Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #1 Skrevet 26. november 2005 Er det bare meg, eller er det helt jææævlig å høre på hun lille vinnerinnen? Har ikke sett programmet, men så at hun vant og hørte vinnermelodien igjen nå... Grøss og gru... Var litt snaut med jubel i salen og?
Gjest Piper Skrevet 26. november 2005 #2 Skrevet 26. november 2005 Beklager, men jeg syns ikke det høres jævlig ut å høre en så liten jente synge. Syns heller det er jævlig at du klarer å komme med slik dritt, om en så liten jente. Det er lov til å bruke hodet av og til, for en behøver faktisk ikke komme med slike ting om så små barn her inne. Det burde være en grense, for hvor lavt en kan synke
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2005 #3 Skrevet 26. november 2005 Synes flere av de låtene er utrolig dårlige, de høres jo helt like ut.
Gjest Pet Skrevet 26. november 2005 #4 Skrevet 26. november 2005 Hun sang i hvertfall ikke finest, det gjorde hun norske!
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #5 Skrevet 26. november 2005 Beklager, men jeg syns ikke det høres jævlig ut å høre en så liten jente synge. Syns heller det er jævlig at du klarer å komme med slik dritt, om en så liten jente. Det er lov til å bruke hodet av og til, for en behøver faktisk ikke komme med slike ting om så små barn her inne. Det burde være en grense, for hvor lavt en kan synke ← Jeg sa ikke at jenta var jævlig, DET er stygt å si (selvom det helt klart sikkert finnes de og). Hun sang ikke pent. Jeg sier ikke at hun er en grufull og stygg øksemorder! Men du er jo så sinna her hele tiden at jeg blir ikke overrasket over at dette kommer fra deg...
Annie Skrevet 26. november 2005 #6 Skrevet 26. november 2005 Hun var vel ikke helt heldig med alle tonene, men det er imponerende at en 10 åring tør å stå på en scene og synge foran så mange millioner mennesker! Har jo hørt hvordan de voksne i MGP synger, og de synger falskere enn denne lille søtnosen.
Gjest Piper Skrevet 26. november 2005 #7 Skrevet 26. november 2005 (endret) Jeg sa ikke at jenta var jævlig, DET er stygt å si (selvom det helt klart sikkert finnes de og). Hun sang ikke pent. Jeg sier ikke at hun er en grufull og stygg øksemorder! Men du er jo så sinna her hele tiden at jeg blir ikke overrasket over at dette kommer fra deg... ← Dette svaret viser hvor umoden du er Endret 26. november 2005 av Piper
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #8 Skrevet 26. november 2005 (endret) Hun var vel ikke helt heldig med alle tonene, men det er imponerende at en 10 åring tør å stå på en scene og synge foran så mange millioner mennesker! Har jo hørt hvordan de voksne i MGP synger, og de synger falskere enn denne lille søtnosen. ← Absolutt, utrolig imponerende! Jorun klarte jo ikke synge etter at hun vant Idol, jeg hadde nok knapt nok gått opp på scenen til å begynne med *slettet* Grooo, moderator Jeg SPURTE OM ANDRE MENTE DET SAMME!!! Herregud, du er bare helt utrolig... Hun kunne jo ikke engelsk engang, så faren for at hun titter innom KG den nærmeste tiden er nok faretruende liten... Jeg lager tråder om det jeg vil lage tråder om, du er hjertlig velkomme ntil å holde deg unna de! Endret 27. november 2005 av Grooo
Gjest akkja Skrevet 26. november 2005 #9 Skrevet 26. november 2005 Du må da forstå at voksne mennesker reagerer på at noen slenger dritt om barn... Jeg aner ikke hvor gammel du er, men velger å tro at du er veldig ung. Utsagnene dine er ikke så horible da.
Gjest Piper Skrevet 26. november 2005 #10 Skrevet 26. november 2005 (endret) Når du lager en tråd, må du også akseptere at andre svarer. Så jeg svarer faktisk på de trådene som passer meg, for dette er et åpent forum. Jeg sier også min mening, men jeg klarer fint å passe meg når det er snakk om små barn. Du er motsatt, må si din mening uansett. Om jenten kunne engelsk eller ikke, har faktisk ikke noe med saken å gjøre. Du sa at det var jææævlig å høre på en 10 år gammel jente. Vel, kunne du ikke bare slått av? Og ja, du kan starte swå mange tråder som du bare vil, men regn med at du får en del krasse kommentarer når du snakker slik om en liten jente. For de fleste som er her inne, burde være voksen nok til å holde seg for god til det. Det er en 10 år gammel jente, om du klarer å forstå det. Endret 27. november 2005 av Grooo
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #11 Skrevet 26. november 2005 Du må da forstå at voksne mennesker reagerer på at noen slenger dritt om barn... Jeg aner ikke hvor gammel du er, men velger å tro at du er veldig ung. Utsagnene dine er ikke så horible da. ← Jeg påpekte EN ting ved en unge, og det var at det var skjærende å høre stemmen hennes. Jeg tok også forbehold iom at jeg ikke så sangen bli sunget første gangen, følgelig kan det ha vært nervøsitet den andre gangen iom at hun vant. Det er mange barn som enten gjør dumme ting, er mindre flinke til ting osv. Jeg sier det ikke TIL DE. Jeg la ut en tråd om en hviterussisk barn på KG, jeg kan ærlig talt ikke se hvorfor det er så grusomt. Det hadde vært mye verre om jeg gikk inn på et diskusjonsforum for en barneskole og skrev noe ala "Petter i femte er lite ikke stygg da". Jeg er 24 år og har tidligere jobbet med barn. (Spurte SVÆRT tolerant kusine på msn nå om jeg hadde "gjort noe galt" - hun mente at det var helt i orden å påpeke at noen synger falsk til ANDRE når barnet aldri får høre det. Hun er i grunn malen min på hva som er greit og ikke, for hun og jeg er veeeldig forskjellige. Så jeg angrer ikke på at jeg skrev det jeg skrev.) Uansett; denne tråden har gå gått laaaangt fra det jeg opprinnelig spurte om, så jeg gidder ikke mer.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #12 Skrevet 26. november 2005 Når du lager en tråd, må du også akseptere at andre svarer. Så jeg svarer faktisk på de trådene som passer meg, for dette er et åpent forum. Jeg sier også min mening, men jeg klarer fint å passe meg når det er snakk om små barn. Du er motsatt, må si din mening uansett. Om jenten kunne engelsk eller ikke, har faktisk ikke noe med saken å gjøre. Du sa at det var jææævlig å høre på en 10 år gammel jente. Vel, kunne du ikke bare slått av? Og ja, du kan starte swå mange tråder som du bare vil, men regn med at du får en del krasse kommentarer når du snakker slik om en liten jente. For de fleste som er her inne, burde være voksen nok til å holde seg for god til det. Det er en 10 år gammel jente, om du klarer å forstå det. ← Jeg er da for faen klar over at det er en ti år gammel jente!!!!!! Men det var stygt uansett om hun er 2 år, ti år, femten eller 90! Men dette er ikke akkurat den første tråden vi ikke er enige/jeg reagerer på ting du skriver, så tror jeg lar dette ligge og benytter meg av "ignorere"-knappen
Gjest akkja Skrevet 26. november 2005 #13 Skrevet 26. november 2005 Ja, tror du skal gi deg. Og kanskje ta til etterretning at selv om ikke DU ser problemene med slike uttalelser, så er det andre som synes du er direkte ondskapsfull når du sier slikt? Synes det er trist om personer som jobber med barn snakker negativt om disse, selv om de ikke sier det direkte til barna.. Helt forferdelig trist faktisk.. Håper du en dag ser hvorfor vi reagerer på dette.
Gjest Milah Skrevet 26. november 2005 #14 Skrevet 26. november 2005 Det var da voldsomt.. Jeg klarer ikke se hva det var Fryseplver skrev, som var så grusomt at det nærmest kvalifiserer for halshugging..
Gjest Piper Skrevet 26. november 2005 #15 Skrevet 26. november 2005 (endret) Ja, tror du skal gi deg. Og kanskje ta til etterretning at selv om ikke DU ser problemene med slike uttalelser, så er det andre som synes du er direkte ondskapsfull når du sier slikt? Synes det er trist om personer som jobber med barn snakker negativt om disse, selv om de ikke sier det direkte til barna.. Helt forferdelig trist faktisk.. Håper du en dag ser hvorfor vi reagerer på dette. ← Kunne ikke vært mer enig Endret 26. november 2005 av Piper
Gjest akkja Skrevet 26. november 2005 #16 Skrevet 26. november 2005 Det var da voldsomt.. Jeg klarer ikke se hva det var Fryseplver skrev, som var så grusomt at det nærmest kvalifiserer for halshugging.. ← Synes det er en uting å skrive negative innlegg om barn. (At hun i tillegg jobbet med barn gjør meg nesten sint. Håper det ikke var i mine barns barnehage) En annen grunn til at jeg svarte, er for å vise at det er flere som synes utsagnene var drøye. Virker som om trådstarteren i stor grad baserer sin moral på andres synspunkter.
Gjest Piper Skrevet 26. november 2005 #17 Skrevet 26. november 2005 Det var da voldsomt.. Jeg klarer ikke se hva det var Fryseplver skrev, som var så grusomt at det nærmest kvalifiserer for halshugging.. ← Da syns du også det er helt greit, å si at en 10 åring synger jææævlig? Jaja, vi har ulike meninger om dette, men frysepulver gikk for langt.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #18 Skrevet 27. november 2005 (endret) Takk, Milah! De fleste jeg kjenner evner å uttale seg om ting, uavhengig av alderen på den som utfører en handling. Endret 27. november 2005 av liv
Søtpotita Skrevet 27. november 2005 #19 Skrevet 27. november 2005 (endret) At det går an å blåsa dette så opp, Frysepulver meinte jo garantert ikkje noko stygt med det. Det var ein internasjonal sangkonkurranse, og då må det gå an å sei at ein ikkje var særlig imponert over sangen! Syns ikkje at dere som "eksploderar" her er meir "voksne" i ordbruken akkurat Endret 27. november 2005 av Årolilja
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #20 Skrevet 27. november 2005 Puh, jeg er ikke alene! Nei, jeg mente ikke noe VONDT med det i den forstand. Jenta var nydelig, alt var helt fint, men på siste gjennomsynging (kan godt hende den første gangen var kjempefin og at det var lyden det var noe galt med/nerver/glede, hva vet jeg, og jeg gjentar jo bare meg selv her) så låt det falskt. Ikke alt, men deler SKAR i ørene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå