Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #1101 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (22 minutter siden): Kaffe #1 God morgen begge to 😊 Lurer også på hvordan kaken ble 😊 De er noen jævler på bakingen sin 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. februar 2023 #1102 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (53 minutter siden): God morgen. 😊 Håper du får en fin dag. 💛 Her nytes kaffe nr. 1 Takk embla🩷 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #1103 Del Skrevet 1. februar 2023 flusa skrev (Akkurat nå): Takk embla🩷 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. februar 2023 #1104 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (53 minutter siden): Noen planer? Jobb? 😊 Jeg er ufør,men jobber hjemme med strikking🤗strikker og selger🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #1105 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (1 time siden): Hurra hurra 🥳 Embla Othea skrev (50 minutter siden): Atte hæ? Hele!? Lagde dere den i springform? 😱 Cassidy Tvillingene har en jævlig appetitt om natten.🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #1106 Del Skrevet 1. februar 2023 flusa skrev (26 minutter siden): Jeg er ufør,men jobber hjemme med strikking🤗strikker og selger🤗 Så flott ❤️håndarbeid❤️ Muttern var veldig god på strikking men jeg har aldri mestret det😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. februar 2023 #1107 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (35 minutter siden): Så flott ❤️håndarbeid❤️ Muttern var veldig god på strikking men jeg har aldri mestret det😅 Jaa,håndarbeid er min favoritt~syssel,og også den beste terapien for meg❤️ Også er det jo ekstra gøy når andre liker mitt arbeid og man i tillegg får betalt for det🤗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #1108 Del Skrevet 1. februar 2023 flusa skrev (6 minutter siden): Jaa,håndarbeid er min favoritt~syssel,og også den beste terapien for meg❤️ Også er det jo ekstra gøy når andre liker mitt arbeid og man i tillegg får betalt for det🤗 Kjempefint at du kan drive med det du liker aller best, og tjener penger på det i tillegg 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1109 Del Skrevet 1. februar 2023 Pepsi Max! Anonymkode: 8f8e9...56e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. februar 2023 #1110 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Pepsi Max! Anonymkode: 8f8e9...56e Her og😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #1111 Del Skrevet 1. februar 2023 Nå har Cassidy Tvillingene spist ostesmørbrød, og vi har drukket vann til.🧀🧀🥪🥪🥪🥪💧💧 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. februar 2023 #1112 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Nå har Cassidy Tvillingene spist ostesmørbrød, og vi har drukket vann til.🧀🧀🥪🥪🥪🥪💧💧 Åå,ostesmørbrød er godt😍 Jeg liker best å lage de i stekepanns. Ingen olje eller smør. Litt ost i pannen,skive oppå med skinke,hvitllkskrydder og ost på. Legger på lokk,og lar det steke på svaaaak varme noen minutter😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. februar 2023 #1113 Del Skrevet 1. februar 2023 Pepsi max her nå🥤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #1114 Del Skrevet 1. februar 2023 flusa skrev (2 minutter siden): Åå,ostesmørbrød er godt😍 Jeg liker best å lage de i stekepanns. Ingen olje eller smør. Litt ost i pannen,skive oppå med skinke,hvitllkskrydder og ost på. Legger på lokk,og lar det steke på svaaaak varme noen minutter😍 Ja det liker Cassidy Tvillingene også, for det er sånn man får de beste ostesmørbrødene.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. februar 2023 #1115 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Ja det liker Cassidy Tvillingene også, for det er sånn man får de beste ostesmørbrødene.🥰🥰 Det er helt riktig😅😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #1116 Del Skrevet 1. februar 2023 flusa skrev (12 minutter siden): Åå,ostesmørbrød er godt😍 Jeg liker best å lage de i stekepanns. Ingen olje eller smør. Litt ost i pannen,skive oppå med skinke,hvitllkskrydder og ost på. Legger på lokk,og lar det steke på svaaaak varme noen minutter😍 Lurt! Jeg pleier å lage de i jern men dette må prøves. 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #1117 Del Skrevet 1. februar 2023 Hamburger og potetbåter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #1118 Del Skrevet 1. februar 2023 flusa skrev (7 minutter siden): Det er helt riktig😅😍 🥰🥰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 Forfatter #1119 Del Skrevet 2. februar 2023 Nå har Cassidy Tvillingene spist havregrøt med eplebiter og blåbær, og vi har drukket melk til.🥣🥣🍏🍏🍎🍎🔵🔵🥛🥛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. februar 2023 #1120 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (7 timer siden): Lurt! Jeg pleier å lage de i jern men dette må prøves. 🥰 Mmm,er så godt🥰 Gutta i huset spør ofte om 'toastmasteren'(altså meg🤭)vil lage toast til de😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå