AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Skrevet 7. september 2022 Er det noen som har en annen oppskrift på pasta med kremet tomatsaus enn pasta ala vodka? Anonymkode: d3dc2...326
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #2 Skrevet 7. september 2022 Ida Gran Jahnsen har en som er god: https://idagranjansen.com/oppskrifter/kremet-tomatpasta-med-urter Anonymkode: b46e1...adc 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Skrevet 7. september 2022 Jeg har ikke oppskrift, men jeg bruker dette i når jeg lager kremet pastasaus: Hvitløk, løk, urter stekes blank i olje, tomatpuré (freses litt), tomatboks, litt vann, grønnsaksbuljong, en dæsj balsamicoeddik og en klype sukker. Lar det putre en stund, før jeg stavmikser det (ikke nødvendig). Også har jeg oppi kremfløte eller creme fraiche og litt pastavann, koker det i ett par minutter og smaker til med salt og pepper. Innimellom bruker jeg en litt god olivenolje eller chiliolje som jeg rører inn på slutten. Anonymkode: 69c4f...521 1
Gjest Ramona1970 Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 Denne skal være god, jeg har ikke prøvd den:
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har ikke oppskrift, men jeg bruker dette i når jeg lager kremet pastasaus: Hvitløk, løk, urter stekes blank i olje, tomatpuré (freses litt), tomatboks, litt vann, grønnsaksbuljong, en dæsj balsamicoeddik og en klype sukker. Lar det putre en stund, før jeg stavmikser det (ikke nødvendig). Også har jeg oppi kremfløte eller creme fraiche og litt pastavann, koker det i ett par minutter og smaker til med salt og pepper. Innimellom bruker jeg en litt god olivenolje eller chiliolje som jeg rører inn på slutten. Anonymkode: 69c4f...521 Dette! Skal man ha en god tomatsaus må man bruke gode bokstomater 👍 Anonymkode: a304d...794 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå