Gå til innhold

Tidlig testing- kjemisk!?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De gangene jeg har opplevd kjemisk tidligere så har testene vært positiv også en stund etter IKM, altså har blødningen blitt 1-2 uker forsinket. Det hadde altså ikke hjulpet meg om jeg ventet med å teste.. 

Nå har jeg positive tester igjen, og dagene går så sakte, for jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med at det ikke er kjemisk. 

Fikk positiv digital igår, og testene nå er tydelig rosa, men svake. 

Redd jeg har testet positivt for tidlig? 
Første gang hadde jeg svakere streker enn idag når jeg var 4+6..

Idag er jeg 12 dpo og 3+6.. 
Ikm idag..

Anonymkode: d8015...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri hatt kjemisk. Har bare vært gravid to ganger, og fått to barn. Begge gangene testet jeg tiiidlig.. så hvis jeg har deg, så ville jeg iallefall slått meg til ro med at jeg er gravid! Men selvfølgelig, det er jo tidlig. Og man kan ikke senke skuldrene helt før etter 12 uker. Gratulerer! 🥰

Anonymkode: d4b5d...5f3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg har aldri hatt kjemisk. Har bare vært gravid to ganger, og fått to barn. Begge gangene testet jeg tiiidlig.. så hvis jeg har deg, så ville jeg iallefall slått meg til ro med at jeg er gravid! Men selvfølgelig, det er jo tidlig. Og man kan ikke senke skuldrene helt før etter 12 uker. Gratulerer! 🥰

Anonymkode: d4b5d...5f3

Nei, men første milepæl nå får være å se økning på digital, også komme over de første 5 ukene. 🙈 Så får jeg bekymre meg for resten etterhvert hvis det går veien..😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med min kjemiske fikk jeg positiv test 9 dpo med babyplan tidligtest. Sterk nok til å se den uten å måtte tyde. Fikk dog mensen noen dager for tidlig og da var testene negative igjen også. Skal ikke bruke tidligtester igjen :(

Anonymkode: bf71b...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Med min kjemiske fikk jeg positiv test 9 dpo med babyplan tidligtest. Sterk nok til å se den uten å måtte tyde. Fikk dog mensen noen dager for tidlig og da var testene negative igjen også. Skal ikke bruke tidligtester igjen :(

Anonymkode: bf71b...ac7

Jeg har ikke brukt tidligtester denne gangen.. men gleder meg til å ta ny digital. Har to til, så håper de øker som de skal. 
Testene er like sterke nå som det de var på det sterkeste sist kjemisk..🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...