klarinetta Skrevet 15. september 2022 #41 Del Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (På 9.9.2022 den 22.28): Vi er uenige i heimen, og jeg søker hjelp😂 temaet er hvorvidt mennesker har vært på månen eller ikke. vi er ikke uenige med hverandre, men uenige om hva som er «folk flests» mening. så, fake eller fakta? Anonymkode: a4e56...fa0 Vi vat på månen, hvis ikke hadde Russland og Kina debunka det for lengst. Det var jo et romkappløp, de ville ikke latt en bløff passere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #42 Del Skrevet 15. september 2022 klarinetta skrev (15 minutter siden): Vi vat på månen, hvis ikke hadde Russland og Kina debunka det for lengst. Det var jo et romkappløp, de ville ikke latt en bløff passere. Hvis de ikje bløffet selv... 😉 Anonymkode: ced01...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #43 Del Skrevet 15. september 2022 For en idiotisk post. Kjøp deg et teleskop av bra kvalitet, les deg opp, så kan du se flagget og romsøppel på månen med ditt blotte øye.. Anonymkode: 8d17c...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 15. september 2022 #44 Del Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For en idiotisk post. Kjøp deg et teleskop av bra kvalitet, les deg opp, så kan du se flagget og romsøppel på månen med ditt blotte øye.. Anonymkode: 8d17c...004 Seriøst, kan man se det selv? Herlighet så kult, det visste jeg ikke 🤗🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #45 Del Skrevet 15. september 2022 http://tv.nrk.no/serie/normal-galskap/dmpf71720413/sesong-2/episode-4 Nr 4, programtittel ufo. Se fra ca 18 minutter. Dette klippet kunne man søke opp på youtube tidligere. Sist jeg prøvde lå det der, men det spiltes med svart skjerm og null lyd. Nå kommer det ikke opp ved samme søk. Anonymkode: ced01...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 15. september 2022 #46 Del Skrevet 15. september 2022 klarinetta skrev (1 time siden): Seriøst, kan man se det selv? Herlighet så kult, det visste jeg ikke 🤗🤗 Nei, du kan ikke det !! (Og det er ikke pga det ikke er der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 15. september 2022 #47 Del Skrevet 15. september 2022 (endret) Collan skrev (På 13.9.2022 den 22.53): De ringte ikke fra månen til jorda, de hadde radioforbindelse. Ikke bare det.. De hadde radioforbindelse til besetningen hele veien. Denne forbindelsen/kommunikasjonen var mulig for alle andre å følge med på (slik man gjorde med Sputnik noen år tidligere). Alt fra hobby operatører til statlige organer med avanserte utstyr og radiopeiling. Hvor lang tid tror dere Sovjet ville bruke før de kom med en avsløring om hele greia var fake ? Er det ingen av dere som tro at Sovjet ville kost seg gløgg i hel med en slik avsløring. ? Endret 15. september 2022 av Midgard 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #48 Del Skrevet 15. september 2022 Midgard skrev (35 minutter siden): Ikke bare det.. De hadde radioforbindelse til besetningen hele veien. Denne forbindelsen/kommunikasjonen var mulig for alle andre å følge med på (slik man gjorde med Sputnik noen år tidligere). Alt fra hobby operatører til statlige organer med avanserte utstyr og radiopeiling. Hvor lang tid tror dere Sovjet ville bruke før de kom med en avsløring om hele greia var fake ? Er det ingen av dere som tro at Sovjet ville kost seg gløgg i hel med en slik avsløring. ? De valgte vel å sitte stille i båten fordi de ikke har vært der selv. Med årene ble månelandingene bare en sannhet, og alle parter kunne chille. Anonymkode: ced01...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. september 2022 #49 Del Skrevet 15. september 2022 Jeg synes NASA og andre statlige og private rombyråer bruker alt for mye penger på å lete etter intelligent liv i verdensrommet. De burde begynne på denne planeten. Men ikke i denne tråden. For her er det svært lite intelligens og det ville vært bortkastede penger (noen få brukere utmerker seg bare så det er sagt). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 15. september 2022 #50 Del Skrevet 15. september 2022 Snublefot62 skrev (2 minutter siden): Jeg synes NASA og andre statlige og private rombyråer bruker alt for mye penger på å lete etter intelligent liv i verdensrommet. De burde begynne på denne planeten. Men ikke i denne tråden. For her er det svært lite intelligens og det ville vært bortkastede penger (noen få brukere utmerker seg bare så det er sagt). Det ble ikke noe bedre når du kom inn. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. september 2022 #51 Del Skrevet 15. september 2022 Midgard skrev (Akkurat nå): Det ble ikke noe bedre når du kom inn. 😉 Den hører jeg i hvert familieselskap.... 🙄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 15. september 2022 #52 Del Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): De valgte vel å sitte stille i båten fordi de ikke har vært der selv. Med årene ble månelandingene bare en sannhet, og alle parter kunne chille. Anonymkode: ced01...109 Ja russerne er jo kjent for å sitte stille i båten.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 15. september 2022 #53 Del Skrevet 15. september 2022 Midgard skrev (3 timer siden): Nei, du kan ikke det !! (Og det er ikke pga det ikke er der) Ok, folk altså. Én skriver "du kan se det" en annen skriver "du kan ikke se det". Det lærte jeg masse av - men ingenting om temaet, bare om hvordan folk ønsker å kaste ut påstander uten noen form for underbygging av dem. Gøy 👍👍 Hjelpsomt 👎👎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 15. september 2022 #54 Del Skrevet 15. september 2022 (endret) klarinetta skrev (1 time siden): Ok, folk altså. Én skriver "du kan se det" en annen skriver "du kan ikke se det". Det lærte jeg masse av - men ingenting om temaet, bare om hvordan folk ønsker å kaste ut påstander uten noen form for underbygging av dem. Gøy 👍👍 Hjelpsomt 👎👎 https://letmegooglethat.com/?q=Can+you+see+the+Flag+on+the+Moon+with+a+Telescope Endret 15. september 2022 av Midgard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #55 Del Skrevet 15. september 2022 ltfutt skrev (17 timer siden): Hadde erkerival Sovjet mistenkt at månelandingene ikke var ekte, så hadde de aldri latt dette ligge. Eller bruker de det for alt det er verdt allerede? Romkappløpet ble avsluttet og de trengte ikke lenger investere mere penger i dette. Gjelder begge land for øvrig. Anonymkode: 76f22...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeffe Skrevet 15. september 2022 #56 Del Skrevet 15. september 2022 Thanos skrev (15 timer siden): Historisk sett er det tonnevis av konspirasjonsteorier som har vist seg å være sanne. Og er man 5% oppegående voksen med tilnærmet god hjerneaktivitet, vil man kunne lese seg opp på flere kilder og iallefall ha delte tanker på om noe virker helt søkt og noe bare må være sant. Man er ikke en nuttcase fordi man våger å tenke alternativt. Og hva er fakta? Det regjeringer forteller deg? Det er alltid lurt å spørre seg om motiv. Kan noen tjene masse penger på å fabrikere en historisk event? Var det ikke et kappløp mellom russerne og amerikanerne om å komme først til månen? Det stod vel nærmest om hvem som skulle bli stående som supermakt nr.1? Verdt å jukse litt for å bli først? Hvorfor sliter NASA i 2022 med å lage et romfartøy som kan frakte mennesker i bane rundt månen? Har NASA ansatte blitt dummere siden 60 årene? Har de ikke lenger blueprints på hvordan lage en rakett som teknisk knirkefritt tok astronauter til månen den gangen? https://time.com/6208598/nasa-moon-rocket-artemis-sls/ Drapet på John F. Kennedy. Var det virkelig bare én gal kommunist som fikk det for seg å sette seg i et tårn og fyre av flere skudd fra en nesten umulig avstand, og på den umulig korte tiden klarte å treffe perfekt? Hvorfor ble Oswald skutt rett før han ble tatt til avhør? Vi vet Kennedy rørte fælt i CIA og FBI redene. Vi vet sterke politiske krefter hatet Kennedy klanen. Hvem hadde noe å tjene på hans død? En random kommunist sympatisør eller CIA som var på randen av "nedleggelse" under Kennedy? Fortsatt er den offisielle historien én skytter. 9/11. Aldri i historien har en bygning i brann eller under sviktende konstruksjon, fallt perfekt loddrett sammen slik WTC tårn 1, 2 og 7 (eller 5?) gjorde. Dette har blitt forklart med at disse tårnene var konstruert helt unikt. Det forklarer ikke hvorfor tårn 7 (eller 5) fallt perfekt slik som tårn 1 og 2. Det bygget var av en helt annen type konstruksjon. For å få den type fall kreves det nøye planlagt sprengning skal vi tro ingeniører. Mange vitner tviholder på at de hørte en rekke små smell rett før eksplosjonen fra flyene som traff bygningene. Ikke lenge etter røyken la seg invaderte USA og flere allierte, Irak med påskuddet om at Saddam hadde weapons of mass destruction. Dette vet vi idag var løgn! Hvem tjente på en gedigen terrortrussel den gangen? Area 51. Oh boy finn frem tinnfoliehatten! Her ble man avskrevet som fanatisk wacko om man våget å hevde at USA var i besittelse av utenomjordiske fartøy! Idag har altså Pentagon innrømmet at de har vært involvert i forskning på nettopp dette. Bob Lazar har bekreftet og fortalt med skarpe detaljer at han jobbet med fremmede fartøy med teknologi som er langt mer avansert enn det vi har tilgjengelig. Hvem har tinnfoliehatt idag? Dette er bare noen få caser som fascinerer og debatteres. Er det konspirasjonsteoretikerne som er gale eller er det de som sluker regjeringers sannhet som er naive? Ps: for ordens skyld. Jeg tror vi landet på månen Hehe minner meg om dette klippet: https://images.app.goo.gl/GipES7zJnDzWfnXp9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #57 Del Skrevet 15. september 2022 klarinetta skrev (7 timer siden): Seriøst, kan man se det selv? Herlighet så kult, det visste jeg ikke 🤗🤗 Har dessverre gått til innkjøp av kikkert selv og jeg så inget romsøppel på månen. Akkurat som at ingen har vært der? Anonymkode: 76f22...e75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 15. september 2022 #58 Del Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eller bruker de det for alt det er verdt allerede? Romkappløpet ble avsluttet og de trengte ikke lenger investere mere penger i dette. Gjelder begge land for øvrig. Jo. Har tenkt på dette jeg også faktisk. At Ussr og USA inngikk en pakt. Gargarin ble første mann i rommet, og Armstrong ble første mann på månen, og så slapp dem å bruke mere penger på det. Men USA hadde flere måneferder hvor tusenvis av mennesker var involvert. Tror det er rimelig vanskelig å holde noe slikt hemmelig. Dessuten tviler jeg på at Ussr ville godtatt å bli sett på som nr.2 i dette kappløpet hvis månelandingene ikke hadde vært ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 15. september 2022 #59 Del Skrevet 15. september 2022 Jeffe skrev (4 timer siden): Hehe minner meg om dette klippet: https://images.app.goo.gl/GipES7zJnDzWfnXp9 Dødsbra! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Collan Skrevet 15. september 2022 #60 Del Skrevet 15. september 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Har dessverre gått til innkjøp av kikkert selv og jeg så inget romsøppel på månen. Akkurat som at ingen har vært der? Anonymkode: 76f22...e75 1. Du skrev kikkert, ikke teleskop. Jeg vet ike hvor høy oppløsning du må ha for å se det, men det kan hende kikkert gir for lav oppløsning. 2. Du må vite hvor du skal se. Månen er ikke helt liten. Med høy oppløsning er det et ganske stort område du kan se og må tråle gjennom. Det fins sikkert oppskrifter på nett om hvordan du skal gå fram for å se søppelet og flaggene som er plantet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå