AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Noen som har handlet på Picard før? Erfaringer og er det bra eller kjipt? Fransk frossenmat, det skal være bra og delikatesse. Men har ikke prøvd det selv. https://picardnorge.no/?utm_campaign=Brand+Picard&utm_source=google&utm_medium=ppc&utm_term=picard&utm_content=3454595-e1-ng-me-c17302869821-g137580460460-a598850517326-uCj0KCQjw08aYBhDlARIsAA_gb0f8BX3g44wf-vuczHU7LEniQzitiid2jYhEDUNM_-dIGYpcHbU7HcIaAiu-EALw_wcB-cat10572548-kpicard-mod Anonymkode: 5edc6...13b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Har ikke handlet der, men har solgt råvarer til dem i mange år, og de har strenge kvalitetskrav Anonymkode: 404e5...017 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Har kjøpt pizza der og den var bra 👍 Anonymkode: 43614...d07 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 Har kjøpt kaker og desserter der, er veldig fornøyd med det jeg har kjøpt på Picard Anonymkode: be600...ec9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå