AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #1 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg sminker med i vinduslys for å ha naturlig lys. Jeg fukter huden godt, legger en lett foundation , lar den tørke noen minutter og legger settingpudder enten med børste og lett swirlmetode eller med powderpuff. Jeg har prøvd lite produkt og mye produkt med bakingmetode. Uansett metode så blir det fint resultat i speilet med dagslys, men så fort jeg går ut i direkte sollys ELLER innelys så ser det helt jævlig ut! Min hudtype er kombinasjon/fet og jeg bruker settingpudder for å matte ned ansiktet og dekke store porer ,ellers blir det så oljete og synlig etter bare noen timer uten. Har prøvd forskjellige settingpuddere og blir fornøyd og får flawless hud speilet i vinduslys men ute i sola ser jeg ut som et dødt lik fullt av støv og rynker! Hva gjør jeg feil? Bruker jeg for mye? Passer ikke settingpudder for meg? Må jeg bruke settingspray også? (Med settingspray oppå der igjen erfarer jeg at sminken renner eller blir skjoldete så jeg pleier ikke å bruke settingspray.) Må jeg bare gi opp sminke? Anonymkode: ac54a...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. september 2022 #2 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg synes det hjelper med settingspray oppå. Pixi Rose Glow mist eller denne:https://www.luxplus.no/produkt/revolution-makeup-hyaluronic-fixing-spray-100-ml?gsmp=1&lcid=4ef6a1a9-513c-431f-9667-c24c84dc8761&gclid=Cj0KCQjw39uYBhCLARIsAD_SzMTEIiW0ZUGq6gsp3kxwnPhFNmdV8pUYXMb-DaaoztOIt1fSsaeL6VoaAgApEALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #3 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg har samme hud som deg. Har prøvd masse forskjellige settingpowders i alle prisklasser, men ESSENCE All about matte comoactpowder har blitt min favoritt. Jeg fukter en svamp, og klemmer ut vannet for så å tørke den ekstra godt i et håndklede, så tar jeg pudder på kun der hvor jeg blir oljete ( hold deg unna kinnben og andre steder hvor det er mye bevegelse i fjeset og du strengt tatt ikke trenger å sette sminken), så går jeg over med den delen av svampen uten pudder og jobber pudderet godt inn i huden der hvor jeg har lagt det. Et annet tips kan være å ta en settingspray (jeg er glad i de fra Skindinavia) også sprayer jeg det på svampen og tapper lett over ansiktet etter at all sminken er lagt. Anonymkode: 64124...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Del Skrevet 6. september 2022 Sikkert ikke det svaret du er ute etter, men mitt råd er å la huden få fred fra slikt på soldager. La den få luft og naturlig farge. Ikke tett porene, men bruk solkrem med høy faktor. Det ser hellet, som du også sier, ikke særlig pent ut, og da er vel vitsen borte? Anonymkode: ddc31...bd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. september 2022 #5 Del Skrevet 6. september 2022 Det er helt naturlig at huden ser ut som hud i direkte sollys. Man kan ikke sminke bort porer,linjer,rynker etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå