AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg skal kjøpe lesebrett, har dere noen anbefalinger? Jeg liker å låne bøker på biblioteket , er det kun Kobo som kan benytte seg av det (e-bøker)? Ellers er det viktig at det er justerbart lys og at den er brukervennlig. Takk😊 Anonymkode: da9ab...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 8. september 2022 #2 Del Skrevet 8. september 2022 Jeg kjøpte bare et vanlig billig nettbrett, fordi jeg ikke fant noen som kunne brukes med book bites. Det funker, men sikkert ikke like bra som et ordentlig lesebrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poledra Skrevet 11. september 2022 #3 Del Skrevet 11. september 2022 Jeg vet ikke om andre enn Kobo som kan brukes mot bibliotek - OverDrive. Ikke testet det ut selv Bookbites app'en er kun for android/ios og kan stortsett ikke brukes på vanlige lesebrett. Ellers så er det mange lesebrett å velge mellom. https://www.tek.no/samletest/i/47ErMa/kindle-er-de-stoerste-men-er-de-ogsaa-de-beste har en fin oversikt over en del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #4 Del Skrevet 22. oktober 2022 Jeg har Kindle Paperwhite. Liker det veldig godt, men jeg tror ikke det kan brukes til bibliotekbøker. Jeg merker også at det er ganske treigt sammenlignet med min iPad Pro, men jeg har ikke nyeste utgave (2018). Men det er veldig godt å lese på. Liker godt at jeg kan lese i mørket, og justere bakgrunnsfarge (hvit eller svart) og lysstyrke enkelt. Anonymkode: 47084...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå