Gå til innhold

Botox, fillers og avansert hudpleie over 50 år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke sleng ut sånne påstander når det ikke stemmer. Fra vi er i tyveårene mister huden collagen og spenst, det er helt vanlig å ha synlig aldrende hud i slutten av tyve årene og i trettiårene!

Anonymkode: 62173...fea

Jeg slenger ut hva jeg vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 5.9.2022 den 10.33):

Jeg har og alltid tatt vare på huden i voksen alder, men  når man bikker 50, er dessverre ikke kremer og god hudpleie nok, selv om det fremdeles er viktig. Jeg tar derfor filler (nosale linjer mm)  og botox  (sinnarynke og panne) 2-3 ganger årlig. Mange skriver at "det vises ikke" at de har gjort noe. Jeg er usikker om det vises, for det er jo ikke naturlig å være tilnærmet rynkefri langt inn i alderdommen. Men ærlig talt så bryr jeg meg ikke om det vises eller ei. Jeg er gammel nok til å bestemme hva jeg vil gjøre. 

Anonymkode: 2cef7...7b4

Når du tar Botox, tar du også øyenbrynsløft? 

Anonymkode: 298e1...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 50 + og har sluttet å bruke penger på dyre kremer, serum m.m. Nå legger jeg pengene mine i litt botox, og litt mer filler. Det hjelper ingenting med den dyreste krem når underhudsfettet er borte. 

Jeg har veldig god erfaring med filler. Jeg har litt under kinnbena, under munnvikene og i de nasolabiale linjene. Dette gir et mykere preg i ansiktet og en ser ikke dratt og sliten ut. 

Jeg tar lite botox for jeg ønsker å ha mimikk og smilerynker, men jeg vil ikke se sinna og sur ut. 😉

Jeg får ofte høre at jeg ser godt ut, og jeg ser naturlig ut. Jeg tar blant annet aldri noe i leppene og jeg dropper helt «glatt panne». Kunsten er å begrense seg og ikke bli for glatt eller «oppblåst». En kan jo se noen kjendiser blant annet, som plutselig nesten ser hovene ut i ansiktet fordi de har fått for mye filler (etter min mening). 

Anonymkode: 1cecf...954

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg er 50 + og har sluttet å bruke penger på dyre kremer, serum m.m. Nå legger jeg pengene mine i litt botox, og litt mer filler. Det hjelper ingenting med den dyreste krem når underhudsfettet er borte. 

Jeg har veldig god erfaring med filler. Jeg har litt under kinnbena, under munnvikene og i de nasolabiale linjene. Dette gir et mykere preg i ansiktet og en ser ikke dratt og sliten ut. 

Jeg tar lite botox for jeg ønsker å ha mimikk og smilerynker, men jeg vil ikke se sinna og sur ut. 😉

Jeg får ofte høre at jeg ser godt ut, og jeg ser naturlig ut. Jeg tar blant annet aldri noe i leppene og jeg dropper helt «glatt panne». Kunsten er å begrense seg og ikke bli for glatt eller «oppblåst». En kan jo se noen kjendiser blant annet, som plutselig nesten ser hovene ut i ansiktet fordi de har fått for mye filler (etter min mening). 

Hvor mye tar du under kinnbena?

Anonymkode: d7096...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Takk for meget bra svar! Jeg skal på konsultasjon til uken og skal høre hva hun anbefaler. Så får jeg legge pengene i botox og fillers og solkrem og kutte de dyre serumene og kremene. Takk igjen.

Anonymkode: d150d...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...