Gå til innhold

Erfaringer med Picard?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har handlet på Picard før? Erfaringer og er det bra eller kjipt? Fransk frossenmat, det skal være bra og delikatesse. Men har ikke prøvd det selv. 
 

https://picardnorge.no/?utm_campaign=Brand+Picard&utm_source=google&utm_medium=ppc&utm_term=picard&utm_content=3454595-e1-ng-me-c17302869821-g137580460460-a598850517326-uCj0KCQjw08aYBhDlARIsAA_gb0f8BX3g44wf-vuczHU7LEniQzitiid2jYhEDUNM_-dIGYpcHbU7HcIaAiu-EALw_wcB-cat10572548-kpicard-mod

Anonymkode: 5edc6...13b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke handlet der, men har solgt råvarer til dem i mange år, og de har strenge kvalitetskrav 

Anonymkode: 404e5...017

  • Liker 1
Skrevet

Har kjøpt pizza der og den var bra 👍

Anonymkode: 43614...d07

  • Liker 1
Skrevet

Har kjøpt kaker og desserter der, er veldig fornøyd med det jeg har kjøpt på Picard :) 

Anonymkode: be600...ec9

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...