AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #21 Del Skrevet 13. september 2022 Jeg møtte opp på legevakten med bristede ribbein, men fikk ikke komme inn en gang. Ingenting de kan gjøre, fikk jeg beskjed om, så måtte holde meg i ro mest mulig, og spise smertestillende som ikke funket. Kjenner følelsen. Anonymkode: e60f4...9f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #22 Del Skrevet 13. september 2022 Gjorde det samme for en del år siden. Er ikke så mye å gjøre med det annet enn å ta Paracet og Ibux for smertene og slimløsende for hosten. Husker jeg måtte ta dem til faste tidspunkt for å unngå smertetopper. Men det var noen ekstremt tøffe 3-4 uker der jeg måtte sitte oppreist for å sove. Anonymkode: bf9be...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #23 Del Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Man hoster lett på seg brist faktisk Anonymkode: 013a5...5e4 Det er forskjell på bryst og brudd. Anonymkode: d68e3...017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #24 Del Skrevet 13. september 2022 Maskinfører skrev (6 timer siden): Hvis vedkommende tror at det er ribbeinsbrudd så må man jo ta røntgen dette kan legevakta være behjelpelig med en kollega av meg skadet armen på nattesjobb og dro rett på legevakta og disse gipset og tok røntgen og hvis vedkommende har evt smerter kan også legevakta skrive ut smertestillende Nei dette er feil. De tar ikke røntgenbilder ved ribbeinsbrudd da det ikke er noe å gjøre med Anonymkode: d68e3...017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå