Gå til innhold

Normal reaksjon fra svigermor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anonym Brukar0 skrev (2 minutter siden):

Med den tankegangen kan man jo ikke vise seg offentlig med gravidmage 🤷‍♀️

Herregud. Ærlig talt det er jo ikke det samme. Jeg synes det er privat med ul bilder og det må jeg få lov til å synes. Du viser et bilde av deg selv inni kroppen. Jeg synes ikke noe om at det legges ut på fb. 

Anonymkode: d7043...adb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud. Ærlig talt det er jo ikke det samme. Jeg synes det er privat med ul bilder og det må jeg få lov til å synes. Du viser et bilde av deg selv inni kroppen. Jeg synes ikke noe om at det legges ut på fb. 

Anonymkode: d7043...adb

Du kan mene hva du og jeg har lov til å stille spørsmål om logikken bak galskapen 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Herregud. Ærlig talt det er jo ikke det samme. Jeg synes det er privat med ul bilder og det må jeg få lov til å synes. Du viser et bilde av deg selv inni kroppen. Jeg synes ikke noe om at det legges ut på fb. 

Anonymkode: d7043...adb

Du får scrolle forbi da vettu. Ærlig talt, et UL-bilde er så diffust at mange uansett ikke ser opp ned på det 

Anonymkode: 80954...6d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym Brukar0 skrev (24 minutter siden):

Du kan mene hva du og jeg har lov til å stille spørsmål om logikken bak galskapen 🤷‍♀️

Ok, så jeg er gal fordi jeg mener at et ul bilde, som per definisjon er et bilde av dine indre kropps hulrom, er personlig og ikke bør deles på internett, så er jeg gal. Ok. 

Anonymkode: d7043...adb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ok, så jeg er gal fordi jeg mener at et ul bilde, som per definisjon er et bilde av dine indre kropps hulrom, er personlig og ikke bør deles på internett, så er jeg gal. Ok. 

Anonymkode: d7043...adb

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi babyen kom inn i magen via vagina? Og skal ut igjen derfra?

Anonymkode: d7043...adb

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud. Ærlig talt det er jo ikke det samme. Jeg synes det er privat med ul bilder og det må jeg få lov til å synes. Du viser et bilde av deg selv inni kroppen. Jeg synes ikke noe om at det legges ut på fb. 

Anonymkode: d7043...adb

 

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ok, så jeg er gal fordi jeg mener at et ul bilde, som per definisjon er et bilde av dine indre kropps hulrom, er personlig og ikke bør deles på internett, så er jeg gal. Ok. 

Anonymkode: d7043...adb

Vet ikke om du er gal, men litt spesielt er det jo. Jeg har aldri tidligere hørt om denne tankegangen før. Det er jo bare et helt ordinært ul-bilde av sitt ufødte barn. Ikke noe ekkelt med det vel?

Anonymkode: e108a...f82

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...