Gå til innhold

Menn som er på KG når de er gift/samboer

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest også for øyeblikket gjest
Som statsmedisteren kanskje vet, så er ikke "gjest" bare 1 person, det kan være drøssevis med ulike vet du, som kalles "gjest".

ikke vær dum da, det er jo bare en gjest og det er GJEST :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest og hva er du
Jeg ser stadig menn som gir inntrykk av å være samboer/gift og gjerne med barn her på KG, og de er her ofte om kveldene og i helgene. Det får meg til å lure på om de kjeder seg veldig med familien sin siden de er så ofte her.

Burde ikke kjernefamilien ha kvalitetstid fremfor at mannen i huset kverulerer på nettet?

er du mann eller kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke kjernefamilien ha kvalitetstid fremfor at mannen i huset kverulerer på nettet?

Er det ikke bedre at han kverulerer på nett enn at han kverulerer i hjemmet, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Nå er riktignok jeg nyinnmeldt her på KG, men hadde jeg vært en av dem som "alltid var pålogget og alltid svarte" så hadde jeg lurt på hvorfor folk;

1. registrerte dette

2. brydde seg videre om det

3. startet en debatt om det

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eneste gjest
Som statsmedisteren kanskje vet, så er ikke "gjest" bare 1 person, det kan være drøssevis med ulike vet du, som kalles "gjest".

TULL OG TØYS!

Det er kun 1 (en) gjest, ALLE vet vel det

tullekoppen :ler: nå tøyser du fælt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ødelagt. Gratulerer.

Medister (mobb)

Jeg er glad moderator er her, eller shadde du sikkert ødelagt ganske mange flere tråder enn du gjør nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev, hvis det ikke plager de menneskene som på internett i stedet for å være sammen med kjæresten, så angår det ikke meg. Jeg synes det er rart ja, men folk må nå styre som de vil..

Har skrevet semesteroppgave i snart to uker. Sitter foran skjermen nesten hele dagen nå.. :( Er innom kvinneguiden med noen timers mellomrom (fra tidsperioden 8 til 23). Noen er her hele tiden.. Kanskje de også skriver semesteroppgave :)

Jeg skriver semesteroppgave! He he, er her på KG mye mer enn jeg skriver da. Hva skriver du semesteroppgave om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...