Gå til innhold

Mann i skjørt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 6.9.2022 den 22.18):

Mannen min ønsker å gå i skjørt. Hvordan hadde dere reagert på det? Er glad i han og gir han selvfølgelig lov til det, men synes bare det er rart.

Anonymkode: f7af3...59b

Noe av det absolutt ekleste og mest creepy jeg kan tenke meg. Jeg hadde flyktet hals over hodet, hvis kjæresten min hadde antydet noe slikt.

Anonymkode: 664cc...945

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 1.37):

Jeg veit hva det er, men jeg synes ikke noe om at menn skal bruke det. Om det så er concealer eller foundation. 

Anonymkode: f9674...8bc

Enig. Jeg ville tolket det som tegn på at fyren har en histrionisk eller narsissitisk personlighetsforstyrrelse. En mann gjør ikke slikt medmindre han er sykelig selvopptatt.

Anonymkode: 664cc...945

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noe av det absolutt ekleste og mest creepy jeg kan tenke meg. Jeg hadde flyktet hals over hodet, hvis kjæresten min hadde antydet noe slikt.

Anonymkode: 664cc...945

Hvorfor synes du det er ekkelt og creepy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei. En mann i skjørt er ikke lengre en mann.

Anonymkode: 93db7...02f

Hva begrunner du det med? 

Endret av Blåjojo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg hadde fått latterkrampe eller bare reist meg og og gått, hvis jeg skulle på date og mannen hanne troppa opp i skjørt :ler:

Anonymkode: 7f3a0...454

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet ikke om jeg hadde fått latterkrampe eller bare reist meg og og gått, hvis jeg skulle på date og mannen hanne troppa opp i skjørt :ler:

Anonymkode: 7f3a0...454

*hadde

Anonymkode: 7f3a0...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåjojo skrev (3 timer siden):

Hvorfor synes du det er ekkelt og creepy?

Jeg opplever det som ekkelt og creepy når en voksen mann i fullt alvor kler seg ut som en kvinne. For det første er det noe estetisk frastøtende over menn i kvinneklær, og dessuten blir man jo i tvil om fyrens psykiske helse.

Anonymkode: 664cc...945

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg opplever det som ekkelt og creepy når en voksen mann i fullt alvor kler seg ut som en kvinne. For det første er det noe estetisk frastøtende over menn i kvinneklær, og dessuten blir man jo i tvil om fyrens psykiske helse.

Anonymkode: 664cc...945

Det står ingen plasser at han kler seg som en kvinne, bare at han kledde seg i skjørt. Finnes mange skjørt som ikke er superfeminin, skottene kler seg i skjørt (kilt), og det er jo bare et plagg… Jeg ser ikke problemet, og blir i alle fall ikke i tvil om hans psykiske helse. Blir faktisk mer bekymret for ditt snevre syn på andre mennesker og verden rundt deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde ikke fått gå med miniskjørt i hvertfall, med baller som henger og slenger. 

Men herreshortser er jo ofte ganske vide, og minst like luftige som skjørt. Hvis dette er det virkelige forklaringen på hvorfor han ønsker å gå med skjørt. 

Anonymkode: 104ff...345

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går bare i skjørt fordi de lufter ballene og reduserer faren for å få ballene i klem i smekken. Legevakten får daglig inn menn på legevakten som har ‘sydd igjen’ ballene. 

Anonymkode: ffa94...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåjojo skrev (6 timer siden):

Det står ingen plasser at han kler seg som en kvinne, bare at han kledde seg i skjørt. Finnes mange skjørt som ikke er superfeminin, skottene kler seg i skjørt (kilt), og det er jo bare et plagg… Jeg ser ikke problemet, og blir i alle fall ikke i tvil om hans psykiske helse. Blir faktisk mer bekymret for ditt snevre syn på andre mennesker og verden rundt deg.

At skotter i historiske kontekster, eller masiaier, kler seg i skjørt eller kjortler er en helt annen ting. Når en fyr i Oslo prøver å kle seg i skjørt er det  ekkelt på en helt annen måte, for å si det forsiktig.

Anonymkode: 664cc...945

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

At skotter i historiske kontekster, eller masiaier, kler seg i skjørt eller kjortler er en helt annen ting. Når en fyr i Oslo prøver å kle seg i skjørt er det  ekkelt på en helt annen måte, for å si det forsiktig.

Anonymkode: 664cc...945

Det er fortsatt bare et plagg, og det skader da ingen om han velger å gå i skjørt?

Å bruke ord som ekkel i denne sammenhengen viser bare for et snevert syn du har.

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.9.2022 den 11.04):

Noe av det absolutt ekleste og mest creepy jeg kan tenke meg. Jeg hadde flyktet hals over hodet, hvis kjæresten min hadde antydet noe slikt.

Anonymkode: 664cc...945

Det var vel noe gale og ekle damer som begynte å gå i bukser for 100 år siden også. Fy søren.

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannisinbestealder skrev (9 timer siden):

Det var vel noe gale og ekle damer som begynte å gå i bukser for 100 år siden også. Fy søren.

Ja, og i en periode kunne faktisk kvinner havne i fengsel for å bruke bukser i USA og deler av Europa. Det ble også lenge betraktet som sosialt uakseptabelt for kvinner å bruke bukser. For bare et par-tre år siden var det noen ungdomsskoler i USA som prøvde seg på å forby jenter å gå i bukser.

Menn i skjørt kan være kult, det:

Detachable Wrap Skirt Men's Skirt Layer Suit Pants / Pleated Skirt / S –  Ofelya Boutique

http://cdn.cnn.com/cnnnext/dam/assets/220819014951-11-men-wearing-skirts.jpgSkirts For Men Clearance, SAVE 42% - kawaleesnews.com

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hespe3 skrev (23 minutter siden):

Ja, og i en periode kunne faktisk kvinner havne i fengsel for å bruke bukser i USA og deler av Europa. Det ble også lenge betraktet som sosialt uakseptabelt for kvinner å bruke bukser. For bare et par-tre år siden var det noen ungdomsskoler i USA som prøvde seg på å forby jenter å gå i bukser.

Menn i skjørt kan være kult, det:

Detachable Wrap Skirt Men's Skirt Layer Suit Pants / Pleated Skirt / S –  Ofelya Boutique

http://cdn.cnn.com/cnnnext/dam/assets/220819014951-11-men-wearing-skirts.jpgSkirts For Men Clearance, SAVE 42% - kawaleesnews.com

Du synes dette er kult? Dette ser feminint ut i mine øyne, så nei takk. Håper dette er for den yngre garde og at det der ikke sprer seg til min aldersgruppe.

Anonymkode: 24d3b...6cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Du synes dette er kult? Dette ser feminint ut i mine øyne, så nei takk. Håper dette er for den yngre garde og at det der ikke sprer seg til min aldersgruppe.

Anonymkode: 24d3b...6cf

Helt greit å synes det er feminint - smaken er som baken - men å kalle det "creepy" som noen gjør, er å overdrive. Det er bare klær, ikke noe å lage oppstyr om😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen gikk i sarong og doble USA sokker på 90-tallet. Fikk sexy legger. Ikke sett han gjøre det siden. 

Anonymkode: ef9ab...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...