AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Del Skrevet 9. september 2022 Tok Botox i pannen for en tid tilbake. Jeg oppdaget at øyenbryna trakk seg ned noen millimeter og jeg fikk et veldig «kaldt drag» over øynene. Leser nå at det er vanlig med øyenbryns løft etter en viss alder (over 40?) Er dette vanlig? Og burde min hudpleier ha tipset meg? Jeg er passert 45…. Ønsker litt innspill fra dere som har erfaring ❤️ Anonymkode: 9f9f2...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Del Skrevet 9. september 2022 Brynsløft med botox gir kun løft av ytterbrynet og mange får det som kalles "spock brow" Anonymkode: 4b32e...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Del Skrevet 9. september 2022 Jeg har ikke prøvd det selv men ka altså ende opp med å se veldig unaturlig ut. Anonymkode: 4b32e...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 9. september 2022 #4 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tok Botox i pannen for en tid tilbake. Jeg oppdaget at øyenbryna trakk seg ned noen millimeter og jeg fikk et veldig «kaldt drag» over øynene. Leser nå at det er vanlig med øyenbryns løft etter en viss alder (over 40?) Er dette vanlig? Og burde min hudpleier ha tipset meg? Jeg er passert 45…. Ønsker litt innspill fra dere som har erfaring ❤️ Anonymkode: 9f9f2...016 Botox kan gjøre mye rart med øyebrynene. De kan senke seg eller heve seg. Begge deler er stort sett uheldig. Veldig mange får skikkelige buer - som om man er veldig overrasket. Noe kan rettes opp med mer Botox. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #5 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tok Botox i pannen for en tid tilbake. Jeg oppdaget at øyenbryna trakk seg ned noen millimeter og jeg fikk et veldig «kaldt drag» over øynene. Leser nå at det er vanlig med øyenbryns løft etter en viss alder (over 40?) Er dette vanlig? Og burde min hudpleier ha tipset meg? Jeg er passert 45…. Ønsker litt innspill fra dere som har erfaring ❤️ Anonymkode: 9f9f2...016 Jeg har tatt brynsløft flere ganger, og vært fornøyd. Skulle så ta ørlite i panna fordi jeg nettopp løftet brynene litt mye (ref bildet over her), men da sank de! Så jeg velger heller litt for mye løft på bryn og rynker i panna, enn nedsunkne bryn. (Jeg sliter helsemessing med tunge øyelokk, men har lyst til å utsette operasjon lengst mulig, så brynsløft gjør at jeg slapper av og ser bedre). Anonymkode: 2b370...5b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå