AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #21 Del Skrevet 3. september 2022 Enda en tråd om håret ditt, ts?? Anonymkode: ecba8...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #22 Del Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enda en tråd om håret ditt, ts?? Anonymkode: ecba8...be6 Har ikke laget tråd om håret mitt her inne før Ts Anonymkode: 676cd...6a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #23 Del Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er 53 og fikk de første grå for 3-4 år siden, men de nappet jeg ut fordi det var maks ti stykker og vanlige grå hår. I fjor fikk mannen min alvorlig sykdom og etter det kom det mange glasshår iløpet av en uke eller to. I år har jeg slitt med korona og long covid og nå har glasshårene eskalert.😐 Det er jo vanlig å få grått hår i min alder, men hadde det bare vært vanlig grått hår så hadde jeg ikke klaget for da kunne jeg ha farget de. Ts Anonymkode: 676cd...6a4 Aha, jeg hadde fått det for meg at du var yngre. Jeg er 49 selv nå, sliter også med long covid og har brått fått mye grått hår, igjen. Anonymkode: f605f...d68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. september 2022 #24 Del Skrevet 4. september 2022 Jeg har en del glasshår og farger håret lysere enn mitt opprinnelige slik at glasshårene glir inn. Det ser bare ut som lysere sjatteringer. For min del er det pga stress. Har opplevd å få tilbake fargen ved stressfrie perioder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #25 Del Skrevet 4. september 2022 Peanut skrev (35 minutter siden): Jeg har en del glasshår og farger håret lysere enn mitt opprinnelige slik at glasshårene glir inn. Det ser bare ut som lysere sjatteringer. For min del er det pga stress. Har opplevd å få tilbake fargen ved stressfrie perioder. Hvilken hårfarge har du? Jeg har mørkebrunt hår så vet ikke helt hvordan det blir på meg. Ts Anonymkode: 676cd...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. september 2022 #26 Del Skrevet 4. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvilken hårfarge har du? Jeg har mørkebrunt hår så vet ikke helt hvordan det blir på meg. Ts Anonymkode: 676cd...6a4 Har opprinnelig mørk blondt hår som nå er i 🤔 medium blond tror jeg. 8 visstnok iflg frisørsalongen min <_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #27 Del Skrevet 4. september 2022 Peanut skrev (23 minutter siden): Har opprinnelig mørk blondt hår som nå er i 🤔 medium blond tror jeg. 8 visstnok iflg frisørsalongen min <_< Da ser det mer naturlig ut mtp at du er innenfor den blonde fargen. Ts Anonymkode: 676cd...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå