AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Del Skrevet 5. september 2022 Jeg er med i flere grupper på Facebook som ikke er stedsbestemte. Dvs at gruppene har medlemmer fra hele landet. Og så kommer det ofte innlegg fra folk som knoter ned slitsomme innlegg på en dialekt de tror at alle skjønner. Dialekt er muntlig. Det har aldri eksistert skriftlig dialekt. I Norge har vi to målformer, bokmål og nynorsk. Behersker du ikke noen av dem, så hold deg unna grupper der folk er fra forskjellige deler av landet! Det irriterer meg mest at jeg kanskje går glipp av viktige innspill fordi noen absolutt må knote på en rar dialekt. Anonymkode: b5b8b...d00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 5. september 2022 #2 Del Skrevet 5. september 2022 Kvinnguiden er faktisk impoerende rent. For best mulig effekt bør du ta dette opp på Facebook, ikke KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Del Skrevet 5. september 2022 Jeg hopper over, som regel. Forstår om jeg prøver, men det tar meg tre ganger så lang tid å lese. Det er som regel ikke de som har mest fornuftig å formidle som skriver på den måten, heldigvis. Anonymkode: c0536...70d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå