Gjest gjest 0 Skrevet 27. november 2005 #41 Skrevet 27. november 2005 Nå er det jo ikke eksperter som bestemmer hvem som vinner da... Men faktisk andre barn og voksne som sitter og ser på Tror nok flesteparten av stemmerene er under myndig alder... Det var flere proffe grandpix kommentatorer som reagerte på at det var det landet som vant.
Gjest Pet Skrevet 27. november 2005 #42 Skrevet 27. november 2005 Det er vel ikke så vanlig at absolutt alle er enige om hvem som burde vinne sånne konkurranser som MGP. Østeuropeerne er jo mye mer opptatt av MGP enn vesteuropeere, både junior og senior, og da er det vel flere som stemmer derfra, og da blr det mange stemmer til nabolandene. Jeg er forøvrig enig i at hun som vant sang skjærende falskt, men jeg er ikke barnehater av den grunn.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #43 Skrevet 27. november 2005 For en reaksjon på et nokså uskyldig innlegg! Jeg jobber med barn OG jeg synes at jenta sang stygt!!! Jeg bør vel finne meg en annen jobb nå! Ærlig talt, når noen er med på en internasjonal konkurranse så må vi få lov til å diskutere deres innsats!
Holly Hobbie Skrevet 27. november 2005 #44 Skrevet 27. november 2005 Jeg synes ikke hun sang stygt, akkurat, selv om hun bommet litt her og der. Men jeg synes det er interessant hvordan barn i ulike deler av Europa blir kledd og hvordan de oppfoerer seg. Malin var veldig naturlig og soet, uten aa vaere veslevoksen og naermest floerte med kamera, i motsetning til en del av de andre deltagerne.
Gjest Piper Skrevet 27. november 2005 #45 Skrevet 27. november 2005 Jeg uttrykker meg ofte slik, meg om det. Hvorfor skal jeg gi meg? Så du kan få fortsette? Er vel da mulig vi er i mindretall - eller mener du helt seriøst at vi bare skal godta at andre mener noe annet - at vi ikke skal argumentere mot det? ← Jeg trodde du skulle ignorere meg jeg Mer om denne saken gidder jeg ikke diskutere med deg
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #46 Skrevet 27. november 2005 Jeg trodde du skulle ignorere meg jeg Mer om denne saken gidder jeg ikke diskutere med deg ← Ja, men så ble det så knotete å se hva du skrev på den måten
Gjest porselen Skrevet 28. november 2005 #48 Skrevet 28. november 2005 Ja unnskyld meg, det får da være grenser! Jeg er helt enig med Frysepulver, denne jenta sang ikke pent, snarere tvert imot. Hva er galt med å si det? Jenta var kjempenydelig, og det er flott å se en jente på 10 år tørre å stå og synge på en scene som det med så mange publikum. Men synge kunne hun ikke. Som noen andre skrev her, det må man da kunne skrive når det gjelder en musikkonkurranse hvor stemme faktisk har noe å si. Jeg synes virkelig synd på dere som reagerer så kraftig på Frysepulvers innlegg. Det må være slitsomt å være så hårsår og trangsynt. ← Både datteren min på 8 og jeg er helt enig med frysepulver. Vi syntes jenta var søt men stemmen var ikke pen. Vi skjønte ikke hvorfor hun vant, men ellers hadde min datter en helt fantastisk kveld - det største høydepunktet før julaften.
Litt Lost Skrevet 28. november 2005 #49 Skrevet 28. november 2005 Jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor vinnersangen og spanias sang ble så populære, dette var de to verste i mine ører. Og vinnerjenten? Snakk om candy til pedofile! Å få småjenter til å stille opp på dette viset gjør meg forbanna! Andre hadde også utfordrende klær, men dette kostymet tok kaken! Ikke noe vondt om jenten, men om de voksne som doller henne opp på dette viset.
Gjest gloria Skrevet 28. november 2005 #50 Skrevet 28. november 2005 Menhun var jo ikke forferdelig. Bare syngingen hennes. Sangen og fremførelsen ellers var bra. ← synes hun sang helt greit jeg. man må også huske på at et barn ikke har et ferdigutviklet stemmebånd, og heller ikke samme kraften som en voksen sanger ville hatt, og da er det vel selvklart at en falsk tone her og der vil komme ut av munnen? synes heller vi skal gi en klapp for alle som faktisk stilte opp og ga et bedre show en hva de fleste andre klarer å utrette..
Gjest Primula Skrevet 28. november 2005 #51 Skrevet 28. november 2005 synes hun sang helt greit jeg. man må også huske på at et barn ikke har et ferdigutviklet stemmebånd, og heller ikke samme kraften som en voksen sanger ville hatt, og da er det vel selvklart at en falsk tone her og der vil komme ut av munnen? synes heller vi skal gi en klapp for alle som faktisk stilte opp og ga et bedre show en hva de fleste andre klarer å utrette.. ← Det var jo de som sang uten falske toner her og der også da.. Da skulle kanskje de ha vunnet?? Men tror som noen her sa at GP er viktigere i øst- Europa og dermed blir det flere stemmer til de som kommer derfra. Akkurat som at Danmark, Sverige og Nogre gir stemmer til hverandre. Hadde vært interessant å se hvor mye seere og stemmer de ulike landene hadde.
Gjest gloria Skrevet 28. november 2005 #52 Skrevet 28. november 2005 Det var jo de som sang uten falske toner her og der også da.. Da skulle kanskje de ha vunnet?? Men tror som noen her sa at GP er viktigere i øst- Europa og dermed blir det flere stemmer til de som kommer derfra. Akkurat som at Danmark, Sverige og Nogre gir stemmer til hverandre. Hadde vært interessant å se hvor mye seere og stemmer de ulike landene hadde. ← stemmen er ikke nødvendigvis alt, at også sangen er fengende (noe sikkert vinnersangen var for flere yngre), samt utstråling.. nå vil kanskje også noen påstå at andre hadde like mye (og muligens mer) utstråling.. Er like vel enig i det siste punktet om at GP er av større betydning i Øst Europa enn her i Vesten, og at de derfor får flere stemmer.
Gjest Lilleulv Skrevet 28. november 2005 #53 Skrevet 28. november 2005 At det går an å blåsa dette så opp, Frysepulver meinte jo garantert ikkje noko stygt med det. Det var ein internasjonal sangkonkurranse, og då må det gå an å sei at ein ikkje var særlig imponert over sangen! Syns ikkje at dere som "eksploderar" her er meir "voksne" i ordbruken akkurat ← Enig! Herregud... hva hvis det var en hårkonkurranse og noen synes en av barna var stygge på håret? maken til hysteri
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå