Gå til innhold

Var du unormalt våken eller trøtt i går?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går var det veldig sterk fullmåne. Tror du på at det har effekt på mennesker?

Anonymkode: e3217...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så månen før jeg la meg og syns ikke at den var unormalt sterk da, rundt midnatt, men månen pleier ikke å ha noen innvirkning på min søvn. Har hatt venninner som sa at de reagerte veldig på fullmånene, så det er vel forskjellig fra folk til folk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det derfor jeg var så trøtt i går altså. Merkelig! Så ja, i går trodde jeg at jeg holdt på å bli syk. i dag helt fin. 

Anonymkode: 64f20...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet med mye indre stress i går kveld, og sov veldig urolig, og våknet mange ganger. Kjenner svært sjelden på indre stress.

Er ikke alltid jeg reagerer på månen.

Anonymkode: 61a5d...cb7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig våken 😄 Tror du det er sant at det blir født flest babyer under fullmåne? 

Anonymkode: 4af4b...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Var det derfor jeg var så trøtt i går altså. Merkelig! Så ja, i går trodde jeg at jeg holdt på å bli syk. i dag helt fin. 

Anonymkode: 64f20...301

Oi så rart! det var faktisk jeg også, super sliten og ikke i form. Var sikker på at jeg brygget på noe. Våknet litt sliten i dag tidlig,  men føler meg helt fin nå. merkelig

Anonymkode: 111cd...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritsliten og sur.. trøtt, lei meg og lite energi. 

Vet ikke om det har noe med fullmånen å gjøre men var en ordentlig drittdag igår 

Anonymkode: e2525...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ekstremt trøtt. Sov mange timer på ettermiddagen, hadde ikke sjans til å holde meg våken. Det er egentlig ganske uvanlig for meg. Aner ikke om det har sammenheng mer fullmånen da?

Anonymkode: f2170...e59

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov godt både natt til lørdag og natt til i dag. Som jeg som oftest gjør hver natt. Sov fra jeg la meg og til jeg våkna kl 10. Var ikke trøtt om dagen. Var aktiv og trente som vanlig. Våken og full i energi hele dagen så merket ingenting uvanlig.

Nei jeg tror ikke på at det har effekt på mennesker men det er nå bare min mening :) 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov ekstremt dårlig i natt, og jeg pleier alltid å sove som en stein. Så dårlig at jeg sovnet på sofaen istad, som jeg aldri pleier å gjøre. Visste ikke at det var fullmåne. 

Anonymkode: f14e3...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I går var det veldig sterk fullmåne. Tror du på at det har effekt på mennesker?

Anonymkode: e3217...697

Gikk nesten i søvne i går 😕

Anonymkode: 95399...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig trøtt i går og sov dårlig, våknet flere ganger og hadde livlige drømmer. Fremdeles sykt trøtt i dag, føler jeg bare kan sove og sove

Anonymkode: f497e...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...