Gjest Bulsara Skrevet 24. oktober 2022 #281 Del Skrevet 24. oktober 2022 tonebelinda skrev (2 timer siden): Noe så kjedelige personer som Tore og Vilde skal de lete lenge etter. Håper ingen av de kommer inn på Farmen igjen. Håper Stine vinner kampen, og får bli der inne. Og at kampen står mellom Stine og Benjamin om å få komme inn på Farmen igjen. Tror dere Vilde og Tore igjen tar en "flertallsavgjørelse" om at Benjamin må i kamp igjen? Siden den forrige var "walk over"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. oktober 2022 #282 Del Skrevet 24. oktober 2022 tonebelinda skrev (5 timer siden): Noe så kjedelige personer som Tore og Vilde skal de lete lenge etter. Håper ingen av de kommer inn på Farmen igjen. Håper Stine vinner kampen, og får bli der inne. Og at kampen står mellom Stine og Benjamin om å få komme inn på Farmen igjen. Jeg synes Tore er en artig kar 😄 håper ikke at Stine kommer inn i hvert fall, jeg er lei henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. oktober 2022 #283 Del Skrevet 24. oktober 2022 Åååå var ikke dette utfallet av kampen jeg ville ha!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
------- Skrevet 24. oktober 2022 #284 Del Skrevet 24. oktober 2022 Bulsara skrev (5 timer siden): Tror dere Vilde og Tore igjen tar en "flertallsavgjørelse" om at Benjamin må i kamp igjen? Siden den forrige var "walk over"? De kan vel ikke det? Er man ikke fredet uka etter at man har vært i kamp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. oktober 2022 #285 Del Skrevet 24. oktober 2022 ------- skrev (9 minutter siden): De kan vel ikke det? Er man ikke fredet uka etter at man har vært i kamp? Jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 24. oktober 2022 #286 Del Skrevet 24. oktober 2022 Jeg tipper at Torpet slutter nå, og at de 3 reiser til Farmen i løpet av tirsdagens eller onsdagens Farmenepisode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. oktober 2022 #287 Del Skrevet 24. oktober 2022 Adobyen skrev (8 minutter siden): Jeg tipper at Torpet slutter nå, og at de 3 reiser til Farmen i løpet av tirsdagens eller onsdagens Farmenepisode Skjer på søndagens episode helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. oktober 2022 #288 Del Skrevet 24. oktober 2022 Cid skrev (1 time siden): Skjer på søndagens episode helt sikkert Da MÅ Benjamin vinne det altså... fader også, må ha han inn igjen. Unner ikke de andre en plass på Farmen overhodet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. oktober 2022 #289 Del Skrevet 24. oktober 2022 Amatariel skrev (5 minutter siden): Da MÅ Benjamin vinne det altså... fader også, må ha han inn igjen. Unner ikke de andre en plass på Farmen overhodet. Lurer på hvordan Bente vil reagere når hun plutselig ser Benjamin komme gående inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 24. oktober 2022 #290 Del Skrevet 24. oktober 2022 Cid skrev (1 time siden): Lurer på hvordan Bente vil reagere når hun plutselig ser Benjamin komme gående inn igjen Definitivt tårer😅 Håper Benjamin vinner Torpet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. oktober 2022 #291 Del Skrevet 26. oktober 2022 Folk kaller det leirbål stemning men jeg synes faktisk at det har vært veldig kjekt å se på torpet med Tore, Vilde og Benjamin, etter alt det overdrevne tullet når Rob og Co var der så er dette en velkommen forandring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. oktober 2022 #292 Del Skrevet 26. oktober 2022 Må si at jeg liker Benjamin bedre nå når han er så mye mer positiv og blid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 26. oktober 2022 #293 Del Skrevet 26. oktober 2022 Cid skrev (3 timer siden): Folk kaller det leirbål stemning men jeg synes faktisk at det har vært veldig kjekt å se på torpet med Tore, Vilde og Benjamin, etter alt det overdrevne tullet når Rob og Co var der så er dette en velkommen forandring Synes det er gørr kjedlig, de har lett lenge for å finne så fargeløse personer der inne. Hadde ikke Benjamin kommet inn og jobbet, hadde det vært lite mat på de 2 andre der inne, de jobber ikke mye. Tror visst de er på ferie. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. oktober 2022 #294 Del Skrevet 26. oktober 2022 tonebelinda skrev (3 timer siden): Synes det er gørr kjedlig, de har lett lenge for å finne så fargeløse personer der inne. Hadde ikke Benjamin kommet inn og jobbet, hadde det vært lite mat på de 2 andre der inne, de jobber ikke mye. Tror visst de er på ferie. Synes det er hyggelig jeg men smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. oktober 2022 #295 Del Skrevet 26. oktober 2022 Jeg tror helt ærlig ikke at det vil bli mottatt noe godt om Benjamin kommer inn igjen på farmen, bare å se hvordan folk reagerte når Lasse og de kom inn. Bente blir nok glad men de andre vil nok bli irritert og synes det er usaklig at 2 utslåtte deltakere har fått kommet inn igjen, det vil virke mer logisk for dem om en utfordrer kommer inn siden de ikke har fått det enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. oktober 2022 #296 Del Skrevet 26. oktober 2022 Utifra traileren som de viser på tv så virker det som at 3 får komme inn på gården, kanskje for å gjøre opp for hvor få det er igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 26. oktober 2022 #297 Del Skrevet 26. oktober 2022 Synes at jeg husker fra onsdagens Farmen at noen sa at det kun er 3 uker igjen. Hva vil det bety for tidsplanen med å ta inn folket fra Torpet? Jeg regnet vel med at Torpetvinneren skulle rekke å bli med på det vanlige livet på Farmen, med antakelig tvekamp og vekk før finaleuka. Det begynner jo å haste, hvis ikke Torpetvinneren skal direkte inn i finaleuka da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. oktober 2022 #298 Del Skrevet 26. oktober 2022 Adobyen skrev (2 minutter siden): Synes at jeg husker fra onsdagens Farmen at noen sa at det kun er 3 uker igjen. Hva vil det bety for tidsplanen med å ta inn folket fra Torpet? Jeg regnet vel med at Torpetvinneren skulle rekke å bli med på det vanlige livet på Farmen, med antakelig tvekamp og vekk før finaleuka. Det begynner jo å haste, hvis ikke Torpetvinneren skal direkte inn i finaleuka da. Når de kommer inn neste uke så er det 3 uker igjen, hvert slik i alle sesongene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 26. oktober 2022 #299 Del Skrevet 26. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Når de kommer inn neste uke så er det 3 uker igjen, hvert slik i alle sesongene Joo, men det er nytt opplegg med Torpet2, så aldri godt å vite lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. oktober 2022 #300 Del Skrevet 26. oktober 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Joo, men det er nytt opplegg med Torpet2, så aldri godt å vite lenger. Men de kommer inn neste uke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå