Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #1 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg ser stadig menn som gir inntrykk av å være samboer/gift og gjerne med barn her på KG, og de er her ofte om kveldene og i helgene. Det får meg til å lure på om de kjeder seg veldig med familien sin siden de er så ofte her. Burde ikke kjernefamilien ha kvalitetstid fremfor at mannen i huset kverulerer på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. november 2005 #2 Del Skrevet 26. november 2005 Er det noen forskjell fra kvinnene som er her på kveldstid? At man bor sammen betyr ikke at man må henge sammen hvert minste sekund. Vi har masse kvalitetstid, men heldigvis også tid til å kunne gjøre andre ting, hver for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 26. november 2005 #3 Del Skrevet 26. november 2005 Nei, jeg tror dette først og fremst gjelder menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. november 2005 #4 Del Skrevet 26. november 2005 Det er viktig at mennene tilbringer tid med de kvinnene som er på kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #5 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg blir ofte overrasket over hvor mye tid noen mennesker bruker her. Uansett når jeg logger meg på, så ser jeg de svarer.. Tror ikke vi tilfeldigvis er pålogget samtidig alltid Men, de som tilbringer så mye tid her ser neppe problemet med det selv. Og så lenge det ikke plager disse personene..så... Ingen vits til å henge seg opp i det, tror ikke noen får en aha-opplevelse av disse innleggene. Burde jeg være sammen med kjæresten min altså? Aha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 26. november 2005 #6 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg blir ofte overrasket over hvor mye tid noen mennesker bruker her. Uansett når jeg logger meg på, så ser jeg de svarer.. Tror ikke vi tilfeldigvis er pålogget samtidig alltid ← Ikke verst, når du i tillegg stadig vekk er gjest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #7 Del Skrevet 26. november 2005 Ikke verst, når du i tillegg stadig vekk er gjest. ← Er så gammeldags at jeg må logge meg på internett jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 26. november 2005 #8 Del Skrevet 26. november 2005 OK, så du er en av dem. Det forklarer forsåvidt endel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #9 Del Skrevet 26. november 2005 Som statsmedisteren kanskje vet, så er ikke "gjest" bare 1 person, det kan være drøssevis med ulike vet du, som kalles "gjest". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 26. november 2005 #10 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg blir ofte overrasket over hvor mye tid noen mennesker bruker her. Uansett når jeg logger meg på, så ser jeg de svarer.. Tror ikke vi tilfeldigvis er pålogget samtidig alltid Men, de som tilbringer så mye tid her ser neppe problemet med det selv. Og så lenge det ikke plager disse personene..så... Ingen vits til å henge seg opp i det, tror ikke noen får en aha-opplevelse av disse innleggene. Burde jeg være sammen med kjæresten min altså? Aha.. ← Merkelig at du vet at folk er her inne så mye, for da må jo du være mye her inne du også. Kanskje en bør passe på seg selv, før en prøver å passe på alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 26. november 2005 #11 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg blir ofte overrasket over hvor mye tid noen mennesker bruker her. Uansett når jeg logger meg på, så ser jeg de svarer.. Tror ikke vi tilfeldigvis er pålogget samtidig alltid Men, de som tilbringer så mye tid her ser neppe problemet med det selv. Og så lenge det ikke plager disse personene..så... Ingen vits til å henge seg opp i det, tror ikke noen får en aha-opplevelse av disse innleggene. Burde jeg være sammen med kjæresten min altså? Aha.. ← Merkelig at du vet at folk er her inne så mye, for da må jo du være mye her inne du også. Kanskje en bør passe på seg selv, før en prøver å passe på alle andre. ← Det er jo naturlig at man tilbringer mye tid på nettet når man er enslig og ensom. Det er også både forståelig og tilgivelig at man logger seg av når man flagger den verste misunnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #12 Del Skrevet 26. november 2005 Merkelig at du vet at folk er her inne så mye, for da må jo du være mye her inne du også. Kanskje en bør passe på seg selv, før en prøver å passe på alle andre. ← Som jeg skrev, hvis det ikke plager de menneskene som på internett i stedet for å være sammen med kjæresten, så angår det ikke meg. Jeg synes det er rart ja, men folk må nå styre som de vil.. Har skrevet semesteroppgave i snart to uker. Sitter foran skjermen nesten hele dagen nå.. Er innom kvinneguiden med noen timers mellomrom (fra tidsperioden 8 til 23). Noen er her hele tiden.. Kanskje de også skriver semesteroppgave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen gjest Skrevet 26. november 2005 #13 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg må si meg enig i noen av observasjonene som noen har kommet med i denne tråden. Jeg har vært sykemeldt i 4 mnd og er derfor hjemme omtrent hele tiden. Mye av tiden blir brukt foran pcen. Jeg er singel og har ikke barn bare for å ha det sagt. uansett når jeg er her.. om det er tidlig på morgenen.. i arbeidstiden ( der folk virkelig burde ha jobbet istedet for å sitte å skrive her, for alle er vel ikke sykemeldte slik som jeg? Eller på ettermiddag/kveldstid så er det de samme nickene som går igjen Mange av dere har jo både mann og barn så da lurer jeg virkelig på hvordan dere er i stand til å ha kvalitetstid med barn og mann/type så mye som dere er her? Hadde jeg ikke vært alene hadde jeg aldri sittet så mye foran pcen, så hvordan dere prioriterer å bruke tiden deres er egentlig ganske merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #14 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg må si meg enig i noen av observasjonene som noen har kommet med i denne tråden. Jeg har vært sykemeldt i 4 mnd og er derfor hjemme omtrent hele tiden. Mye av tiden blir brukt foran pcen. Jeg er singel og har ikke barn bare for å ha det sagt. uansett når jeg er her.. om det er tidlig på morgenen.. i arbeidstiden ( der folk virkelig burde ha jobbet istedet for å sitte å skrive her, for alle er vel ikke sykemeldte slik som jeg? Eller på ettermiddag/kveldstid så er det de samme nickene som går igjen Mange av dere har jo både mann og barn så da lurer jeg virkelig på hvordan dere er i stand til å ha kvalitetstid med barn og mann/type så mye som dere er her? Hadde jeg ikke vært alene hadde jeg aldri sittet så mye foran pcen, så hvordan dere prioriterer å bruke tiden deres er egentlig ganske merkelig. ← Enig med deg! Flere av de med både mann og barn / kone og barn er her om kveldene og i helgene om kveldene...det er vel liksom da man skal tilbringe kvalitetstid med familien eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 26. november 2005 #15 Del Skrevet 26. november 2005 Vi tilbringer ikke tid med hverandre i det hele tatt vi. Det er den eneste måten vi unngår å krangle på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. november 2005 #16 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg sørger alltid for å kaste ut mine jeg - så jeg kan sitte her på KG - uten å bli forstyrret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #17 Del Skrevet 26. november 2005 LilleBille og Statsmedister: dere har nok ikke helt tatt poenget til Descartes her... De sitatene dere kom med har ikke samme tyngde eller gjenkjennelseseffekt som Descartes'. Det blir feil å briefe med noe som er ukjent for de fleste, det virker nedlatende og ekskluderende. Descartes-sitatet derimot, er allmennt kjent for de aller fleste i den vestlige verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. november 2005 #18 Del Skrevet 26. november 2005 Det spørs vel hvor alvorlige vi skal være her på skråblikk en sen lørdagsnatt da - og om du oppfattet det sitatet jeg lærte på barneskolen som briefing - er det bare å beklage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #19 Del Skrevet 26. november 2005 Merkelig at du vet at folk er her inne så mye, for da må jo du være mye her inne du også. Kanskje en bør passe på seg selv, før en prøver å passe på alle andre. ← Det er egentlig ganske lett å se hvor mye enkelte er her - for når man er registrert bruker blir jo både antall innlegg og tidspunkt for når ulike innlegg er postet logget. Utover det kan man selvsagt ta det som et tegn på at trådstarter er her en del også, at h*n i det hele tatt interesserer seg for problemstillingen. Jeg synes også enkelte brukere, særlig av de som har både jobb, barn og ektefelle, bruker overraskende mye tid her... men jeg har samboer selv, og er her stadig vekk, uten at det er negativt for forholdet. Hadde vel faktisk vært rarere om vi gjorde noe sammen hele tiden. På samme måte kan det vel hende at brukernes barn og ektefeller underholder seg selv innimellom... Men at mennene her inne egentlig er verre til å kaste bort tida si enn kvinnene er jeg mer usikker på...? Og atter en gang er det litt interessant å se hvor usaklig folk svarer når det er en gjest som starter tråden. (må si det er visse brukere jeg ikke har mye respekt for på grunn av mange sånne sleivkommentarer - uten at jeg tror noen i hele verden bryr seg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 26. november 2005 #20 Del Skrevet 26. november 2005 Det må være slitsomt å være såpass bekymret på andres vegne. Jeg tror jeg har mange med meg når jeg uttrykker et dypt, ektefølt ønske om at de som plages med andres KG-aktivitet snart får seg et eget liv med innhold. Da finner de kanskje ut at livet - ikke minst dagliglivet - kan organiseres på mange måter, uten at de som faktisk har disse virkelige livene plages med det. Ellers er det hyggelig at KG også har en gjest som kan de obligatoriske 3 ordene av Descartes. På vegne av LilleBille og meg selv beklager jeg at de andre sitatene var mindre kjente. Send en PM hvis du lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå