Gå til innhold

Ellen Aabol

S0lstraalen

Anbefalte innlegg

Er dette opptak fra tidligere julefeiring eller har Ellen faktisk satt opp juletre allerede? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eydieychdi skrev (10 timer siden):

Er dette opptak fra tidligere julefeiring eller har Ellen faktisk satt opp juletre allerede? 🙈

Jeg satt opp juletre på lørdag... Har 3 kollegaer som også har satt det opp, pluss hvertfall 7 venner... Så det kan jo ikke være så overraskende? (Selv om jeg selv innser at det er lovlig tidlig) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eydieychdi skrev (10 timer siden):

Mange som setter opp juletre til 1 des. Jeg setter opp vårt i morgen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influencerne har jo gjerne noen juleannonser og slikt, som må postes før jul, så det blir en del av jobben å pynte tidlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må jo være ustabil eller autist eller noe. Det virker som hun skrur det ekstra til nå rundt julen, særlig med denne kalenderen hun har fått av moren - som for øvrig også virker å være en meget spesiell dame. Hun reagerer så barnslig og overdrevent på de merkeligste ting. Nå senest gikk hun jo nærmest i oppløsning med hvinende stemme og gapende munn av en billig julepynt. Utrolig merkelig reaksjonsmønster.

IMG_3487.jpeg

IMG_3486.jpeg

IMG_3485.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun gjør iallfall noe "riktig" iom at hun har nesten 60 000 følgere på instagram. Antallet på Snapchat vet jeg ikke

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (8 timer siden):

Hun må jo være ustabil eller autist eller noe. Det virker som hun skrur det ekstra til nå rundt julen, særlig med denne kalenderen hun har fått av moren - som for øvrig også virker å være en meget spesiell dame. Hun reagerer så barnslig og overdrevent på de merkeligste ting. Nå senest gikk hun jo nærmest i oppløsning med hvinende stemme og gapende munn av en billig julepynt. Utrolig merkelig reaksjonsmønster.

IMG_3487.jpeg

IMG_3486.jpeg

IMG_3485.jpeg

Enig,syntes hun var søt til begynne med,men hu er så slitsom å se på så kutta hu ut jeg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekstene på de låtene Ellen Aabol driver og spiller inn... Har hun skrevet de selv? Voldsomme greier... :flau:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ellen har lagt ut en reel hvor hun lager Snickers, men isteden for å snakke om oppskriften snakker hun om eksen og dårlige dating-strategier…

Dette er det dummeste hun har produsert noen gang. Jeeeeeez.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...