Anciol Skrevet 10. september 2022 #21 Del Skrevet 10. september 2022 Kjøp han en kilt: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #22 Del Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (På 6.9.2022 den 22.18): Mannen min ønsker å gå i skjørt. Hvordan hadde dere reagert på det? Er glad i han og gir han selvfølgelig lov til det, men synes bare det er rart. Anonymkode: f7af3...59b Noe av det absolutt ekleste og mest creepy jeg kan tenke meg. Jeg hadde flyktet hals over hodet, hvis kjæresten min hadde antydet noe slikt. Anonymkode: 664cc...945 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #23 Del Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 1.37): Jeg veit hva det er, men jeg synes ikke noe om at menn skal bruke det. Om det så er concealer eller foundation. Anonymkode: f9674...8bc Enig. Jeg ville tolket det som tegn på at fyren har en histrionisk eller narsissitisk personlighetsforstyrrelse. En mann gjør ikke slikt medmindre han er sykelig selvopptatt. Anonymkode: 664cc...945 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #24 Del Skrevet 10. september 2022 Nei. En mann i skjørt er ikke lengre en mann. Anonymkode: 93db7...02f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 10. september 2022 #25 Del Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noe av det absolutt ekleste og mest creepy jeg kan tenke meg. Jeg hadde flyktet hals over hodet, hvis kjæresten min hadde antydet noe slikt. Anonymkode: 664cc...945 Hvorfor synes du det er ekkelt og creepy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 10. september 2022 #26 Del Skrevet 10. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. En mann i skjørt er ikke lengre en mann. Anonymkode: 93db7...02f Hva begrunner du det med? Endret 10. september 2022 av Blåjojo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #27 Del Skrevet 10. september 2022 Vet ikke om jeg hadde fått latterkrampe eller bare reist meg og og gått, hvis jeg skulle på date og mannen hanne troppa opp i skjørt Anonymkode: 7f3a0...454 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #28 Del Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet ikke om jeg hadde fått latterkrampe eller bare reist meg og og gått, hvis jeg skulle på date og mannen hanne troppa opp i skjørt Anonymkode: 7f3a0...454 *hadde Anonymkode: 7f3a0...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #29 Del Skrevet 10. september 2022 Blåjojo skrev (3 timer siden): Hvorfor synes du det er ekkelt og creepy? Jeg opplever det som ekkelt og creepy når en voksen mann i fullt alvor kler seg ut som en kvinne. For det første er det noe estetisk frastøtende over menn i kvinneklær, og dessuten blir man jo i tvil om fyrens psykiske helse. Anonymkode: 664cc...945 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 10. september 2022 #30 Del Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg opplever det som ekkelt og creepy når en voksen mann i fullt alvor kler seg ut som en kvinne. For det første er det noe estetisk frastøtende over menn i kvinneklær, og dessuten blir man jo i tvil om fyrens psykiske helse. Anonymkode: 664cc...945 Det står ingen plasser at han kler seg som en kvinne, bare at han kledde seg i skjørt. Finnes mange skjørt som ikke er superfeminin, skottene kler seg i skjørt (kilt), og det er jo bare et plagg… Jeg ser ikke problemet, og blir i alle fall ikke i tvil om hans psykiske helse. Blir faktisk mer bekymret for ditt snevre syn på andre mennesker og verden rundt deg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #31 Del Skrevet 10. september 2022 Han hadde ikke fått gå med miniskjørt i hvertfall, med baller som henger og slenger. Men herreshortser er jo ofte ganske vide, og minst like luftige som skjørt. Hvis dette er det virkelige forklaringen på hvorfor han ønsker å gå med skjørt. Anonymkode: 104ff...345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #32 Del Skrevet 10. september 2022 De går bare i skjørt fordi de lufter ballene og reduserer faren for å få ballene i klem i smekken. Legevakten får daglig inn menn på legevakten som har ‘sydd igjen’ ballene. Anonymkode: ffa94...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #33 Del Skrevet 10. september 2022 Blåjojo skrev (6 timer siden): Det står ingen plasser at han kler seg som en kvinne, bare at han kledde seg i skjørt. Finnes mange skjørt som ikke er superfeminin, skottene kler seg i skjørt (kilt), og det er jo bare et plagg… Jeg ser ikke problemet, og blir i alle fall ikke i tvil om hans psykiske helse. Blir faktisk mer bekymret for ditt snevre syn på andre mennesker og verden rundt deg. At skotter i historiske kontekster, eller masiaier, kler seg i skjørt eller kjortler er en helt annen ting. Når en fyr i Oslo prøver å kle seg i skjørt er det ekkelt på en helt annen måte, for å si det forsiktig. Anonymkode: 664cc...945 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 11. september 2022 #34 Del Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): At skotter i historiske kontekster, eller masiaier, kler seg i skjørt eller kjortler er en helt annen ting. Når en fyr i Oslo prøver å kle seg i skjørt er det ekkelt på en helt annen måte, for å si det forsiktig. Anonymkode: 664cc...945 Det er fortsatt bare et plagg, og det skader da ingen om han velger å gå i skjørt? Å bruke ord som ekkel i denne sammenhengen viser bare for et snevert syn du har. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannisinbestealder Skrevet 12. september 2022 #35 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (På 10.9.2022 den 11.04): Noe av det absolutt ekleste og mest creepy jeg kan tenke meg. Jeg hadde flyktet hals over hodet, hvis kjæresten min hadde antydet noe slikt. Anonymkode: 664cc...945 Det var vel noe gale og ekle damer som begynte å gå i bukser for 100 år siden også. Fy søren. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hespe3 Skrevet 13. september 2022 #36 Del Skrevet 13. september 2022 Mannisinbestealder skrev (9 timer siden): Det var vel noe gale og ekle damer som begynte å gå i bukser for 100 år siden også. Fy søren. Ja, og i en periode kunne faktisk kvinner havne i fengsel for å bruke bukser i USA og deler av Europa. Det ble også lenge betraktet som sosialt uakseptabelt for kvinner å bruke bukser. For bare et par-tre år siden var det noen ungdomsskoler i USA som prøvde seg på å forby jenter å gå i bukser. Menn i skjørt kan være kult, det: http://cdn.cnn.com/cnnnext/dam/assets/220819014951-11-men-wearing-skirts.jpg 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #37 Del Skrevet 13. september 2022 Hespe3 skrev (23 minutter siden): Ja, og i en periode kunne faktisk kvinner havne i fengsel for å bruke bukser i USA og deler av Europa. Det ble også lenge betraktet som sosialt uakseptabelt for kvinner å bruke bukser. For bare et par-tre år siden var det noen ungdomsskoler i USA som prøvde seg på å forby jenter å gå i bukser. Menn i skjørt kan være kult, det: http://cdn.cnn.com/cnnnext/dam/assets/220819014951-11-men-wearing-skirts.jpg Du synes dette er kult? Dette ser feminint ut i mine øyne, så nei takk. Håper dette er for den yngre garde og at det der ikke sprer seg til min aldersgruppe. Anonymkode: 24d3b...6cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hespe3 Skrevet 13. september 2022 #38 Del Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Du synes dette er kult? Dette ser feminint ut i mine øyne, så nei takk. Håper dette er for den yngre garde og at det der ikke sprer seg til min aldersgruppe. Anonymkode: 24d3b...6cf Helt greit å synes det er feminint - smaken er som baken - men å kalle det "creepy" som noen gjør, er å overdrive. Det er bare klær, ikke noe å lage oppstyr om😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #39 Del Skrevet 13. september 2022 Kompisen gikk i sarong og doble USA sokker på 90-tallet. Fikk sexy legger. Ikke sett han gjøre det siden. Anonymkode: ef9ab...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 13. september 2022 #40 Del Skrevet 13. september 2022 Jeg bruker heller kjoler enn skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå