AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Del Skrevet 8. september 2022 Bare for moro skyld på dette forumet, for å se hvor mange vi blir. Ingen andre kommentarer for eller imot her vær så snill. Altså, jeg har aldri nappet mine fine naturlige øyenbryn og skal aldri gjøre det heller. Anonymkode: c8336...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Del Skrevet 8. september 2022 Aldri gjort det, men de er ikke helt symmetriske og ganske "rette", så burde sikkert dratt og få formet dem på et vis. Men tør ikke 😄 Anonymkode: 46767...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Del Skrevet 8. september 2022 Aldri gjort det før, og var strålende fornøyd. Aldri hatt noen viltvoksende bryn, og de var passe store på alle måter, følte jeg. Men begynte så i salong for farge, og fy søren for en stor forskjell de klarer å gjøre når de vet hva de holder på med. Anonymkode: da69f...42d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Del Skrevet 8. september 2022 Jeg napper kun i midten så det ikke blir monobryn Anonymkode: d1d5d...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Del Skrevet 8. september 2022 Farger ikke heller og har aldri gjort det. Anonymkode: d1d5d...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #6 Del Skrevet 8. september 2022 Kjæresten min napper brynene mine(ja, han er mann, men han kan det) og napper hår som vokser ''litt vilt'' under selve brynet. Kunne tenke meg å farge de, men er litt små redd..det er jo noe som er midt i ansiktet. Anonymkode: 9f686...7f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #7 Del Skrevet 8. september 2022 Aldri gjort det. Anonymkode: 73963...d9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #8 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Kjæresten min napper brynene mine(ja, han er mann, men han kan det) og napper hår som vokser ''litt vilt'' under selve brynet. Kunne tenke meg å farge de, men er litt små redd..det er jo noe som er midt i ansiktet. Anonymkode: 9f686...7f5 Prøv, hvorfor ikke. Du bestemmer selv hvor mørke du vil ha dem. Anonymkode: 457ed...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå