Gjest Gjest_Katti_* Skrevet 27. november 2005 #1 Del Skrevet 27. november 2005 Vet at man ikke kan se så mye så tidlig ut av et temperatur "chart" Men er det her sånn trifasisk (eller hva det heter) kurve?? Link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 27. november 2005 #2 Del Skrevet 27. november 2005 Ja, det var en trifasisk kurve.. Kan jeg spørre om en ting.. linker du til en helt tilfeldig kurve nå? Hvordan fant du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. november 2005 #3 Del Skrevet 27. november 2005 Ehm... nei - den er ikke trifasisk... og jeg lurer også på hvor du fant den, den er nemlig min! http://www2.fertilityfriend.com/home/d0c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #4 Del Skrevet 27. november 2005 Den jeg la link til var min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 27. november 2005 #5 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Ehm... nei - den er ikke trifasisk... og jeg lurer også på hvor du fant den, den er nemlig min! http://www2.fertilityfriend.com/home/d0c48 ← OK, det er noe rart med den linken, for jeg fikk opp min Og min VAR trifasisk.. Altså, ikke den linken du ga, men i første innlegg Endret 27. november 2005 av Windy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Katti_* Skrevet 27. november 2005 #6 Del Skrevet 27. november 2005 Men jeg tok bare andressen til kurven, sånn at kan godt hende du fikk opp din for samme periode.. Skal prøve å finne ordentlig link til den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. november 2005 #7 Del Skrevet 27. november 2005 Hihi, spøkelsesgrafer altså! Syntes det var noe rart! Du får legge inn "homepage"-linken til den, Katti, så får vi se. Men min var i hvert fall ikke trifasisk, og jeg var gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Katti_* Skrevet 27. november 2005 #8 Del Skrevet 27. november 2005 Prøv denne da Link Er ikke så stø på det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. november 2005 #9 Del Skrevet 27. november 2005 Da får jeg opp riktig. Kan godt hende den er trifasisk, ja - og en fin dipp på dag 8! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Katti_* Skrevet 27. november 2005 #10 Del Skrevet 27. november 2005 Er en "dipp" bra?? Hva betyr det?? Er såå spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. november 2005 #11 Del Skrevet 27. november 2005 Er en "dipp" bra?? Hva betyr det?? Er såå spent!! ← En dipp kan være bra - rundt en uke etter eggløsning har noen kvinner en dipp i temperaturen som varer 1 dag. Det KAN bety at egget fester seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå