Rav Skrevet 27. november 2005 #1 Del Skrevet 27. november 2005 Har aldri brukt det før. Hvor mye koster det? Antar de har det i sportsbutikker, hva med XXL? Jeg må ha noen mest mulig anonyme, svarte, uten noe stash. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joykillr Skrevet 27. november 2005 #2 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg kjøpte 2 svarte nike-saker til 79,- på Intersport (tror det var der). Helt enkle med bare nike-logo på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rav Skrevet 27. november 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg kjøpte 2 svarte nike-saker til 79,- på Intersport (tror det var der). Helt enkle med bare nike-logo på. ← Ok, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #4 Del Skrevet 5. desember 2005 fant et helt svart på glitter til kr 14,50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rav Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 6. desember 2005 fant et helt svart på glitter til kr 14,50 ← Ok, helt svart er perfekt, men funker det hvis det er kjøpt på Glitter? Eller er det bare til pynt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2005 #6 Del Skrevet 11. desember 2005 de funker fint de, er bare at de var beregnet som "pynt" men er som et vanlig svettebånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå