Gå til innhold

Glattbarbert eller landingsstripe?

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 9/13/2022 at 5:38 PM, AnonymBruker said:

Frisert busk føles best -men jeg liker ikke å dille med kroppen mer enn nødvendig, ta vare på den ja, men doller den ikke opp lengre, det tar for mye krefter og tid og skaper usikkerheter jeg ikke har bruk for å ha i tankene.

Anonymkode: 42fa1...142

Det var en kreativ måte å si at man er for lat til å gjøre en innsats.

Anonymkode: 76667...b7f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 21.03):

Ingen klar trend nå. Mitt inntrykk er at det varierer veldig. noen tar alt, noen beholder en dott/stripe oppe foran, noen stusser bare binilinjen, noen markerer tydelig klassisk trekant men klipper hårene korte. Individuelt, akkurat som det bør være.

Jeg har variert mellom mye, lite og ikke noe de siste par årene. Mannen min elsker variasjonen. 

Anonymkode: 91e4f...6f1

Du skjønner hva det betyr, ikke sant? 

Anonymkode: 5470b...7e2

Skrevet

Shaver alt (bruker høvel og oneblade) å liker det best hos mannen også men bryr meg ikke så mye uansett om jeg uansett ikke skal suge… (men er jeg kåt og tennt nok suger jeg uansett sååå🤩)

Anonymkode: c3960...42f

Skrevet

Jeg har det han liker, som for tiden er glatt men med dott. Har tatt det meste med laser, bortsett fra en trekant forran🥳 34år.

Anonymkode: d91fc...dca

Skrevet
On 9/13/2022 at 5:03 AM, Bamseklemmer said:

Utseendemessig ser jeg på hver enkelt vagina som en rose, og hittil har jeg sett bare sett vakre ulike roser🥰

Er du Aune Sand?

Anonymkode: d29e2...b08

• Liker 2
Skrevet

Hår. Glattbarbert er uaktuelt. 
Samme gjelder partner. Om han plutselig hadde barbert alt nedentil hadde jeg måtte ledd høyt tror jeg. Det er bare komisk og barnlig. Ikke sexy.

Anonymkode: 5c89c...606

• Liker 5
Gjest Agent smith
Skrevet

Ikke kall det landingsstripe det høres teit ut.

Ellers er det vanskelig å si hva han liker, men tipper du får deg noe uansett hvilken frisyre du går for

Gjest Martineher
Skrevet (endret)

Glatt barbert hele veien alltid 

29

Endret av Martineher
Skrevet

Man kan ikke ha hår på glufsa🤢

Anonymkode: c023b...7aa

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man kan ikke ha hår på glufsa🤢

Anonymkode: c023b...7aa

Jo, det går så fint det 

Anonymkode: ad046...cb7

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Har stort sett alltid barbert, hadde ikke sluttet å barbere meg for noen! Det er en så digg følelse å være glattbarbert at det kommer aldri på tale å ha noe annet. + At det klør, er ubehagelig, svir, stikker, gjør vondt når det blir for langt. Jeg liker også godt når det er noenlunde stelt og trimmet på mannen men selvsagt, hans kropp hans valg men heldigvis har vi samme preferanser på hva som er fint og best hva intimfrisyre angår😊

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke så mye hårvekst jeg stusser litt i blant og barberer gjerne i bikini sesongen. Aldri fått noen negativ tilbake melding av partner tvert i mot 🤭jeg liker best når partner er lett trimmet selv synes hårete menn er mandig og flott. Føler at det fort kan føles som å ha sex med et pinnsvin ellers og det kan være ganske så smertefullt. 

Kvinne 35

Skrevet

Penest med hår

Anonymkode: 8b5e3...87e

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ikke noe valg lengre, mindre og mindre hårvekst. Så her er det glattbarbert. 
K48

Anonymkode: 8523a...0bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 23.22):

Men, hvis du er usikker på lange lepper og det er noe du tenker på, så ville jeg gått for en litt tjukk stripe som gjør at det ser bredere ut og ikke for langt. Selvsagt frisert så det ikke stikker eller kommer i munnen. 

Anonymkode: ae916...b3a

Uenig. Kombinasjonen lange lepper og hår er IKKE heldig. Kan komme unna med lange lepper om man er glattbarbert 

Anonymkode: 9b18f...00b

Skrevet (endret)
Bamseklemmer skrev (På 13.9.2022 den 5.03):

Da er jeg en sånn mann, men jeg tar hensyn til kvinnens velvære. Egentlig liker frisert og stusset, men det er fordi jeg liker det feminime utrykket i en kvinne. Og personlig liker jeg såpass kortfrisert, at vi begge kjenner jeg bruker tunga i område rundt vagina. Utseendemessig ser jeg på hver enkelt vagina som en rose, og hittil har jeg sett bare sett vakre ulike roser🥰

Så kronen på verket er ikke frisyren, det er de hærlige godlydene hun sender ut i rommet. Som gjør meg glad og svimmel av kåthet, som gjør at jeg bare fortsetter og fortsetter så lenge hun klarer. 

Jeg synes igrunn synd at kvinner er så usikre på hva menn synes, for det går utover sexen uten tvil.. Og uten tvil kommer det av stygge ord og kravstore menn, som også klager på sexen. Så dere kvinner som er usikre, ser sikkert gærnskapen av domino-effekten.. Men det så visst ikke bare kvinner som skal lage godlyder.. det må være like fantastisk for en kvinne å høre en mann med godord, og som virkelig nyter kvinnen av lidenskap og begjær.. Dette er uten tvil den beste sexen og den beste domino-effekten.

Kona har aldri vært glattbarbert eller stusset. Nå er hun ekte rødhåret, så hun er rødhåret der nede også 🥰, men ingen kraftig hårvekst.

Hun har aldri hatt problemer med å kjenne at jeg bruker tunga både på, i og rundt kjønnet, så at hun må være glatt for å merke det… tyder på dårlig tungebruk 😂

Liker å se den røde dusken hennes, men hadde hun hatt kraftig hårvekst hadde jeg nok likt at hun stusset det. 🥰

Endret av Geojak
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det slik at unge jenter i dag barberer alt helt fra de begynner å få hår? Og at det er normalen? 

Selv barberte jeg alt det første året. Jeg var tidlig utviklet og turte ikke vise meg med hår før jeg så noen av de andre hadde fått også. Men det var på 80-tallet med fellesdusj etter gym.

Anonymkode: a36d1...513

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 20.53):

Hva er vanlig disse dager hos damer 25-35? Har ikke hatt sex på mange år og dater en jeg vil imponere. 

Barberer dere selv eller vokser på salong? 

Anonymkode: ac06c...46d

Anbefaler deg og fjerne alt som er av hår.  Glatt er noe vi mannfolk setter pris på. 

Skrevet
Smeltemann skrev (3 timer siden):

Anbefaler deg og fjerne alt som er av hår.  Glatt er noe vi mannfolk setter pris på. 

Ikke alle menn. Har møtt på flere som ønsker jeg skal ha hår nedentil 

Anonymkode: e2d9f...a77

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke alle menn. Har møtt på flere som ønsker jeg skal ha hår nedentil 

Anonymkode: e2d9f...a77

Det finnes jo alltid unntak ifra regelen, de finnes jo her på forumet også de. Men det er en relativt hovedregel at en både ønsker å se noe annet enn er digert ullteppe av masse hår en må brette til siden omtrent og ved oralsex.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...