattbarberte. 

Menn bryr seg ikke. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Oh lord. Glattbarberte kvinner er min største turn off.

Anonymkode: fe0b2...d3a

Jeg tenner ikke på kvinner. Men jeg Skjønner deg godt. Glattbarberte underliv er skikkelig harry rett og slett.

Skrevet
mannemannen skrev (8 timer siden):

Har du snakket med en psykolog om dette? Det er svært spesielle ideer du kommer med. Som om en kvinne skulle mene at å ha sex med menn med lite til ingen skjegg er å ha sex med et barn. Det kan hende en spesialist kunne hjulpet deg med å sortere og få orden på tankene dine. Kanskje håndtere trauma. Det er vanlig å ha preferanse den ene eller andre veien, for eksempel foretrekke menn med skjegg. Men å knytte personlig grooming til om hvorvidt man er et barn er sykelig.

Nei det er ikke sykelig. Det er faktisk en ganske vanlig og kjent assosiasjon mange voksne får av glattbarberte underliv.

Du trenger ikke å gå så jævlig i forsvar bare fordi du liker glattbarberte underliv med et barnlig utseende. Det gjør deg ikke til pedofil.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei det er ikke sykelig. Det er faktisk en ganske vanlig og kjent assosiasjon mange voksne får av glattbarberte underliv.

Du trenger ikke å gå så jævlig i forsvar bare fordi du liker glattbarberte underliv med et barnlig utseende. Det gjør deg ikke til pedofil.

Like dumt som å si at kvinner med små indre kjønnslepper ser ut som et barn. 

Anonymkode: d1028...0c2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...