Gjest Adobyen Skrevet 26. oktober 2022 #301 Skrevet 26. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Men de kommer inn neste uke nå Spennende
tonebelinda Skrevet 26. oktober 2022 #302 Skrevet 26. oktober 2022 Cid skrev (44 minutter siden): Utifra traileren som de viser på tv så virker det som at 3 får komme inn på gården, kanskje for å gjøre opp for hvor få det er igjen? Er kanskje som sist, Torpet finalen er inne på Farmen 1
Gjest Cid Skrevet 26. oktober 2022 #303 Skrevet 26. oktober 2022 tonebelinda skrev (1 minutt siden): Er kanskje som sist, Torpet finalen er inne på Farmen Håper heller at de alle får bli, 5 deltakere i en finaleuke blir alt for lite
tonebelinda Skrevet 28. oktober 2022 #304 Skrevet 28. oktober 2022 Hadde det ikke vært for Benjamin, hadde det ikke blitt noe kurv fra mentor i dag. For noen tafatte og late folk det er der inne på Torpet nå. 7
Gjest Cid Skrevet 28. oktober 2022 #305 Skrevet 28. oktober 2022 Jeg er jævlig imponert over hvor mye Benjamin fikk til helt alene 👏🏻 Han fortjener egentlig mest å komme inn på gården, den eneste av de 3 der som tar oppholdet seriøst. Også morsomt å se mentor påpeke at Tore og Vilde ikke hadde gjort noe 😂
Amatariel Skrevet 28. oktober 2022 #306 Skrevet 28. oktober 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg er jævlig imponert over hvor mye Benjamin fikk til helt alene 👏🏻 Han fortjener egentlig mest å komme inn på gården, den eneste av de 3 der som tar oppholdet seriøst. Også morsomt å se mentor påpeke at Tore og Vilde ikke hadde gjort noe 😂 Ja jeg satt nesten og håpet at mentor skulle henvende seg direkte til Benjamin med kurven og si at dette var bare hans 😅 7
Gjest Cid Skrevet 28. oktober 2022 #307 Skrevet 28. oktober 2022 Amatariel skrev (Akkurat nå): Ja jeg satt nesten og håpet at mentor skulle henvende seg direkte til Benjamin med kurven og si at dette var bare hans 😅 Med et brev fra Niklas om at han får komme inn igjen på gården mens de andre må pakke sakene sine😂 Men generelt de siste ukene så har jeg fått et mye bedre inntrykk av Benjamin enn når han var på farmen gården, jeg synes faktisk nå at han fortjener å vinne hele farmen Han og Bente i finalen hadde vært perfekt 😄
Amatariel Skrevet 28. oktober 2022 #308 Skrevet 28. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Men generelt de siste ukene så har jeg fått et mye bedre inntrykk av Benjamin enn når han var på farmen gården, jeg synes faktisk nå at han fortjener å vinne hele farmen Han og Bente i finalen hadde vært perfekt 😄 Ja helt enig! Benjamin er virkelig en dyktig mann - kan jo alt jo. Da barna kom for skummel kveld og Vilde/Tore sa "Benjamin er veldig flink med barna", så tenkte jeg -selvfølgelig er han det! Den mannen kan virkelig alt. 3
Gjest Cid Skrevet 28. oktober 2022 #309 Skrevet 28. oktober 2022 Amatariel skrev (Akkurat nå): Ja helt enig! Benjamin er virkelig en dyktig mann - kan jo alt jo. Da barna kom for skummel kveld og Vilde/Tore sa "Benjamin er veldig flink med barna", så tenkte jeg -selvfølgelig er han det! Den mannen kan virkelig alt. Jeg tror han ville blitt en fantastisk pappa Var han onkel? Synes å huske det ble nevnt en gang
Gjest Cid Skrevet 28. oktober 2022 #310 Skrevet 28. oktober 2022 Hvis de også må gå igjennom en quiz på farmen gården så nekter jeg å tro at Tore eller Vilde kommer i nærheten av å vinne, det siste de leste var vel Donald 😂
karroo Skrevet 28. oktober 2022 #311 Skrevet 28. oktober 2022 Cid skrev (1 time siden): Hvis de også må gå igjennom en quiz på farmen gården så nekter jeg å tro at Tore eller Vilde kommer i nærheten av å vinne, det siste de leste var vel Donald 😂 Man vet aldri, Tore slo jo Stine i kunnskap Føler Benjamin kan bli fort stresset, men håper virkelig det er han som kommer inn igjen på Farmen. 2
Gjest Cid Skrevet 28. oktober 2022 #312 Skrevet 28. oktober 2022 karroo skrev (6 minutter siden): Man vet aldri, Tore slo jo Stine i kunnskap Føler Benjamin kan bli fort stresset, men håper virkelig det er han som kommer inn igjen på Farmen. Ser ikke ut som at han leser noe i boken da
Travel-edderkopp Skrevet 28. oktober 2022 #313 Skrevet 28. oktober 2022 Cid skrev (1 time siden): Jeg tror han ville blitt en fantastisk pappa Var han onkel? Synes å huske det ble nevnt en gang Han er vel far? 1
Gjest Cid Skrevet 28. oktober 2022 #314 Skrevet 28. oktober 2022 Travel-edderkopp skrev (8 minutter siden): Han er vel far? Det visste ikke jeg
Travel-edderkopp Skrevet 28. oktober 2022 #315 Skrevet 28. oktober 2022 Cid skrev (41 minutter siden): Det visste ikke jeg Skal ikke si sikkert, men mener han har nevnt det 🤔 1
Amatariel Skrevet 28. oktober 2022 #316 Skrevet 28. oktober 2022 Cid skrev (3 timer siden): Jeg tror han ville blitt en fantastisk pappa Var han onkel? Synes å huske det ble nevnt en gang Mener at i snakk om savnet av dem hjemme, så har han nevnt "mannen min og gutten". Så antok at han har en sønn.
Gjest Cid Skrevet 28. oktober 2022 #317 Skrevet 28. oktober 2022 Amatariel skrev (4 minutter siden): Mener at i snakk om savnet av dem hjemme, så har han nevnt "mannen min og gutten". Så antok at han har en sønn. Da er han nok en kjekk far 😄
Oppland Skrevet 29. oktober 2022 #318 Skrevet 29. oktober 2022 Travel-edderkopp skrev (16 timer siden): Han er vel far? Mannen hans har en sønn mener jeg han sa mens han var inne på farmen. 2 1
Gjest Cid Skrevet 30. oktober 2022 #319 Skrevet 30. oktober 2022 Jeg er kjempefornøyd med resultatet av finale kampen, jeg ville veldig se Benjamin og Hashar komme inn igjen! Gleder meg sånn til å se reaksjonen til de på gården når Hashar kommer inn igjen dagen etter 😂
Peggy-Lovise Skrevet 30. oktober 2022 #320 Skrevet 30. oktober 2022 Cid skrev (1 time siden): Jeg er kjempefornøyd med resultatet av finale kampen, jeg ville veldig se Benjamin og Hashar komme inn igjen! Gleder meg sånn til å se reaksjonen til de på gården når Hashar kommer inn igjen dagen etter 😂 De kommer til å bli så sure! 🤣🤣 Gleder meg skikkelig 😄😄 men får alle bli der inne? Eller skal en eller to av de ut igjen 🤔🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå