Toadii Skrevet 27. november 2005 #1 Del Skrevet 27. november 2005 Allerede i slutten på oktober kan vi se nisser og all slags jule pynt i butikkene... jule brusen er snart for salg også... midt i november kommer mye av belysnigen i kjøpesentrene... Jeg synes det er sykt jeg. Det ødelegger julestemningen. Julen skal ikke komme før 1.desember.. Jeg kjøper aldrig julebrus før 1.desember. Hva mener dere om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iviking Skrevet 27. november 2005 #2 Del Skrevet 27. november 2005 Det er markede som etterspør varene, slik at de kommer tidlig i butikken. Jeg synes helt klart at oktober er alt for tidlig, men slutten av November er greit. Synes heller ikke at vi kan vente til Desember når første søndag i advendt er i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. november 2005 #3 Del Skrevet 27. november 2005 Noen pynter til jul 1. desember, derfor syne jeg godt butikkene kan begynne i midten av november. Synes egentlig ikke det har vært så ille i år jeg, har på følelsen at mange startet mye tidligere i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. november 2005 #4 Del Skrevet 27. november 2005 Synes heller ikke det ble for tidlig i år. Julemarsipan og julebrus kom i begynnelsen av november, og butikkene var ferdig pynta til torsdag denne uka. Da ble også julegatene tent, og i dag tennes julegrana. Det må da ha vært tidligere i fjor mener jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. november 2005 #5 Del Skrevet 27. november 2005 Monja: det tror jeg også. På en måte litt mindre plagsomt i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2005 #6 Del Skrevet 27. november 2005 Oktober er for tidlig, november er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 27. november 2005 #7 Del Skrevet 27. november 2005 November synes jeg er helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysti Skrevet 27. november 2005 #8 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg kjøper ikke inn noenting før til 1. søndag i advent eller 1. desember (avhengig av hva som kommer først) jeg. Så får den starte så tidlig den gidder, den der handelsstanden. Koser meg heller masse i halvannen måned fra advent og fram til 20. dag jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 27. november 2005 #9 Del Skrevet 27. november 2005 Absolutt! Vent til advent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest med sko Skrevet 28. november 2005 #10 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Tenk om alle som irriterer seg over handelsstanden som "tyvstarter", lar være å kjøpe noen juleting FØR 1.desember i det hele tatt! Det vil butikkene merke på dårligere salg, og kanskje revurdere praksisen. Når det er sagt så synes jeg de siste års avisdebatter muligens har gjort nytte. Iår føler jeg ikke at butikkene er like aggressive som tidligere år? Endret 28. november 2005 av Gjest med sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 28. november 2005 #11 Del Skrevet 28. november 2005 Det er jeg enig i, Gjest med sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julenissen Skrevet 17. desember 2005 #12 Del Skrevet 17. desember 2005 Nei det synes jeg slett ikke. Jeg jobber med julen året rundt, og synes det er koselig når dere gleder dere med meg de siste månedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå