Gå til innhold

Tenner ikke på mannen min..

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mr.SukkerFri skrev (21 minutter siden):

Tja, skjønner. Men kunne du ofre sexlivet for barnas skyld ? Man kan ikke få alt i livet, og man må velge både på godt og vondt på hva som er viktigst... Jeg tror det er mange sånne familier, hvor ting ikke klaffer helt, men det er noe man aksepterer og lever med det.

Ja det er det det koker ned til. Familiens/barnas lykke eller personlig lykke/egoisme. Og jeg hadde vel uansett fått så dårlig samvittighet av å velge sistnevnte at det ikke ville blitt noe lykke.

Anonymkode: 31809...f24

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja jeg har foreslått både besøk på swingersklubb og tantramassasje for å få opp spenninga, men han nekter alt sånt. Han sier det er nok med meg.

Han blir også sint for at jeg blir så flørtete når vi er på fest, så jeg tør aldri å drikke når vi går ut sammen.

Jeg forstår at han så langt har sagt nei til alt du har foreslått, spørsmålet er om han kan være redd for at du egentlig har et annet motiv, at dette er først skritt på vei ut av forholdet, begynnelsen på slutten. Hvis det er mulig å få en ny åpenhet om hva du tenner på, kanskje la ham lese en eller flere erotiske noveller som beskriver situasjoner du finner spennende, og så gradvis vise ham at dette på ingen måte er et første skritt ut av forholdet, dersom dere kan lære hverandre å kjenne seksuelt på et enda dypere plan slik at han på et vis blir deltaker i fantasiene dine - om det hadde vært mulig tror jeg det kunne gitt håp om et bedre seksualliv. Men det forutsetter nok at du tar ham forsiktig med på en reise i dine lyster og at du ser om du kan få ham med deg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja det er det det koker ned til. Familiens/barnas lykke eller personlig lykke/egoisme. Og jeg hadde vel uansett fått så dårlig samvittighet av å velge sistnevnte at det ikke ville blitt noe lykke.

Kan en gift/sambo elsker som er i samme situasjon være en løsning ?      Men ok, du bor på en lite plass så jeg skjønner det ikke er så enkelt.

Skrevet
Cuckold skrev (7 minutter siden):

Jeg forstår at han så langt har sagt nei til alt du har foreslått, spørsmålet er om han kan være redd for at du egentlig har et annet motiv, at dette er først skritt på vei ut av forholdet, begynnelsen på slutten. Hvis det er mulig å få en ny åpenhet om hva du tenner på, kanskje la ham lese en eller flere erotiske noveller som beskriver situasjoner du finner spennende, og så gradvis vise ham at dette på ingen måte er et første skritt ut av forholdet, dersom dere kan lære hverandre å kjenne seksuelt på et enda dypere plan slik at han på et vis blir deltaker i fantasiene dine - om det hadde vært mulig tror jeg det kunne gitt håp om et bedre seksualliv. Men det forutsetter nok at du tar ham forsiktig med på en reise i dine lyster og at du ser om du kan få ham med deg. 

Virker nesten som han er litt redd for min seksualitet. De 10 første årene syntes han nemlig at jeg var for masete og han klarte ikke å ha så mye sex som jeg ønsket. Tipper han angrer på det nå..

Skrevet
bullehurk skrev (9 minutter siden):

Kan en gift/sambo elsker som er i samme situasjon være en løsning ?      Men ok, du bor på en lite plass så jeg skjønner det ikke er så enkelt.

Ja jeg har forsåvidt prøvd det også, men da sliter jeg med å være ordentlig trygg på den andre da jeg mangler de dype følelsene. Blir nesten litt som rollespill det også.

Men med riktig mengde alkohol innabords er det ikke noe problem. Sånn sett gir tilfeldige ons i fylla større utbytte.

Alt dette skjer selvfølgelig når jeg er utenbys.

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det ser ut som at du skjønner det selv og da må du ta deg sammen. Kan du vær så snill vise mannen din som du var sammen med i 18 år, har 3 barn sammen og hatt mange gode stunder grunnleggende respekt ved å ikke flørte med andre menn og ikke være utro! Bare tenkt på de potensielle ryktene som kan oppstå på et tettsted og hvor såret han blir av det. Bare tenkt hvis han går rundt og tenker at folk ler av han da dama hans viser null respekt ovenfor han, nesten på grense til mobbing. Du trenger ikke å "spytte" på han på den måten ved å være utro og flørte med andre. Det er mulig at det jeg skriver kan oppfattes som kontroversielt, med  siden ingen av andre alternativene som ble nevnt tidligere i denne tråden går så må man gjøre det beste ut av det ved å fokusere på andre ting som er også viktig i livet. Fokuserer på å være god mor og ektefelle.

Endret av Mr.SukkerFri
  • Liker 1
Skrevet
Mr.SukkerFri skrev (28 minutter siden):

Det ser ut som at du skjønner det selv og da må du ta deg sammen. Kan du vær så snill vise mannen din som du var sammen med i 18 år, har 3 barn sammen og hatt mange gode stunder grunnleggende respekt ved å ikke flørte med andre menn og ikke være utro! Bare tenkt på de potensielle ryktene som kan oppstå på et tettsted og hvor såret han blir av det. Bare tenkt hvis går rundt og tenker at folk ler av han da dama hans viser null respekt ovenfor han, nesten på grense til mobbing. Du trenger ikke å "spytte" på han på den måten ved å være utro og flørte med andre. Det er mulig at det jeg skriver kan oppfattes som kontroversielt, med  siden ingen av andre alternativene som ble nevnt tidligere i denne tråden går så må man gjøre det beste ut av det ved å fokusere på andre ting som er også viktig i livet. Fokuserer på å være god mor og ektefelle.

Enig i alt du sier, derfor er jeg kun utro når jeg er utenbys og det er null sjanse for å bli oppdaget. Men klart, flørting ute på byen her i den lille byen vår er heller ikke fair gjort mot han. Derfor er jeg ute på byen max 2 ganger i året her. 

Jeg er jo egentlig ikke en utro person, kunne aldri falt meg inn i edru tilstand. Så det skjer kun når jeg er på reise og det blir inntatt alkohol. Da klarer jeg tydeligvis ikke å skjule mine seksuelle behov lengre. 

• Liker 1
Skrevet

TS,

Magefølelsen er at det er helt feil med "som en bror".... mer korrekt er nok "helt verdiløst" da du ikke må gjøre noe for å få han. Mannen din har blitt alt for billig for deg.

Dette vil ikke gå bra hvis du/dere ikke gjør noe radikalt. Forslag:

- Fortell han at du har vært utro flere ganger og vil være det flere ganger igjen.

Hvis du er heldig, så tar han seg sammen, leverer seperasjonspapirene, og helt magisk vil du få kjempelyst på han igjen. Ikke sikkert at han vil ha deg tilbake, men er noe som du kan prøve.

Lykke til.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Fremmed fugl skrev (59 minutter siden):

TS,

Magefølelsen er at det er helt feil med "som en bror".... mer korrekt er nok "helt verdiløst" da du ikke må gjøre noe for å få han. Mannen din har blitt alt for billig for deg.

Dette vil ikke gå bra hvis du/dere ikke gjør noe radikalt. Forslag:

- Fortell han at du har vært utro flere ganger og vil være det flere ganger igjen.

Hvis du er heldig, så tar han seg sammen, leverer seperasjonspapirene, og helt magisk vil du få kjempelyst på han igjen. Ikke sikkert at han vil ha deg tilbake, men er noe som du kan prøve.

Lykke til.

Det har du sikkert helt rett i, men jeg klarer ikke tanken på å såre han. Bedre at jeg gjennomgår et helvete enn at han må gjøre det.. 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Egentlig høres det ut som forholdet med han dør ut for deg.

Om jeg skal være ærlig, jeg tror det beste for dere er og gå vær sin vei.

Fortsett å være gode venner for barna, og ha et bra venneforhold som "nesten søsken" siden dere har adaptet et fint forhold på den måten.

Men og fortsette forholdet nå for deg kommer til å bli tortur.
Livet er for kort til og være i et forhold og sex som ikke fungerer.

Igjne, det beste er og gå vær sin vei, fortsett vennskapet å ha et flott liv videre.

Alle går gjennom en sorgprosess, det er ikke sikkert at det blir så ille for han som du tror.

Du må ikke sitte i et forhold pågrunn av at du er redd for hva som blir å skje, det er ikke ditt ansvar.

Gå videre tenker nå jeg iallefall.

Ikke vær utro for og få han til å gå fra deg, det er skittent gjort og etter 18 år fortjener han bedre en det.

GJør det ordentlig, og snakk med han og si at du føler for og gå videre om det er det du vil.

Endret av Deep Impact
  • Liker 2
Skrevet
Deep Impact skrev (1 time siden):

Egentlig høres det ut som forholdet med han dør ut for deg.

Om jeg skal være ærlig, jeg tror det beste for dere er og gå vær sin vei.

Fortsett å være gode venner for barna, og ha et bra venneforhold som "nesten søsken" siden dere har adaptet et fint forhold på den måten.

Men og fortsette forholdet nå for deg kommer til å bli tortur.
Livet er for kort til og være i et forhold og sex som ikke fungerer.

Igjne, det beste er og gå vær sin vei, fortsett vennskapet å ha et flott liv videre.

Alle går gjennom en sorgprosess, det er ikke sikkert at det blir så ille for han som du tror.

Du må ikke sitte i et forhold pågrunn av at du er redd for hva som blir å skje, det er ikke ditt ansvar.

Gå videre tenker nå jeg iallefall.

Ikke vær utro for og få han til å gå fra deg, det er skittent gjort og etter 18 år fortjener han bedre en det.

GJør det ordentlig, og snakk med han og si at du føler for og gå videre om det er det du vil.

Det som er er at forholdet og alt fungerer superbra, sett bort fra det faktum at jeg ikke tenner på han. 

Derfor har jeg heller ikke hatt så veldig dårlig samvittighet når jeg har kåtet meg opp på andre menn (flørting/sexting), nettopp fordi det har kommet mannen min til gode i form av fantastisk sex. Men det er kanskje ikke holdbart i lengden å måtte holde på sånn..

Har sagt til mannen min at dersom han møter på en kvinne som gir han sommerfugler i magen, og noen som virkelig begjærer han, så må han gå etter det. Men han blir bare irritert og synes jeg er tullete.

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Det som er er at forholdet og alt fungerer superbra, sett bort fra det faktum at jeg ikke tenner på han. 

Derfor har jeg heller ikke hatt så veldig dårlig samvittighet når jeg har kåtet meg opp på andre menn (flørting/sexting), nettopp fordi det har kommet mannen min til gode i form av fantastisk sex. Men det er kanskje ikke holdbart i lengden å måtte holde på sånn..

Har sagt til mannen min at dersom han møter på en kvinne som gir han sommerfugler i magen, og noen som virkelig begjærer han, så må han gå etter det. Men han blir bare irritert og synes jeg er tullete.

Skjønner jo det, med tanke på at du bare sier at han skal finne seg en annen når han elsker det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det positive er jo at all hverdagslige ting fungere superbra, og det er nok det som også holder deg igjen?

Jeg har har mine tanker og har grublet litt på ting, fra gifte og ugifte kvinner som har spurt meg om råd.. Og håper det kan gi deg noe svar.. Og en gjenganger var dette med ulik sexlyst.. og de hadde høy sexlyst og god seksuell forståelse.. men misfornøyd av manglende sex og samarbeid, de følte seg rett og slett ikke elsket og respektert. Den eneste forskjellen mellom deg TS og de, var at samlivet deres hadde begynt å gå i oppløsning..

Og jeg ser en helt klar sammenheng mellom to personer som har høy sexlyst: for de har god seksuell forståelse.. flink til å kommunisere og samarbeide.. fornekter ikke seksuelle ønsker.. misliker eierskap.. øker tenningen på hverandre.. og vedlikeholder kjærligheten.. De er på mange måter gjensidige på alt.. fordi et godt seksuellt teamwork, skaper også lykke i samlivet..

Og jeg ser du er omsorgfull og har seksuell forståelse TS, men det har ikke han. For han sier nei til det meste innenfor sex, og blir irritert på deg, når du kommer med forslag. Så han viser på ingen måte omsorg, for dine seksuelle behov og nytelser.

Det er egentlig noe av det dummeste man gjør, er å diskutere sex med en partner som har null seksuell forståelse. Da kommer irritasjon, krangling, mistenksomheten som ødelegger både hverdagen, kjærligheten og sexen.

Men nå som det allerede er sagt, kommer han til å huske og tenke mye på det du spurte om. Så jeg tror ikke det blir mere sex av den grunn, for det kan ha blitt et hakk i kjærligheten. Og det er akkurat det som er så vanskelig, når man skal diskutere ting med en partner som har lite seksuell forståelse og lav sexlyst. De føler seg såret.. men meningen din var egentlig bare å fremme et forslag..Og pussig nok, er det bestandig den med høy sexlyst som må jenke seg.. det er vel litt sånn med deg også TS?

Så det hjelper svært lite med kommunikasjon uten å ha seksuell forståelse, det gjør bare ting 10 ganger værre😉

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig enig i det du sier om utroskap. De gangene det har skjedd så har jeg bare følt meg tom innvendig. Den største frykten min er å såre han, så min største drøm er at han han skal finne en annen. Men han sier at det er bare meg han vil ha..

Har prøvd parterapi ja. Det satte ikke fart i sexlivet, men vi ble enda flinkere å prate sammen. Så vi er veldig ærlig med hverandre. Det eneste jeg ikke tør si til han er utroskapen og det at jeg ikke tenner på han. Nettopp av frykten for å såre..

Kjenner meg litt igjen med eg å x dama,det var litt sann søsken forhold til slutt.

Eg også ønsket att ho skulle finne seg ein ny så slapp eg å gjøre det slutt på knuse hjertet hennes.

Og det gjorde hun,fant ein ny å det var eg som blei knust!

Førstod først da hva glad eg var i hun,så eg ville tenkt litt på dine valg,gå heller til parterapi i og med dere har det bra ellers❤️

Anonymkode: 5dd34...9b8

• Hjerte 1
Skrevet

Man kan alltids finne tenningen tilbake.

Man må jobbe med det hardt.

Noen ganger å gjøre noen romantiske ting kan føre tenning tilbake.

F.eks, dra alene bare du og typen på teltur i naturen etc, eller noe god og romantisk musikk..
Se en romantisk film sammen, noe som kan påvirke at du får tenning og blir ekstra glad i han fordi du akkuratt har sett en god film.

Prøv nye ting. Evt ting dere gjorde sammen første gang dere ble kjent. Prøv å "rollespille" at dere møtes for første gang. Mye som funker om man prøver hardt nok

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (8 timer siden):

Det positive er jo at all hverdagslige ting fungere superbra, og det er nok det som også holder deg igjen?

Jeg har har mine tanker og har grublet litt på ting, fra gifte og ugifte kvinner som har spurt meg om råd.. Og håper det kan gi deg noe svar.. Og en gjenganger var dette med ulik sexlyst.. og de hadde høy sexlyst og god seksuell forståelse.. men misfornøyd av manglende sex og samarbeid, de følte seg rett og slett ikke elsket og respektert. Den eneste forskjellen mellom deg TS og de, var at samlivet deres hadde begynt å gå i oppløsning..

Og jeg ser en helt klar sammenheng mellom to personer som har høy sexlyst: for de har god seksuell forståelse.. flink til å kommunisere og samarbeide.. fornekter ikke seksuelle ønsker.. misliker eierskap.. øker tenningen på hverandre.. og vedlikeholder kjærligheten.. De er på mange måter gjensidige på alt.. fordi et godt seksuellt teamwork, skaper også lykke i samlivet..

Og jeg ser du er omsorgfull og har seksuell forståelse TS, men det har ikke han. For han sier nei til det meste innenfor sex, og blir irritert på deg, når du kommer med forslag. Så han viser på ingen måte omsorg, for dine seksuelle behov og nytelser.

Det er egentlig noe av det dummeste man gjør, er å diskutere sex med en partner som har null seksuell forståelse. Da kommer irritasjon, krangling, mistenksomheten som ødelegger både hverdagen, kjærligheten og sexen.

Men nå som det allerede er sagt, kommer han til å huske og tenke mye på det du spurte om. Så jeg tror ikke det blir mere sex av den grunn, for det kan ha blitt et hakk i kjærligheten. Og det er akkurat det som er så vanskelig, når man skal diskutere ting med en partner som har lite seksuell forståelse og lav sexlyst. De føler seg såret.. men meningen din var egentlig bare å fremme et forslag..Og pussig nok, er det bestandig den med høy sexlyst som må jenke seg.. det er vel litt sånn med deg også TS?

Så det hjelper svært lite med kommunikasjon uten å ha seksuell forståelse, det gjør bare ting 10 ganger værre😉

Veldig klokt og nyttig innlegg. Jeg har faktisk tenkte på at vi ikke er så seksuelt kompatible.. Men det virker som man ikke kan få i pose og sekk. F.eks var eksen min og jeg veldig seksuelt kompatible, men ingenting annet funket. Derfor jeg falt for min nåværende mann, for han er en fantastisk person på alle måter. Begynte egentlig å kjede meg av sexlivet vårt allerede etter 1 år, men så kom småbarnsårene og det ble fokuset. 

