AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #61 Skrevet 15. september 2022 lillevill skrev (4 timer siden): Hvorfor i alle dager ser du på han som en bror da? Hadde du likt at han ser på deg som sin søster? Dere er da kjærester. Hvordan mistet dere det? Ja det er det som er det store spørsmålet, skulle gjort alt for for å bli kvitt den brorfølelsen. Jeg hadde blitt glad om han så på meg som sin søster, da ville det vært enklere å enten avslutte forholdet, eller bestemt oss for å åpne det og ha andre sexpartnere. Sånn som det er nå er det jo veldig skjevt. Skulle gjerne tatt meg sammen, sluttet å flørte og bare vært tent på han. Men teori og praksis stemmer ikke alltid overens. Anonymkode: 31809...f24
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #62 Skrevet 15. september 2022 On 9/14/2022 at 9:03 AM, AnonymBruker said: Som jeg har skrevet tidligere i tråden har jeg foreslått det meste, men han er veldig gammeldags og "gubbete" av seg. Han holder fullt og fast ved monogami og ønsker ingen andre enn meg. Han liker heller ikke å flørte med andre. Jeg er stikk motsatt, så vi er nok ikke så seksuelt kompatible. Anonymkode: 31809...f24 Så han vil være trofast, mens du vil hoe rundt. Fy faen for en drittsekk av en mann du har funnet. Du burde kontakte Kvinnegruppa Ottar ASAP. Anonymkode: 5adf1...088
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #63 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så han vil være trofast, mens du vil hoe rundt. Fy faen for en drittsekk av en mann du har funnet. Du burde kontakte Kvinnegruppa Ottar ASAP. Anonymkode: 5adf1...088 Morsom du, poenget var bare at vi ikke er seksuelt kompatible. Ideelt sett skulle jeg ha innsett det mye tidligere i forholdet, før vi fikk barn og alle forpliktelsene det medfører. Anonymkode: 31809...f24
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #64 Skrevet 16. september 2022 Du sier at dere ikke er seksuelt kompatible så stemmer det dårlig med den situasjonen du beskriver. Det du beskriver er at du liker å flørte og sexste, men at sexen når du er utro føles påtatt og utilfredsstillende. Du beskriver et stort bekreftelsesbehov, ditt problem høres ut til å ha svært lite med sex å gjøre. Også når du flørter med andre foran ham og sier at han må forfølge muligheten om han får sommerfulgler i magen, så ser jeg ikke bort fra at du ønsker at han skal bli sint slik at du skal få den bekreftelsen det gir. Når du beskriver at du etter en stund, hvor han ikke hadde gitt deg nok oppmerksomhet, begynte å tenke på ham som en bror høres ut som en forsvarsmekanisme. Det ville sikkert være lurt å snakke med noen om hvor bekreftelsesbehovet ditt kommer fra og hva du kan gjøre med det. Anonymkode: 2c3b0...3d0
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #65 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du sier at dere ikke er seksuelt kompatible så stemmer det dårlig med den situasjonen du beskriver. Det du beskriver er at du liker å flørte og sexste, men at sexen når du er utro føles påtatt og utilfredsstillende. Du beskriver et stort bekreftelsesbehov, ditt problem høres ut til å ha svært lite med sex å gjøre. Også når du flørter med andre foran ham og sier at han må forfølge muligheten om han får sommerfulgler i magen, så ser jeg ikke bort fra at du ønsker at han skal bli sint slik at du skal få den bekreftelsen det gir. Når du beskriver at du etter en stund, hvor han ikke hadde gitt deg nok oppmerksomhet, begynte å tenke på ham som en bror høres ut som en forsvarsmekanisme. Det ville sikkert være lurt å snakke med noen om hvor bekreftelsesbehovet ditt kommer fra og hva du kan gjøre med det. Anonymkode: 2c3b0...3d0 Veldig godt poeng. Men ulempen er at det ikke er like gøy å få oppmerksomhet fra han. De gangene vi har sex så er det på mitt initiativ, sikkert fordi jeg har avvist han så mange ganger tidligere fordi det har føltes "rart" siden jeg har den brorfølelsen. Ellers vil jeg presisere at jeg ikke flørter med andre åpenlyst foran ham, men når man blir full er det vanskelig å skjule. Derfor unngår jeg å være på fest sammen med ham. Anonymkode: 31809...f24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå