Gå til innhold

Botox - øyenbrynsløft


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok Botox i pannen for en tid tilbake. Jeg oppdaget at  øyenbryna  trakk seg ned noen millimeter og jeg fikk et veldig «kaldt drag» over øynene. Leser nå at det er vanlig med øyenbryns løft etter en viss alder (over 40?) Er dette vanlig? Og burde min hudpleier ha tipset meg? Jeg er passert 45…. 
 

Ønsker litt innspill fra dere som har erfaring ❤️

Anonymkode: 9f9f2...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brynsløft med botox gir kun løft av ytterbrynet og mange får det som kalles "spock brow"Spock-Eyebrow.jpg

Anonymkode: 4b32e...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd det selv men ka altså ende opp med å se veldig unaturlig ut.

Anonymkode: 4b32e...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tok Botox i pannen for en tid tilbake. Jeg oppdaget at  øyenbryna  trakk seg ned noen millimeter og jeg fikk et veldig «kaldt drag» over øynene. Leser nå at det er vanlig med øyenbryns løft etter en viss alder (over 40?) Er dette vanlig? Og burde min hudpleier ha tipset meg? Jeg er passert 45…. 
 

Ønsker litt innspill fra dere som har erfaring ❤️

Anonymkode: 9f9f2...016

Botox kan gjøre mye rart med øyebrynene. De kan senke seg eller heve seg. Begge deler er stort sett uheldig. Veldig mange får skikkelige buer - som om man er veldig overrasket. Noe kan rettes opp med mer Botox. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tok Botox i pannen for en tid tilbake. Jeg oppdaget at  øyenbryna  trakk seg ned noen millimeter og jeg fikk et veldig «kaldt drag» over øynene. Leser nå at det er vanlig med øyenbryns løft etter en viss alder (over 40?) Er dette vanlig? Og burde min hudpleier ha tipset meg? Jeg er passert 45…. 
 

Ønsker litt innspill fra dere som har erfaring ❤️

Anonymkode: 9f9f2...016

Jeg har tatt brynsløft flere ganger, og vært fornøyd. Skulle så ta ørlite i panna fordi jeg nettopp løftet brynene litt mye (ref bildet over her), men da sank de! Så jeg velger heller litt for mye løft på bryn og rynker i panna, enn nedsunkne bryn. 

(Jeg sliter helsemessing med tunge øyelokk, men har lyst til å utsette operasjon lengst mulig, så brynsløft gjør at jeg slapper av og ser bedre).

Anonymkode: 2b370...5b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...