AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #1 Del Skrevet 7. september 2022 Sjekket ut Discover weekly på spotify og kom over en låt jeg ikke har hørt før. Og den gikk rett inn i hjertet og sjelen. Og det er nesten på grensen til at jeg blir redd av den. Selve stemmen til han som synger er ikke så veldig bra (synes jeg) og teksten er heller ikke den som rører meg. Men det er allikevel noe med måten han synger på og melodien, den gir meg en så voldsom trist stemning. Eller melankolsk og sentimental. Og jeg begynner med en gang å tenke på døden. Jeg får en følelse av at noen dør eller at døden kommer. Og det kjennes så voldsomt ut at jeg blir som sagt nesten litt redd. Og det ble jo ikke akkurat noe bedre når jeg googlet denne artisten og det viste seg at han døde 2 år etter at sangen ble gitt ut, i en alder av bare 33 år. Jeg hører mye på musikk og av og til så finner jeg noen låter som jeg blir veldig rørt av. Men akkurat denne rører noe i meg som jeg ikke klarer å beskrive med ord. Noen andre som har hatt slike opplevelser med musikk? Hvorfor blir noe så voldsomt for oss? Anonymkode: 64902...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 7. september 2022 #2 Del Skrevet 7. september 2022 Hva heter sangen du ble berørt av? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 7. september 2022 #3 Del Skrevet 7. september 2022 Vet ikke hvorfor det er sånn men har også opplevd sanger som går veldig innpå meg. Ikke bare blitt rørt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Del Skrevet 7. september 2022 Tough cookie skrev (1 time siden): Hva heter sangen du ble berørt av? Blackbird med Martyn Bennett. Anonymkode: 64902...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Del Skrevet 10. september 2022 Jeg har det litt på samme måten med "Hold ut" av Bo Kaspers og Christel Alsos. Den gjør meg alltid veldig rørt, og jeg vet ikke hvorfor, men mulig det noe å gjøre med akkordene som minner meg om noe jeg har glemt? Anonymkode: 987e9...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 10. september 2022 #6 Del Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har det litt på samme måten med "Hold ut" av Bo Kaspers og Christel Alsos. Den gjør meg alltid veldig rørt, og jeg vet ikke hvorfor, men mulig det noe å gjøre med akkordene som minner meg om noe jeg har glemt? Anonymkode: 987e9...9b6 Enig, blir utrolig rørt av den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå