Gå til innhold

Tenner ikke på mannen min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med mannen min i 18 år, men tenner overhodet ikke på han lengre. Så det kan desverre gå lenge mellom hver gang vi har sex. Noe som er veldig synd da jeg egentlig er en seksuell person. Det skal sies at dersom jeg først har klart å bli kåt, og klarer å ignorere at han egentlig føles som en bror, så kan vi ha sinnsykt deilig sex. Men det er veldig mye jobb for meg å komme dit, enten må jeg ut på byen først og kåte meg opp på andre menn, eller drive å sexte med andre mannfolk. Vil jo egentlig ikke ha det på den måten. Har av og til gått over streken med andre menn, men da har sexen vært skuffende. Det er flørtinga som er mest pirrende. Så hvordan løser man problemet med at sex er best med mannen, men man kun blir kåt på andre menn?

Anonymkode: 31809...f24

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker forholdet bra eller dersom du kun ser på han som en bror nå? 

Anonymkode: 8fc9a...2c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har vært sammen med mannen min i 18 år, men tenner overhodet ikke på han lengre. Så det kan desverre gå lenge mellom hver gang vi har sex. Noe som er veldig synd da jeg egentlig er en seksuell person. Det skal sies at dersom jeg først har klart å bli kåt, og klarer å ignorere at han egentlig føles som en bror, så kan vi ha sinnsykt deilig sex. Men det er veldig mye jobb for meg å komme dit, enten må jeg ut på byen først og kåte meg opp på andre menn, eller drive å sexte med andre mannfolk. Vil jo egentlig ikke ha det på den måten. Har av og til gått over streken med andre menn, men da har sexen vært skuffende. Det er flørtinga som er mest pirrende. Så hvordan løser man problemet med at sex er best med mannen, men man kun blir kåt på andre menn?

Nok et tegn på at monogami og "noe seriøst"  har utgått.

Anonymkode: 3e172...b61

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Funker forholdet bra eller dersom du kun ser på han som en bror nå? 

Anonymkode: 8fc9a...2c3

Vi er verdens beste venner, og har et superbra forhold mtp å drifte familien. Kan egentlig ikke se for meg et liv uten han.

• Liker 1
Skrevet

OK

Anonymkode: a9630...f5f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nok et tegn på at monogami og "noe seriøst"  har utgått.

Anonymkode: 3e172...b61

Ja jeg har foreslått åpent forhold etter mottoet "don't ask, don't tell", men det vil han ikke høre snakk om. Da blir han forbannet og lurer på om jeg vil gjøre det slutt. Tydeligvis tenner han fortsatt på meg da han blir stiv av bare å se meg naken..

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja jeg har foreslått åpent forhold etter mottoet "don't ask, don't tell", men det vil han ikke høre snakk om. Da blir han forbannet og lurer på om jeg vil gjøre det slutt. Tydeligvis tenner han fortsatt på meg da han blir stiv av bare å se meg naken..

Ok, men for å spole tilbake:

Du opplever ikke det seksuelle med andre menn som særlig bedre - det er flørting du ønsker mer av? 

Eller?

• Liker 1
Skrevet
DundreMilfin skrev (14 minutter siden):

Ok, men for å spole tilbake:

Du opplever ikke det seksuelle med andre menn som særlig bedre - det er flørting du ønsker mer av? 

Eller?

Ja tydeligvis, men å flørte med mannen føles bare kleint, som et rollespill. Klarer kun å ta på han når jeg allerede er opphisset..

Skrevet

Men hvordan havnet du der? Har du tent på han noensinne? Hva forandret seg? 

• Liker 1
Skrevet

Ok

Anonymkode: a9630...f5f

Skrevet
blåbærpai skrev (Akkurat nå):

Men hvordan havnet du der? Har du tent på han noensinne? Hva forandret seg? 

Var aldri stormende forelsket, men hadde ikke problemer med tenninga de 10 første årene. Er vel de siste 8 årene jeg har slitt med at han føles som en bror.

Skrevet (endret)
11 hours ago, AnonymBruker said:

Mulig at det er på tide å finne noen andre ? Er livet over ? Du er inne på noe veldig fundamentalt, er alle ment til å være sammen med den samme personen ut livet ? Jeg vet det kan være vanskelig å gå fra hverandre etter 18 år, men hva er alternativet da ? Ikke leve livet ? Forresten har dere prøvd parterapi ?

Utroskap er ikke løsningen, du stjeler livet hans, men også bortkaster ditt eget liv. Jeg ser på utroskap som en form for "emosjonell" drap/stjeling av tiden/livet hans.  

Endret av Mr.SukkerFri
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Mr.SukkerFri skrev (2 minutter siden):

Mulig at det er på tide å finne noen andre ? Er livet over ? Du er inne på noe veldig fundamentalt, er alle ment til å være sammen med den samme personen ut livet ? Jeg vet det kan være vanskelig å gå fra hverandre etter 18 år, men hva er alternativet da ? Ikke leve livet ? Forresten har dere prøvd parterapi ?

Utroskap er ikke løsningen, du stjeler livet hans, men også ditt eget liv. Jeg ser på utroskap som en form "emosjonell" drap/stjeling av tiden/livet hans.  

Veldig enig i det du sier om utroskap. De gangene det har skjedd så har jeg bare følt meg tom innvendig. Den største frykten min er å såre han, så min største drøm er at han han skal finne en annen. Men han sier at det er bare meg han vil ha..

Har prøvd parterapi ja. Det satte ikke fart i sexlivet, men vi ble enda flinkere å prate sammen. Så vi er veldig ærlig med hverandre. Det eneste jeg ikke tør si til han er utroskapen og det at jeg ikke tenner på han. Nettopp av frykten for å såre..

Skrevet (endret)
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig enig i det du sier om utroskap. De gangene det har skjedd så har jeg bare følt meg tom innvendig. Den største frykten min er å såre han, så min største drøm er at han han skal finne en annen. Men han sier at det er bare meg han vil ha..

Har prøvd parterapi ja. Det satte ikke fart i sexlivet, men vi ble enda flinkere å prate sammen. Så vi er veldig ærlig med hverandre. Det eneste jeg ikke tør si til han er utroskapen og det at jeg ikke tenner på han. Nettopp av frykten for å såre..

Her må du tenke om forholdet kan egentlig reddes eller det er best å ta en alvorlig prat, med tårer, frustrasjon og en periode som vil vanskelig for begge da vi snakker om 18 år langt forhold. Her er noen mulige scenarioer: jeg tror han bli såret, han kommer ikke til å vite hvordan han skal håndtere dette, får sikkert frykt av å være alene ut livet og depresjon. Vil sikkert ta tid for han før han skal tørre å date nye folk det kan føre til at han på tilpasse seg med tanke flere aspekter. Mulig du kan skje hjelpe han med å veilede han (alternativet er å ha minst mulig kommunikasjon ) underveis siden jeg tror du kommer til å være flinkere til håndtere det hele og han kommer til å trenge til å gå gjennom dette. Vet du om noen andre som kan hjelpe han underveis ? 

Endret av Mr.SukkerFri
Skrevet
Mr.SukkerFri skrev (12 minutter siden):

Her må du tenke om forholdet kan egentlig reddes eller det er best å ta en alvorlig prat, med tårer, frustrasjon og en periode som vil vanskelig for begge da vi snakker om 18 år langt forhold. Her er noen mulige scenarioer: jeg tror han bli såret, han kommer ikke til å vite hvordan han skal håndtere dette, får sikkert frykt av å være alene ut livet og depresjon. Vil sikkert ta tid for han før han skal tørre å date nye folk det kan føre til at han på tilpasse seg med tanke flere aspekter. Mulig du kan skje hjelpe han med å veilede han (alternativet er å ha minst mulig kommunikasjon ) underveis siden jeg tror du kommer til å være flinkere til håndtere det hele og han kommer til å trenge til å gå gjennom dette. Vet du om noen andre som kan hjelpe han underveis ? 

Vi har 3 mindreårige barn sammen, så kontakt er vi uansett nødt til å ha. Bor også på en liten plass så muligheten for å finne noen nye partnere er egentlig heller ikke så stor. Derfor jeg har holdt ut de siste årene og håper på bedre tider. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dette kunne vært skrevet av meg, bare at jeg har utovertiss.  Jeg har store problem med å bli stiv nok til å pule kona.  Jeg må kåte meg opp på andre, eller lukke øynene å fantasere.  

Jakten, flørten og "spillet". Se kåthet og lyst i andre kvinners øyne, føle at hun vil ha meg ......  Fy f...  så jeg savner det.

Anonymkode: 3c305...8a2

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
13 hours ago, AnonymBruker said:

Tror dette er veldig vanlig. I tidligere tider var rammen for livet alle de plikter og forventninger du var pålagt, og få mente det måtte ha gått helt galt om man ikke følte stor grad av lykke gjennom mesteparten av livet. I dag lever vi i en kultur der vi lærer at det er viktig alltid å føle etter om man er lykkelig og aldri slå seg til ro i et forhold dominert av hverdager og rutiner. Derfor tar da også de fleste forhold slutt.

Jeg vet ikke om jeg har noe godt råd, men jeg fikk lyst til å nevne at en ikke ubetydelig del av kvinner jeg har møtt som har fått høre om mine ønsker om å leve som cuckold, har gitt tilkjenne en frykt for at jeg ikke har følelser for henne i den grad jeg kan godta at hun har elskere. Det er basert på en manglende forståelse for hva som tenner en mann med cuckold-fetisj. Jeg vil faktisk ikke ha den ringeste interesse av å se en kvinne jeg ikke har følelser for ha sex med en annen, min cuckold-fetisj nærer seg av følelsen av sjalusi og ydmykelse ved at en annen mann gir min kvinne nytelse.  På samme måte kan det selvsagt være at din mann legger noe annet i forslaget om åpnet forhold, at han som du skriver er redd at det du egentlig ber om er en mykere vei ut.

Hvis du fortsatt har sterke følelser for mannen din og kunne tenke deg litt mer spenning i seksuallivet - frisket opp av flørt og lovlige sidesprang - er der jo ikke 100% sikkert dette vil være umulig å få til. Dersom din mann kan få den nødvendige trygghet på at du ikke ønsker deg  bort, at det bare handler om at du er litt mer «wild at heart» og trenger en annen type spenning seksuelt. Det kan være verdt noen nye forsøk, særlig hvis alternativet er at han mister deg for godt.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har 3 mindreårige barn sammen, så kontakt er vi uansett nødt til å ha. Bor også på en liten plass så muligheten for å finne noen nye partnere er egentlig heller ikke så stor. Derfor jeg har holdt ut de siste årene og håper på bedre tider. 

Tja, skjønner. Men kunne du ofre sexlivet for barnas skyld ? Man kan ikke få alt i livet, og man må velge både på godt og vondt på hva som er viktigst... Jeg tror det er mange sånne familier, hvor ting ikke klaffer helt, men det er noe man aksepterer og lever med det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dobbeltpost

Endret av Cuckold
Skrevet
Cuckold skrev (1 minutt siden):

Ja jeg har foreslått både besøk på swingersklubb og tantramassasje for å få opp spenninga, men han nekter alt sånt. Han sier det er nok med meg.

Han blir også sint for at jeg blir så flørtete når vi er på fest, så jeg tør aldri å drikke når vi går ut sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...