AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Del Skrevet 8. september 2022 Anonymkode: 2b45f...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Del Skrevet 8. september 2022 Nei Anonymkode: 389d0...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei Anonymkode: 389d0...c1e Virkelig? Hvorfor ikke. Anonymkode: 2b45f...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Del Skrevet 8. september 2022 Nope Anonymkode: 67ed9...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Virkelig? Hvorfor ikke. Anonymkode: 2b45f...f9c Melodien er veldig kjedelig og går ingen steder. Gir meg ingen følelse. Viktigste er jo at du liker den? Anonymkode: 389d0...c1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #6 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Melodien er veldig kjedelig og går ingen steder. Gir meg ingen følelse. Viktigste er jo at du liker den? Anonymkode: 389d0...c1e Hmm forstår. Jeg kaller Barry White for "King of Romance" Men ser om du kanskje ikke liker måten den er sunget på Anonymkode: 2b45f...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #7 Del Skrevet 8. september 2022 Barry White er kul han, men akkurat denne sangen synes jeg er aller finest i originalversjonen: Anonymkode: 49022...4e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #8 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hmm forstår. Jeg kaller Barry White for "King of Romance" Men ser om du kanskje ikke liker måten den er sunget på Anonymkode: 2b45f...f9c Det var søtt skrevet ☺️ Anonymkode: 389d0...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 8. september 2022 #9 Del Skrevet 8. september 2022 På ingen måte dårlig sang, men veldig satt i tiden den er skrevet da. Kan se den for meg i bakgrunnen: "dadadan, takk for at du ringer Telenor, du er nummer fem i køen, dadada" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Woah0 Skrevet 8. september 2022 #10 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Barry White er kul han, men akkurat denne sangen synes jeg er aller finest i originalversjonen: Anonymkode: 49022...4e9 Litt uenig. Synes Billy Joel er litt for lite catchy. Og føler den ikke utdyper så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 8. september 2022 #11 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Barry White er kul han, men akkurat denne sangen synes jeg er aller finest i originalversjonen Da er iaf. øss to samde om akkurat om den Mange låter er bedre i "cover/remakes/samples&whatnot", men dinna hirrenhirr er faktisk utvilsomt bestest i "origjjinaleee prodotti"-varianten (imo)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå