AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Del Skrevet 9. september 2022 Barberte og nappet de helt bort på sent nittitall og litt utover totusen tallet. Slik det skulle være den gangen. Dessverre kom de aldri tilbake. Har derfor svært sparsom brynsvekst. Det jeg lurer på er om noen her har fått nye brynshår av å bruke bryn/ vippeserum? Kan man få flere hår, og ikke bare mer lengde på de som allerede er der? Anonymkode: db653...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Del Skrevet 9. september 2022 Har hørt om noen som prøvde recrea forte og fikk resultat, men dette må males på der brynene er ellers så kan du få uønsket hårvekst i ansiktet Anonymkode: a0f77...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 10. september 2022 #3 Del Skrevet 10. september 2022 Ja, jeg har gjort det samme så har partier som er hårløse omtrent fordi jeg nappet så mye Jeg har brukt castor oil en stund nå og ser at det vokser der det er hårløst, men det tar ekstremt lang tid. Usikker på om det vil vokse helt ut igjen noen gang, men har vurdert å tatovere dem på eller lignende. Litt lei av å måtte tegne dem på for å se normal ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #4 Del Skrevet 11. september 2022 Napping fører ikke til mindre hårvekst. Hvorfor ellers skulle folk drive å vokse leggene hele livet? Det er nok bare dårlige gener. Anonymkode: 73f50...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #5 Del Skrevet 11. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Napping fører ikke til mindre hårvekst. Hvorfor ellers skulle folk drive å vokse leggene hele livet? Det er nok bare dårlige gener. Anonymkode: 73f50...ebf Om du ser på folk som har vokset hele livet, så ser du også at de har mindre hårvekst . Anonymkode: af0ca...cad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #6 Del Skrevet 11. september 2022 Hvis hårene ikke kommer tilbake på grunn av napping så har man dessverre fått med noen hårsekker mens man napper, og det kan jo dessverre ikke serum hjelpe for… Har du vurdert microblanding i stedet? Anonymkode: 57cb4...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå