AntiBullshit Skrevet 16. august #141 Del Skrevet 16. august Eydieychdi skrev (3 timer siden): Jeg kommer ikke over at hun fylte glassflasker med melk for å reklamere for «smart-oppbevaring». 🙃 Snakk om unødvendig overkonsum. Er jo ingen grunn utover det estetiske å gjøre sånt. Skal hun skrive utløpsdatoen under flaksa eller hvordan løser hun det? Og når hun skal kjøpe ny melk må hun vel uansett vente med å fylle flaska til forrige melk er oppbrukt - altså vil det være perioder hvor hun både har flasker og kartong i kjøleskapet. Nei, det der er bare tull. Typisk noe hun helt ukritisk har snappet opp fra tiktok 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 17. august #142 Del Skrevet 17. august Helt lei av det at når hun er på butikken «vi skal ta sånn, nei vent- vi tar heller sitron i stedet, og ja, kanskje vi skal ta en løk? Eller hm, okei. Nei, vent dette har jeg hjemme, så tar heller..» ditt datt eller liksom alt hun sier må hun tekste, hvert eneste ord. Det begynner jeg å bli litt lei av. ja, et ør lite irritasjons moment😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hejsann Skrevet 18. august #143 Del Skrevet 18. august (endret) Vet ikke om det bare er jeg som syns det er en uting at hun må filme alle samtaler hun har med folk? Når hun skal ha noe på butikken, med mennesker hun møter ute, og nå han som ripet bilen hennes? Endret 18. august av Hejsann 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hesteelsker Skrevet 18. august #144 Del Skrevet 18. august Hejsann skrev (1 time siden): Vet ikke om det bare er jeg som syns det er en uting at hun må filme alle samtaler hun har med folk? Når hun skal ha noe på butikken, med mennesker hun møter ute, og nå han som ripet bilen hennes? Det er så ugreit at hun gjør det uten samtykke, og han som ripet opp bilen er med i den ene videoen hu filmer? Det er så over streken. Mange influensere gjør ting som er over streken, men synes Ellen faktisk tråkka så langt forbi det man forventer av influensere til og med med denne handlingen 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 18. august #145 Del Skrevet 18. august (endret) hesteelsker skrev (10 minutter siden): Det er så ugreit at hun gjør det uten samtykke, og han som ripet opp bilen er med i den ene videoen hu filmer? Det er så over streken. Mange influensere gjør ting som er over streken, men synes Ellen faktisk tråkka så langt forbi det man forventer av influensere til og med med denne handlingen Enig. Du ser mannen og bilen, pluss hun sier hvor hun har vært. Legger man 2+2 sammen kan man finne ut hvem dette er. Er en uting og synes det var ganske stygt gjort av henne. Helt greit å gi oss en recap, men å filme samtalen blir veldig amerikansk. Endret 18. august av rundtfingern 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 18. august #146 Del Skrevet 18. august Selvfølgelig er det irriterende å få riper i bilen, men om du har en bil i millionklassen så parkerer du ikke slik at du kan få biler på hver side av deg. Alle vet at folk kløner med handlevogner, har barn som skal åpne bildører selv og folk som blåser om de får riper i egen bil. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. august #147 Del Skrevet 18. august rundtfingern skrev (6 timer siden): Enig. Du ser mannen og bilen, pluss hun sier hvor hun har vært. Legger man 2+2 sammen kan man finne ut hvem dette er. Er en uting og synes det var ganske stygt gjort av henne. Helt greit å gi oss en recap, men å filme samtalen blir veldig amerikansk. Er helt sjokka, snakk om dårlig dømmekraft! 😦 Legg bort den jævla telefonen og konsentrer deg om ferrarien eller porschen eller hva hun har denne måneden…🙄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 18. august #148 Del Skrevet 18. august Siden de nektet å oppgi kontaktinfo, er det jo fint at hun har filmet for å dokumetere - men å publisere det offentlig er tragisk gjort. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GullPoteten Skrevet 18. august #149 Del Skrevet 18. august Skulle trodd at noen som reiste til slummen i Thailand og gråt i en youtube video over fattigdom klarer å ha er litt bredere perspektiv enn å sitte å synes synd på seg selv fordi PORSCHEN hennes fikk en liten ripe. Jesus Christ, Ellen.... Liker egentlig det hun legger ut av oppskrifter og liker matanmeldelsene hennes, men.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eydieychdi Skrevet 18. august #150 Del Skrevet 18. august 31 minutter siden, Birdo said: Siden de nektet å oppgi kontaktinfo, er det jo fint at hun har filmet for å dokumetere - men å publisere det offentlig er tragisk gjort. Hvis hun har publisert uten samtykke har hun brutt loven. Jeg har sagt dette om Ellen tidligere. Hun tenker ikke igjennom konsekvensene av å publisere privat informasjon - inkludert sin egen. Alle biler har kontaktinformasjon til eier skrudd fast både foran og bak bilen, så hun trengte egentlig ikke konfrontere noen for dette. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hesteelsker Skrevet 18. august #151 Del Skrevet 18. august Jeg synes også måten hun snakket til mannen som skal ha ripet bilen hennes var utrolig nedlatende og ekkel. I tillegg fikk vi ikke engang se ripa? Merkelig å filme alt det men ikke selve ripa. Hu påstår å ha problemer og må reklamere på typ 80% av alt hu kjøper (aldri det som er sponsa tho), så det er jo en fellesnevner der. Mistenker at problemene i både tingene som må reklameres på, og muligens denne ripa, er henne. Side note: da hu klagde over og måtte reklamere på klær gikk hu rundt i dem selv om hu planla å gå tilbake med dem. Hadde jeg jobba i klesbutikken hadde jeg nekta henne reklamasjon når hu går med de ETTER hu ser problemet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. august #152 Del Skrevet 19. august hesteelsker skrev (10 timer siden): Jeg synes også måten hun snakket til mannen som skal ha ripet bilen hennes var utrolig nedlatende og ekkel. I tillegg fikk vi ikke engang se ripa? Merkelig å filme alt det men ikke selve ripa. Hu påstår å ha problemer og må reklamere på typ 80% av alt hu kjøper (aldri det som er sponsa tho), så det er jo en fellesnevner der. Mistenker at problemene i både tingene som må reklameres på, og muligens denne ripa, er henne. Side note: da hu klagde over og måtte reklamere på klær gikk hu rundt i dem selv om hu planla å gå tilbake med dem. Hadde jeg jobba i klesbutikken hadde jeg nekta henne reklamasjon når hu går med de ETTER hu ser problemet. Veldig nedlatende! Og måten hun måtte si «dette er…dyyyr bil» «alt på denne bilen må tas profesjonelt». Hun er rett og slett bare udregelig som person - alltid vært. Familien er ikke bedre. Eneste grunnen til at jeg titter innom innimellom er for å få nye tips til matretter, men det blir jo mer og mer sjeldent. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salazar Skrevet 19. august #153 Del Skrevet 19. august Oi, denne hendelsen så jeg på lørdag! Visste ikke at dette var en influenser men det forklarer kanskje oppførselen. Jeg satt i bilen utenfor senteret og ventet. Jeg kjenner ikke helt igjen det som blir sagt på snappen, mulig dette ble filmet etter at den eldre mannen kom ut igjen fra senteret men da hadde jeg dratt. Det jeg så var en bil som rygget inn og parkerte ved siden av en Porsche. Omtrent før han har åpnet døren på bilen sin flyr hun ut og skriker til han. «Hva er det du gjør?!?» Og roper HØYT utover parkeringsplassen: dette er en bil til 2 millioner!! Du kan ikke gjøre sånt! Den eldre mannen så helt forferdet ut og prøvde å roe henne ned. Hun stod og ropte så høyt til han stakkars. Først trodde jeg hun klikket for at de parkerte ved siden av henne og den fancy bilen men så begynte de å titte på bilen sammen. Hun så ekstremt psycho ut. Stå og skrike til en eldre mann på den måten. Jeg vurderte å gå ut men hadde små barn i baksetet. Det var mange folk på parkeringsplassen som må ha fått med seg dette. Jeg hadde aldri frivillig oppgitt kontaktinfo til en dame som skriker meg opp i ansiktet. Hun har jo skiltnummeret på bilen. Sikkert best om forsikringen ordner opp så man slipper å forholde seg til en så jævlig dame.. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 19. august #154 Del Skrevet 19. august Salazar skrev (4 timer siden): Oi, denne hendelsen så jeg på lørdag! Visste ikke at dette var en influenser men det forklarer kanskje oppførselen. Jeg satt i bilen utenfor senteret og ventet. Jeg kjenner ikke helt igjen det som blir sagt på snappen, mulig dette ble filmet etter at den eldre mannen kom ut igjen fra senteret men da hadde jeg dratt. Det jeg så var en bil som rygget inn og parkerte ved siden av en Porsche. Omtrent før han har åpnet døren på bilen sin flyr hun ut og skriker til han. «Hva er det du gjør?!?» Og roper HØYT utover parkeringsplassen: dette er en bil til 2 millioner!! Du kan ikke gjøre sånt! Den eldre mannen så helt forferdet ut og prøvde å roe henne ned. Hun stod og ropte så høyt til han stakkars. Først trodde jeg hun klikket for at de parkerte ved siden av henne og den fancy bilen men så begynte de å titte på bilen sammen. Hun så ekstremt psycho ut. Stå og skrike til en eldre mann på den måten. Jeg vurderte å gå ut men hadde små barn i baksetet. Det var mange folk på parkeringsplassen som må ha fått med seg dette. Jeg hadde aldri frivillig oppgitt kontaktinfo til en dame som skriker meg opp i ansiktet. Hun har jo skiltnummeret på bilen. Sikkert best om forsikringen ordner opp så man slipper å forholde seg til en så jævlig dame.. Hun er så sykt stygg og høy på seg selv. 9 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 19. august #155 Del Skrevet 19. august Salazar skrev (5 timer siden): Oi, denne hendelsen så jeg på lørdag! Visste ikke at dette var en influenser men det forklarer kanskje oppførselen. Jeg satt i bilen utenfor senteret og ventet. Jeg kjenner ikke helt igjen det som blir sagt på snappen, mulig dette ble filmet etter at den eldre mannen kom ut igjen fra senteret men da hadde jeg dratt. Det jeg så var en bil som rygget inn og parkerte ved siden av en Porsche. Omtrent før han har åpnet døren på bilen sin flyr hun ut og skriker til han. «Hva er det du gjør?!?» Og roper HØYT utover parkeringsplassen: dette er en bil til 2 millioner!! Du kan ikke gjøre sånt! Den eldre mannen så helt forferdet ut og prøvde å roe henne ned. Hun stod og ropte så høyt til han stakkars. Først trodde jeg hun klikket for at de parkerte ved siden av henne og den fancy bilen men så begynte de å titte på bilen sammen. Hun så ekstremt psycho ut. Stå og skrike til en eldre mann på den måten. Jeg vurderte å gå ut men hadde små barn i baksetet. Det var mange folk på parkeringsplassen som må ha fått med seg dette. Jeg hadde aldri frivillig oppgitt kontaktinfo til en dame som skriker meg opp i ansiktet. Hun har jo skiltnummeret på bilen. Sikkert best om forsikringen ordner opp så man slipper å forholde seg til en så jævlig dame.. Hjelpe meg! Så flaut på hennes vegne! 🤮 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eydieychdi Skrevet 19. august #156 Del Skrevet 19. august 3 hours ago, Salazar said: Og roper HØYT utover parkeringsplassen: dette er en bil til 2 millioner!! Bilen var annonsert til 1.65 millioner. Den var brukt og over 5 år gammel. 40 minutter siden, Fruktfatet said: Hun er så sykt stygg og høy på seg selv. Mener du at hun oppfører seg stygt, eller at hun er stygg? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. august #157 Del Skrevet 19. august Birdo skrev (12 timer siden): Veldig nedlatende! Og måten hun måtte si «dette er…dyyyr bil» «alt på denne bilen må tas profesjonelt». Hun er rett og slett bare udregelig som person - alltid vært. Familien er ikke bedre. Eneste grunnen til at jeg titter innom innimellom er for å få nye tips til matretter, men det blir jo mer og mer sjeldent. Hvordan er familien? Jeg synes pappaen og mammaen har virket så koselige, men kommer jo selv fra en slik familie hvor alt fremsto så bra utenfra og så var det pill rottent mellom husets fire vegger. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. august #158 Del Skrevet 19. august Blåttvann skrev (1 time siden): Hvordan er familien? Jeg synes pappaen og mammaen har virket så koselige, men kommer jo selv fra en slik familie hvor alt fremsto så bra utenfra og så var det pill rottent mellom husets fire vegger. Faren tror jeg faktisk var sånn han fremstod - men moren og søsteren er blærete og ikke hyggelige. Hvert fall ikke fra en butikkansatts øyne.. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tertit Skrevet 20. august #159 Del Skrevet 20. august Jeg så hele seansen om bilen som "liksom" skrapet oppbilen hennes. Jeg sto like ved og ventet på noen. Mannen rygget bilen sin rolig og sakte inn ved siden av hennes bil, gikk forsiktig ut av sin bil. Han hadde knapt rukket å åpne sin bildør før hun kom brølende mot ham. "Dette er en bil til 2 millioner! Du har skrapet opp bilen! Sånt gjør man ikke!" Hun gikk ikke rundt for å se om han faktisk HADDE laget noen ripe. Han ba henne komme og se, hun ville ikke men gikk tilbake til førersiden. Mannen gikk inn og handlet, og kom like etterpå ut igjen. Da "hoppet" hun på ham, dette blir forsikringssak, du skal bekrefte at du har skrapet opp bilen. Mannen gikk bort igjen for å se hvor skrapene er, tok bilde av speilet hennes for å sikre seg bevis. Hun oppførte seg helt irrasjonelt, som om hun var med i en film og spilte en rolle. veldig teatralsk. Til slutt gikk jeg bort og spurte om jeg kunne få se skaden. Hun lot meg se. Jeg så........ ingenting. Jeg spurte om hun kunne vise meg skaden. Hun pekte på speilet. Jeg så....... ingenting. Jeg spurte om hun mente steinsprutskadenee hun har oppe på speilet? Da begynte hun å hyle til meg også. Jeg trakk meg litt tilbake, men fulgte med helt til mannen kjørte av gårde. Jeg undrer meg: satt hun og ventet på at en stakkar skulle parkere ved siden av henne, så hun kunne få til en forsikringssak? Var dette et forsøk på forsikringssvindel? Satt hun og tenkte ut at dette kan bli en fin clickbaitsak? Jeg bare spør. Tenk dere, det er vi som forsikringstakere som må betale for disse svindlerne i form av stadig høyere priser. En annen ting, skal man behøve å være redd for å komme i kontakt med et slikt menneske, uvitende? Ønsker man å støtte en slik person? Ikke jeg. Jeg skulle ønske hun hadde filmet meg også, for jeg ville anmeldt henne. Kanskje ble jeg filmet, det vet jeg ikke. Uansett, dette er ikke akseptabel oppførsel. For mannens skyld håper jeg at han ikke er på de sosiale mediene og får dette med seg. Jeg går god for at han gjorde ikke noe galt, men han har ingen mulighet til å forsvare seg. Skam! 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove77 Skrevet 20. august #160 Del Skrevet 20. august Jeg har ikke postet i denne tråden tidligere, men har lest... Den episoden med bilen er jo helt sprø, det går ikke an å oppføre seg sånn. Er det sånn man blir av å være influencer? Jeg spør, fordi jeg har trent kunstløp sammen med Ellen. Dette var en voksengruppe, for oss som har begynt i voksen alder (meg), eller voksne som har gått tidligere og begynt igjen. Bare kos og mange ulike nivåer, ikke noe stress. Jeg visste ikke at Ellen var influencer før langt ut i semesteret, da en annen på kurset fortalte meg det. Hun var bare en helt vanlig dame, kjempesøt og hyggelig, gjorde ikke noe ut av seg. Hun filmet en del, men det gjør mange av oss, jeg også, for vi liker å se hva vi holder på med på isen. Jeg fikk et veldig godt inntrykk av henne. (Og tro meg, det er noen gærne damer i voksenkunstløp ) Når jeg leser her, føles det som hun har to personligheter, en for offentligheten (jeg har aldri sett på hennes some-kontoer, så vet ikke hvordan hun tar seg ut der) og en privat. Kanskje hun slappet godt av på isen og ikke følte hun var i rampelyset, men hvis hun blir så gærn av å være i rampelyset, hvorfor vil hun være det da? Hvorfor vil folk være influencere hvis de bare spiller en rolle, ikke kan være seg selv, blir stressa av det, blir dårligere mennesker av det? Og av det jeg leser her inne, virker det som hun ikke har så bra innhold lenger heller på some. Mister man gangsynet etter en stund? Blir man helt fanget i influencer-loopen? Hva gjør det med folk å eksponere seg så voldsomt og føle at man må vise fram "alt" fra livet. Dette var bare noen refleksjoner, for jeg er så fascinert over at den Ellen jeg har vært borti er så annerledes enn influencer-Ellen. Samfunnet vårt er på vei i crazy retninger.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå