DeLorean Skrevet 9. september 2022 #21 Del Skrevet 9. september 2022 Rimelig middelmådig vil jeg si. Sir Elton burde visst bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #22 Del Skrevet 9. september 2022 Elton prøver å hjelpe henne med å få selvtilliten tilbake. Hun har mistet den (forståelig nok) etter så mange år med vergemål. Dama er psykisk ødelagt stakkars. Anonymkode: 435ba...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #23 Del Skrevet 9. september 2022 Denne sangen hadde jo skikkelig potensiale! Så har den blitt ødelagt av data og autotune 🤯 Anonymkode: cc489...f19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 9. september 2022 #24 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (På 8.9.2022 den 18.16): Ja, men det endrer ikke det faktumet at hun oppfører seg tåpelig i dag. Det er også trist å se at hun henger ut folk på sosiale medier, senest sønnene hennes fordi de ikke vil ha kontakt. At hun har vært igjennom det hun har vært igjennom, gir ikke henne fripass til å si hva hun vil. Oppførselen hennes tilsier jo at hun burde ha litt tilsyn av folk… Anonymkode: b7ed7...926 det var sønnene som gikk ut med faren sin og snakket om britney på 60 minutes først. og utleverte forholdet til mora si. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 10. september 2022 #25 Del Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (På 9.9.2022 den 0.55): Dua Lipa sin stemme var klar og fin uten autotune, og Elton Johns stemme var også normal i motsetning til denne sangen. Ts Anonymkode: 758b7...f0e Mente ikke at den versjonen var mikset så dårlig, jeg snakket om LÅTA! At det er samme låt... Les da 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #26 Del Skrevet 13. september 2022 Liker begge disse artistene og ble så skuffet da jeg hørte sangen. Seriøst en av de dårligste sangene jeg har hørt noensinne. Anonymkode: 96703...b9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå