AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Del Skrevet 5. september 2022 Hei! Jeg skal kjøpe meg nye treningssko som primært skal brukes til styrketrening (knebøy, hip thrust, lunges osv), og trenger noe som gir god støtte og stabilitet. Trener også overkropp/rygg, men da føler jeg sko ikke er så viktig, da god støtte/balanse er viktigst ved trening av underkropp. Jeg sliter litt med å komme langt nok ned i knebøy (er relativ nybegynner på dette), og må nok trene opp ankelmobiliteten. Har også ikke verdens beste balanse ved f.eks. bulgarian splits og lunges. Tenker derfor det er viktig med flat såle slik at jeg får god stabilitet. Jeg har lest at mange anbefaler Reebok nano som allsidige treninggsko og gode styrkesko. Mange anbefaler de også til lett varmeopp på mølle som jeg ofte gjør i forbindelse med styrkeøkter. Er det noen som har brukt disse, og vil du anbefale de? https://www.getinspired.no/sko/treningssko/reebok-nano-x2-re-nanox2-gw5150?gclid=CjwKCAjwvNaYBhA3EiwACgndgpMN_BEgv5aI6opPpPMvGxSGgbY86shF95HwGKygq_Oy_wYoakraiBoC5AAQAvD_BwE&ssr=on&loadfailure=1 Takker for råd og svar! 😀 Anonymkode: 8fb80...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Del Skrevet 5. september 2022 Har hatt flere par med nano, meget fornøyd! Anonymkode: 63e11...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker789123 Skrevet 5. september 2022 #3 Del Skrevet 5. september 2022 Jeg har de skoene og er veldig fornøyd😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har hatt flere par med nano, meget fornøyd! Anonymkode: 63e11...4c4 Så bra! Anonymbruker789123 skrev (24 minutter siden): Jeg har de skoene og er veldig fornøyd😊 Så bra! Hva slags trening bruker du de til? Jeg ser at det er flere typer av nano reebok, men disse ser riktige ut Anonymkode: 8fb80...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker789123 Skrevet 5. september 2022 #5 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så bra! Så bra! Hva slags trening bruker du de til? Jeg ser at det er flere typer av nano reebok, men disse ser riktige ut Anonymkode: 8fb80...e73 Jeg bruker de på CrossFit, så der er det mye vektløftning markløft osv 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Del Skrevet 5. september 2022 Anonymbruker789123 skrev (3 minutter siden): Jeg bruker de på CrossFit, så der er det mye vektløftning markløft osv 😊 Takk for svar! Jeg trener ikke crossfit, mest styrketrening med benøkt/rumpeøkt/overkropp/rygg på separate økter. Blir mest kontrollerte rolige øvelser med frivekter/baseøvelser, og ikke noe eksplosive hopp. Passer de til meg da? 😊 Anonymkode: 8fb80...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 5. september 2022 #7 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Takk for svar! Jeg trener ikke crossfit, mest styrketrening med benøkt/rumpeøkt/overkropp/rygg på separate økter. Blir mest kontrollerte rolige øvelser med frivekter/baseøvelser, og ikke noe eksplosive hopp. Passer de til meg da? 😊 Anonymkode: 8fb80...e73 Jepp, det er fine allroundsko 😊👍 Neste steg blir vel vektløftersko, og de er ikke noe særlig å varme opp på mølle med 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #8 Del Skrevet 5. september 2022 Fine sko til styrketrening, men husk å gå ned nesten en hel størrelse. Nano er veldig store i størrelsen. Anonymkode: 8b02f...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #9 Del Skrevet 9. september 2022 Jeg bruker mine nano x1 til styrketrening, de er gode allroundsko. Til knebøy velger jeg ofte vektløftersko, men det er ikke nødvendig fra start. Det er bedre å fokusere på ankelmobilitet så kommer dybden etterhvert. Anonymkode: d3b5e...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå