Gjest Adobyen Skrevet 26. oktober 2022 #301 Del Skrevet 26. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Men de kommer inn neste uke nå Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 26. oktober 2022 #302 Del Skrevet 26. oktober 2022 Cid skrev (44 minutter siden): Utifra traileren som de viser på tv så virker det som at 3 får komme inn på gården, kanskje for å gjøre opp for hvor få det er igjen? Er kanskje som sist, Torpet finalen er inne på Farmen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. oktober 2022 #303 Del Skrevet 26. oktober 2022 tonebelinda skrev (1 minutt siden): Er kanskje som sist, Torpet finalen er inne på Farmen Håper heller at de alle får bli, 5 deltakere i en finaleuke blir alt for lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 28. oktober 2022 #304 Del Skrevet 28. oktober 2022 Hadde det ikke vært for Benjamin, hadde det ikke blitt noe kurv fra mentor i dag. For noen tafatte og late folk det er der inne på Torpet nå. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. oktober 2022 #305 Del Skrevet 28. oktober 2022 Jeg er jævlig imponert over hvor mye Benjamin fikk til helt alene 👏🏻 Han fortjener egentlig mest å komme inn på gården, den eneste av de 3 der som tar oppholdet seriøst. Også morsomt å se mentor påpeke at Tore og Vilde ikke hadde gjort noe 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. oktober 2022 #306 Del Skrevet 28. oktober 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg er jævlig imponert over hvor mye Benjamin fikk til helt alene 👏🏻 Han fortjener egentlig mest å komme inn på gården, den eneste av de 3 der som tar oppholdet seriøst. Også morsomt å se mentor påpeke at Tore og Vilde ikke hadde gjort noe 😂 Ja jeg satt nesten og håpet at mentor skulle henvende seg direkte til Benjamin med kurven og si at dette var bare hans 😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. oktober 2022 #307 Del Skrevet 28. oktober 2022 Amatariel skrev (Akkurat nå): Ja jeg satt nesten og håpet at mentor skulle henvende seg direkte til Benjamin med kurven og si at dette var bare hans 😅 Med et brev fra Niklas om at han får komme inn igjen på gården mens de andre må pakke sakene sine😂 Men generelt de siste ukene så har jeg fått et mye bedre inntrykk av Benjamin enn når han var på farmen gården, jeg synes faktisk nå at han fortjener å vinne hele farmen Han og Bente i finalen hadde vært perfekt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. oktober 2022 #308 Del Skrevet 28. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Men generelt de siste ukene så har jeg fått et mye bedre inntrykk av Benjamin enn når han var på farmen gården, jeg synes faktisk nå at han fortjener å vinne hele farmen Han og Bente i finalen hadde vært perfekt 😄 Ja helt enig! Benjamin er virkelig en dyktig mann - kan jo alt jo. Da barna kom for skummel kveld og Vilde/Tore sa "Benjamin er veldig flink med barna", så tenkte jeg -selvfølgelig er han det! Den mannen kan virkelig alt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. oktober 2022 #309 Del Skrevet 28. oktober 2022 Amatariel skrev (Akkurat nå): Ja helt enig! Benjamin er virkelig en dyktig mann - kan jo alt jo. Da barna kom for skummel kveld og Vilde/Tore sa "Benjamin er veldig flink med barna", så tenkte jeg -selvfølgelig er han det! Den mannen kan virkelig alt. Jeg tror han ville blitt en fantastisk pappa Var han onkel? Synes å huske det ble nevnt en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. oktober 2022 #310 Del Skrevet 28. oktober 2022 Hvis de også må gå igjennom en quiz på farmen gården så nekter jeg å tro at Tore eller Vilde kommer i nærheten av å vinne, det siste de leste var vel Donald 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 28. oktober 2022 #311 Del Skrevet 28. oktober 2022 Cid skrev (1 time siden): Hvis de også må gå igjennom en quiz på farmen gården så nekter jeg å tro at Tore eller Vilde kommer i nærheten av å vinne, det siste de leste var vel Donald 😂 Man vet aldri, Tore slo jo Stine i kunnskap Føler Benjamin kan bli fort stresset, men håper virkelig det er han som kommer inn igjen på Farmen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. oktober 2022 #312 Del Skrevet 28. oktober 2022 karroo skrev (6 minutter siden): Man vet aldri, Tore slo jo Stine i kunnskap Føler Benjamin kan bli fort stresset, men håper virkelig det er han som kommer inn igjen på Farmen. Ser ikke ut som at han leser noe i boken da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Travel-edderkopp Skrevet 28. oktober 2022 #313 Del Skrevet 28. oktober 2022 Cid skrev (1 time siden): Jeg tror han ville blitt en fantastisk pappa Var han onkel? Synes å huske det ble nevnt en gang Han er vel far? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. oktober 2022 #314 Del Skrevet 28. oktober 2022 Travel-edderkopp skrev (8 minutter siden): Han er vel far? Det visste ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Travel-edderkopp Skrevet 28. oktober 2022 #315 Del Skrevet 28. oktober 2022 Cid skrev (41 minutter siden): Det visste ikke jeg Skal ikke si sikkert, men mener han har nevnt det 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. oktober 2022 #316 Del Skrevet 28. oktober 2022 Cid skrev (3 timer siden): Jeg tror han ville blitt en fantastisk pappa Var han onkel? Synes å huske det ble nevnt en gang Mener at i snakk om savnet av dem hjemme, så har han nevnt "mannen min og gutten". Så antok at han har en sønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. oktober 2022 #317 Del Skrevet 28. oktober 2022 Amatariel skrev (4 minutter siden): Mener at i snakk om savnet av dem hjemme, så har han nevnt "mannen min og gutten". Så antok at han har en sønn. Da er han nok en kjekk far 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 29. oktober 2022 #318 Del Skrevet 29. oktober 2022 Travel-edderkopp skrev (16 timer siden): Han er vel far? Mannen hans har en sønn mener jeg han sa mens han var inne på farmen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. oktober 2022 #319 Del Skrevet 30. oktober 2022 Jeg er kjempefornøyd med resultatet av finale kampen, jeg ville veldig se Benjamin og Hashar komme inn igjen! Gleder meg sånn til å se reaksjonen til de på gården når Hashar kommer inn igjen dagen etter 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 30. oktober 2022 #320 Del Skrevet 30. oktober 2022 Cid skrev (1 time siden): Jeg er kjempefornøyd med resultatet av finale kampen, jeg ville veldig se Benjamin og Hashar komme inn igjen! Gleder meg sånn til å se reaksjonen til de på gården når Hashar kommer inn igjen dagen etter 😂 De kommer til å bli så sure! 🤣🤣 Gleder meg skikkelig 😄😄 men får alle bli der inne? Eller skal en eller to av de ut igjen 🤔🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå