Gå til innhold

Kollega som trigger traumer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror denne ped.lederen trenger veiledning, hun virker heller ikke helt stabil. Som utdannet pedagog bør hun vite at hennes væremåte er ødeleggende for både ansatte og barna. Må være ubehagelig for for foreldre å være vitne til sånt også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

charlotte0 skrev (6 minutter siden):

Jeg tror denne ped.lederen trenger veiledning, hun virker heller ikke helt stabil. Som utdannet pedagog bør hun vite at hennes væremåte er ødeleggende for både ansatte og barna. Må være ubehagelig for for foreldre å være vitne til sånt også.

Vi har bare ts sin versjon av denne saken. 

Anonymkode: 1d883...5f0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tolkning etter å ha lest alt i tråden, er at situasjonen er delvis at du, TS, er for sensitiv på dine triggere til å være i jobb, og samtidig er denne ped.lederen ikke så veldig empatisk og ålreit. Begge deler kan være sant samtidig. Uansett så er det dumt for deg å være på jobb nå. Måten du skildrer lederen din på, lyser av at du er trigga og derfor ser tegnene til at denne lederen behandler deg likt som din eks gjorde. Følelsesmessig er det sant for deg mens du er trigga alt det du opplever med denne lederen, men mens man er trigga så mister man fleksibiliteten i hvordan man tolker begivenheter. Dine traumatiserende opplevelser er såpass ferske at jeg tenker du vil ha godt av å ikke være i jobb en periode og få behandling og støtte. Jeg sier dette i beste hensikt: skaff hjelp! Det er beste måte å ta ansvar i denne situasjonen, ikke lag mer oppstyr med møter og konfrontasjoner og tilrettelegging. 

Anonymkode: ebb66...35d

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...