AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Del Skrevet 12. september 2022 Jeg skal gjøre en spørreundersøkelse som en del av den doktorgrad,, derfor jeg spør. Jeg tenkte kanskje enten henvende meg til SATS eller treningssenteret til Studentskipnaden . Målgruppen er jenter som trener seriøst for styrke og/eller muskelvekst. Anonymkode: 8caa3...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #2 Del Skrevet 21. september 2022 Jeg trener på Sats, og har lagt merke til at her er det flere jenter som trener styrke enn andre sentre jeg har vært medlem i. Anonymkode: 30f26...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Del Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 18.42): Jeg skal gjøre en spørreundersøkelse som en del av den doktorgrad,, derfor jeg spør. Jeg tenkte kanskje enten henvende meg til SATS eller treningssenteret til Studentskipnaden . Målgruppen er jenter som trener seriøst for styrke og/eller muskelvekst. Anonymkode: 8caa3...b53 De som trener seriøs styrke er vel neppe på SATS i hvert fall Anonymkode: b39d3...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 21. september 2022 #4 Del Skrevet 21. september 2022 Hvilken by holder du til i? Større byer har som regel et studio rettet mot bodybuildere og veldig ambisiøse mosjonister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Del Skrevet 21. september 2022 Hva er "seriøs" trening? Trening hvor man legger igjen klovneskoene og lapellblomsten hjemme og har en bisk grimase? Anonymkode: a8ee0...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #6 Del Skrevet 23. september 2022 Jeg trener på spinnvill, men det er kanskje ikke en stor nok kjede til å være med i en undersøkelse. Jeg har trent seriøs styrke i 10+ år, men med opphold på noen år hvor jeg fikk barn og slet med rygg og bekken plager. Jeg liker treningssenteret hvor det er flere apparater slik at man slipper å vente i kø på akkurat det ene, og jeg liker apparater som ser ut som de tåler en trøkk. Jeg har vært på sats, og syntes rett og slett det ser litt pinglete ut og er redd for å ødelegge noe 🙈 i tillegg var styrkerommet lite, de har jo mange forskjellige saler til gruppetimer osv, så styrkerommet så litt nedprioritert ut på sats jeg har vært. Syntes stamina har vært litt bedre på det, men syntes det var litt lite rom rundt meg der også, men det kan være lokalet der jeg har vært. Anonymkode: 1d02d...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #7 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (På 21.9.2022 den 15.10): De som trener seriøs styrke er vel neppe på SATS i hvert fall Anonymkode: b39d3...050 Mange som trener seriøs styrke på sats senteret jeg trener på. Anonymkode: 6cb7d...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #8 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 18.42): Jeg skal gjøre en spørreundersøkelse som en del av den doktorgrad,, derfor jeg spør. Jeg tenkte kanskje enten henvende meg til SATS eller treningssenteret til Studentskipnaden . Målgruppen er jenter som trener seriøst for styrke og/eller muskelvekst. Anonymkode: 8caa3...b53 Hva skal du egentlig studere? Er det jentene som trener eller treningssentrenes tilrettelegging for trening? Skal tro om du starter i feil ende med å henvende deg til spesifikke senter hvor du tror du finner målgruppen? Håper du har noen gode sparringspartnere. Mvh PhD student. Anonymkode: 410e3...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 26. september 2022 #9 Del Skrevet 26. september 2022 Så hvis man ikke trener tung styrke, er det ikke seriøs trening? Må være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Man kan fint trene seriøs styrke uten å ha som mål å se ut som en bodybuider. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #10 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (På 23.9.2022 den 12.08): Jeg trener på spinnvill, men det er kanskje ikke en stor nok kjede til å være med i en undersøkelse. Jeg har trent seriøs styrke i 10+ år, men med opphold på noen år hvor jeg fikk barn og slet med rygg og bekken plager. Jeg liker treningssenteret hvor det er flere apparater slik at man slipper å vente i kø på akkurat det ene, og jeg liker apparater som ser ut som de tåler en trøkk. Jeg har vært på sats, og syntes rett og slett det ser litt pinglete ut og er redd for å ødelegge noe 🙈 i tillegg var styrkerommet lite, de har jo mange forskjellige saler til gruppetimer osv, så styrkerommet så litt nedprioritert ut på sats jeg har vært. Syntes stamina har vært litt bedre på det, men syntes det var litt lite rom rundt meg der også, men det kan være lokalet der jeg har vært. Anonymkode: 1d02d...e7c Ødelegge noe? Er du 150 kg tung og 2 m høy? Anonymkode: 2b874...fe0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 26. september 2022 #11 Del Skrevet 26. september 2022 Hos store treningskjeder som Sats, Studentsamskipnaden osv. vil du nok finne mye hummer og kanari; både de som trener seriøst og målrettet og de som bare trener for å trene, men som ikke har så mye kunnskap eller plan med treningen sin. Bodybuildere, fitnessutøvere osv trener gjerne med sitt miljø på mindre sentre. I Oslo så er f.eks. Harald’s gym et sånt sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #12 Del Skrevet 1. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 12.48): Ødelegge noe? Er du 150 kg tung og 2 m høy? Anonymkode: 2b874...fe0 Haha nei, jeg er egentlig ganske liten, jeg er bare vant med solid utstyr som strengt talt ikke er helt nytt 😆 Anonymkode: 1d02d...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå