Gå til innhold

Har ingen hobby

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har ingen hobby/interesser. Jobber 100% og har samboer, når han er på jobb så kjeder jeg meg ihjel. Pleier å se på serie men er lei av det, har lyst og vurderer å starte med trening men er usikker..

tips til hobbier, og ting å gjøre når jeg kjeder meg? Helst ikke strikking, tegning, maling osv..

Anonymkode: f9f67...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å lære å spille et instrument ...?

Dette er en lærerik og meningsfull hobby som aldri går av moten, og er noe man kan ha glede av resten av livet:

-81172462-original.jpg

Anonymkode: 5b529...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en gitar og lær deg å spille på den

Lær deg å synge (perfekt hvis du er alene hjemme 🙈)

Lær deg å sy

Begynn med klatring

Jogging 

Start på en Bullett Journal

Sykling

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har motsatt problem, jeg har uendelig mye jeg liker å gjøre, og ikke nok tid til å gjøre dem ;)

Lese

Kryssord/sudoku/kakuro

Fargelegge

Puslespill

Strikke

Spille piano

Programmeringsprosjekter

Gaming

Trene (yoga, løpe, styrke, kampsport, spinning)

Lage mat

Anonymkode: ad235...51c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har motsatt problem, jeg har uendelig mye jeg liker å gjøre, og ikke nok tid til å gjøre dem ;)

Lese

[...]

Spille piano

Programmeringsprosjekter

Gaming

Trene (yoga, løpe, styrke, kampsport, spinning)

Lage mat

Anonymkode: ad235...51c

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Anonymkode: 5b529...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du quiz? :) Pleier å ta quizer på Sporcle når jeg kjeder meg.

Ellers er det jo supert å trene, finnes sååå mye bra på YouTube!

Anonymkode: c305b...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo umulig å si for det kommer an på hva du interesserer deg for.

Brettspilling, lære et instrument, idrett, geocaching, lese bøker, gaming, fisking, orientering, puslespill...

Anonymkode: b1b73...2f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turorientering, stolpejakt eller pokemon go - så kommer du deg ut og får trim i samme slengen :) 

Ellers - følg med i lokalavisen, kommunens nettsider, Facebook-grupper/sider for området der du bor, og hvor det er vanlig å dele ting som skjer lokalt.

Kanskje finnes det en ‘spør om hva du vil’ gruppe på Facebook for ditt sted? Spør om hva som starter opp av ulike aktiviteter og tilbud :) 

Nå på høsten er det jo oppstart for det meste av ulike aktiviteter, kurs, treninger, lag, foreninger.

F.eks har både danseskolen og karateklubben her i byen egne opplegg og nybegynnerkurs for voksne.

Helt sikkert andre ting som skjer også, som en kan hive seg med på, om en bare spør seg litt for.

Selv blir jeg med i ei fotogruppe og skal på kurs i lefsebaking i høst. Sånn i tillegg til alt annet jeg driver med. :) 

Anonymkode: 67b89...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke trener noe og har tenkt på det allerede ville jeg gått for fysisk aktivitet. Er det noe du tenker kunne vært gøy? Ønsker du å være mer sosial eller kan du fint gjøre aktiviteten alene? Bor du i by med mange alternativer eller er det ganske begrenset?

Anonymkode: cc456...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk over hva du likte å gjøre da du var barn og ungdom. Noe du har lyst å gjøre igjen? Jeg plukket opp hobbyer fra ungdomstiden da jeg ble voksen og var ferdig med festing hver helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...