Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Adobyen
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Men de kommer inn neste uke nå

Spennende :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (44 minutter siden):

Utifra traileren som de viser på tv så virker det som at 3 får komme inn på gården, kanskje for å gjøre opp for hvor få det er igjen?

Er kanskje som sist, Torpet finalen er inne på Farmen

• Liker 1
Skrevet
tonebelinda skrev (1 minutt siden):

Er kanskje som sist, Torpet finalen er inne på Farmen

Håper heller at de alle får bli, 5 deltakere i en finaleuke blir alt for lite 

Skrevet

Hadde det ikke vært for Benjamin, hadde det ikke blitt noe kurv fra mentor i dag.

For noen tafatte og late folk det er der inne på Torpet nå.

• Liker 7
Skrevet

Jeg er jævlig imponert over hvor mye Benjamin fikk til helt alene 👏🏻 Han fortjener egentlig mest å komme inn på gården, den eneste av de 3 der som tar oppholdet seriøst. Også morsomt å se mentor påpeke at Tore og Vilde ikke hadde gjort noe 😂

Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Jeg er jævlig imponert over hvor mye Benjamin fikk til helt alene 👏🏻 Han fortjener egentlig mest å komme inn på gården, den eneste av de 3 der som tar oppholdet seriøst. Også morsomt å se mentor påpeke at Tore og Vilde ikke hadde gjort noe 😂

Ja jeg satt nesten og håpet at mentor skulle henvende seg direkte til Benjamin med kurven og si at dette var bare hans 😅

• Liker 7
Skrevet
Amatariel skrev (Akkurat nå):

Ja jeg satt nesten og håpet at mentor skulle henvende seg direkte til Benjamin med kurven og si at dette var bare hans 😅

Med et brev fra Niklas om at han får komme inn igjen på gården mens de andre må pakke sakene sine😂

Men generelt de siste ukene så har jeg fått et mye bedre inntrykk av Benjamin enn når han var på farmen gården, jeg synes faktisk nå at han fortjener å vinne hele farmen :) Han og Bente i finalen hadde vært perfekt 😄 

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Men generelt de siste ukene så har jeg fått et mye bedre inntrykk av Benjamin enn når han var på farmen gården, jeg synes faktisk nå at han fortjener å vinne hele farmen :) Han og Bente i finalen hadde vært perfekt 😄 

Ja helt enig! Benjamin er virkelig en dyktig mann - kan jo alt jo. Da barna kom for skummel kveld og Vilde/Tore sa "Benjamin er veldig flink med barna", så tenkte jeg -selvfølgelig er han det! Den mannen kan virkelig alt. 

• Liker 3
Skrevet
Amatariel skrev (Akkurat nå):

Ja helt enig! Benjamin er virkelig en dyktig mann - kan jo alt jo. Da barna kom for skummel kveld og Vilde/Tore sa "Benjamin er veldig flink med barna", så tenkte jeg -selvfølgelig er han det! Den mannen kan virkelig alt. 

Jeg tror han ville blitt en fantastisk pappa :) Var han onkel? Synes å huske det ble nevnt en gang 

Skrevet

Hvis de også må gå igjennom en quiz på farmen gården så nekter jeg å tro at Tore eller Vilde kommer i nærheten av å vinne, det siste de leste var vel Donald 😂

Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Hvis de også må gå igjennom en quiz på farmen gården så nekter jeg å tro at Tore eller Vilde kommer i nærheten av å vinne, det siste de leste var vel Donald 😂

Man vet aldri, Tore slo jo Stine i kunnskap :) Føler Benjamin kan bli fort stresset, men håper virkelig det er han som kommer inn igjen på Farmen.

• Liker 2
Skrevet
karroo skrev (6 minutter siden):

Man vet aldri, Tore slo jo Stine i kunnskap :) Føler Benjamin kan bli fort stresset, men håper virkelig det er han som kommer inn igjen på Farmen.

Ser ikke ut som at han leser noe i boken da

Skrevet

Jeg tror han ville blitt en fantastisk pappa :) Var han onkel? Synes å huske det ble nevnt en gang 

Han er vel far? 

• Liker 1
Skrevet
Travel-edderkopp skrev (8 minutter siden):

Han er vel far? 

Det visste ikke jeg

Skrevet
Cid skrev (41 minutter siden):

Det visste ikke jeg

Skal ikke si sikkert, men mener han har nevnt det 🤔

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Mener at i snakk om savnet av dem hjemme, så har han nevnt "mannen min og gutten". Så antok at han har en sønn.

Skrevet
Amatariel skrev (4 minutter siden):

Mener at i snakk om savnet av dem hjemme, så har han nevnt "mannen min og gutten". Så antok at han har en sønn.

Da er han nok en kjekk far 😄 

Skrevet
Travel-edderkopp skrev (16 timer siden):

Han er vel far? 

Mannen hans har en sønn mener jeg han sa mens han var inne på farmen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med resultatet av finale kampen, jeg ville veldig se Benjamin og Hashar komme inn igjen! :) Gleder meg sånn til å se reaksjonen til de på gården når Hashar kommer inn igjen dagen etter 😂

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med resultatet av finale kampen, jeg ville veldig se Benjamin og Hashar komme inn igjen! :) Gleder meg sånn til å se reaksjonen til de på gården når Hashar kommer inn igjen dagen etter 😂

De kommer til å bli så sure! 🤣🤣

Gleder meg skikkelig 😄😄 

men får alle bli der inne? Eller skal en eller to av de ut igjen 🤔🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...