Så jeg må egentlig bare velge mellom et stabilt hverdagsliv eller et spennende sexliv. Og som den samvittighetsfulle personen jeg er så velger jeg nok førstnevnte. iallefall så lenge barna er mindreårige. Skjønner jo at årene vil gå fra meg i mellomtiden. Og hvem vet, kanskje noen tanker vil modnes hos mannen etterhert..

• Nyttig 1
Skrevet
Deep Impact skrev (9 minutter siden):

Man kan alltids finne tenningen tilbake.

Man må jobbe med det hardt.

Noen ganger å gjøre noen romantiske ting kan føre tenning tilbake.

F.eks, dra alene bare du og typen på teltur i naturen etc, eller noe god og romantisk musikk..
Se en romantisk film sammen, noe som kan påvirke at du får tenning og blir ekstra glad i han fordi du akkuratt har sett en god film.

Prøv nye ting. Evt ting dere gjorde sammen første gang dere ble kjent. Prøv å "rollespille" at dere møtes for første gang. Mye som funker om man prøver hardt nok

Ja det er sant. Faktisk så prøvde jeg noe nytt i går, nemlig sex med mannen i stummende mørke. Da slapp jeg å bli forstyrret over at det var han og at han føles som en bror og alt det der. Ikke det at jeg fantaserte om at det var en annen, men fokuserte på nytelsen og selve øyeblikket. For når jeg er tent nok har vi jo fantastisk sex, så blir spennende å se om trikset med stummende mørke vil vare. Krysser fingrene for det! 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Veldig klokt og nyttig innlegg. Jeg har faktisk tenkte på at vi ikke er så seksuelt kompatible.. Men det virker som man ikke kan få i pose og sekk. F.eks var eksen min og jeg veldig seksuelt kompatible, men ingenting annet funket. Derfor jeg falt for min nåværende mann, for han er en fantastisk person på alle måter. Begynte egentlig å kjede meg av sexlivet vårt allerede etter 1 år, men så kom småbarnsårene og det ble fokuset. 

Så jeg må egentlig bare velge mellom et stabilt hverdagsliv eller et spennende sexliv. Og som den samvittighetsfulle personen jeg er så velger jeg nok førstnevnte. iallefall så lenge barna er mindreårige. Skjønner jo at årene vil gå fra meg i mellomtiden. Og hvem vet, kanskje noen tanker vil modnes hos mannen etterhert..

Og jeg synes du tar et klokt valg.. Det eneste plasteret på såret er jo å onanere og utforske leketøy, selv om du synes sex er best. Men når ikke sexen fungerer opptimalt, er jo onani meget god til selvtrøst. Så omsorg for din egen nytelse er også viktig, for gleden av orgasmene gjenspeiler seg i samlivet. Og jeg tror han kan få mere sexlyst, av å høre at du nyter deg selv. Men det er kanskje bare i mitt hode, som tenner på dette.. og ikke hans? Innerst inne tror jeg han elsker sex, men føler han ikke strekker til.. For vanligvis i et godt velfungerende forhold, med masse kyss og klining i hverdagen.. føre til at senga knirker litt ekstra😇

Du må finne ut hvordan du snik-kåter han opp, slik at han modnes fortere.. For tiden flyr, og vi har egentlig ikke tid til å miste orgasmer.. livet er for kort🤗

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja det er sant. Faktisk så prøvde jeg noe nytt i går, nemlig sex med mannen i stummende mørke. Da slapp jeg å bli forstyrret over at det var han og at han føles som en bror og alt det der. Ikke det at jeg fantaserte om at det var en annen, men fokuserte på nytelsen og selve øyeblikket. For når jeg er tent nok har vi jo fantastisk sex, så blir spennende å se om trikset med stummende mørke vil vare. Krysser fingrene for det! 

Fordelen med "blindfold" er jo at vi stenger inntrykk og omgivelsene ute.. det gjør at vi kjenner mere på erogent stimuli, og at fantasiene løper vilt.. "Blindfold" er årsaken av at vi slapper så mye bedre av, det gjør også at orgasmene kommer lettere.. Så det var jo et smart tips.. 🤞🤞 for dere!

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

vær gang jeg har sex(er mann) eller blir sugd, så må jeg holde meg for øynene eller ha pute over meg, hvis ikke får jeg prestasjonsangt dessverre.

Anonymkode: e1927...b3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...