AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1 Del Skrevet 2. september 2022 Noen som vet om noe som funker? Mine knekker så lett. Anonymkode: 3610c...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 3. september 2022 #2 Del Skrevet 3. september 2022 Trind nail repair, fås kjøpt hos Vita. Har prøvd mye forskjellig, men det er eneste som funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Del Skrevet 3. september 2022 *Mocca* skrev (9 timer siden): Trind nail repair, fås kjøpt hos Vita. Har prøvd mye forskjellig, men det er eneste som funker. Takk for svar! ts Anonymkode: 3610c...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #4 Del Skrevet 3. september 2022 *Mocca* skrev (9 timer siden): Trind nail repair, fås kjøpt hos Vita. Har prøvd mye forskjellig, men det er eneste som funker. Ikke ts Takk for tips. Kjøpte den i dag. Anonymkode: 30305...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 3. september 2022 #5 Del Skrevet 3. september 2022 Den er veldig god, men pass på at man ikke får den på huden. Hard hud vil man jo ikke ha, bare mer solide negler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #6 Del Skrevet 3. september 2022 *Mocca* skrev (24 minutter siden): Den er veldig god, men pass på at man ikke får den på huden. Hard hud vil man jo ikke ha, bare mer solide negler. Ah, takk, det er sant. Anonymkode: 3610c...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. september 2022 #7 Del Skrevet 4. september 2022 (Ser jeg er for sent ute. Jeg bruker kun Dior Creme Abricot. Har brukt den flere ganger før, men først nå i det siste jeg har brukt den hver dag og den kommer jeg til å fortsette med til jeg dør). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #8 Del Skrevet 4. september 2022 Peanut skrev (1 time siden): (Ser jeg er for sent ute. Jeg bruker kun Dior Creme Abricot. Har brukt den flere ganger før, men først nå i det siste jeg har brukt den hver dag og den kommer jeg til å fortsette med til jeg dør). Har lest litt om den og den har fått kun positive tilbakemeldinger. Men den var jo bitteliten da😌 Hva gjør den for deg? Jeg sliter med at huden rundt neglene blir hard, spesielt om vinteren og jeg må stadig vekk ta det bort. Vil denne kremen hjelpe på det? Anonymkode: 12771...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. september 2022 #9 Del Skrevet 4. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Har lest litt om den og den har fått kun positive tilbakemeldinger. Men den var jo bitteliten da😌 Hva gjør den for deg? Jeg sliter med at huden rundt neglene blir hard, spesielt om vinteren og jeg må stadig vekk ta det bort. Vil denne kremen hjelpe på det? Anonymkode: 12771...a89 Boksen varer i ca 6 måneder for min del, jeg bruker litt hver dag, av og til oftere. Den hjelper for tørr hud rundt neglene, tørre neglebånd, mot at neglene sprekker/brekker. Før jeg tok denne i bruk så opplevde jeg ofte at de knakk eller brakk og ble møkk lei. Jeg har ikke opplevd dette nå ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #10 Del Skrevet 4. september 2022 Peanut skrev (3 timer siden): Boksen varer i ca 6 måneder for min del, jeg bruker litt hver dag, av og til oftere. Den hjelper for tørr hud rundt neglene, tørre neglebånd, mot at neglene sprekker/brekker. Før jeg tok denne i bruk så opplevde jeg ofte at de knakk eller brakk og ble møkk lei. Jeg har ikke opplevd dette nå ^^, Dette var hjelpsom info, takk skal du ha. ❤️Skal prøve så får jeg se, håper det vil hjelpe på tørr hud og neglebånd, da det er det jeg sliter mest med. Anonymkode: 12771...a89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 5. september 2022 #11 Del Skrevet 5. september 2022 (endret) Peanut skrev (19 timer siden): (Ser jeg er for sent ute. Jeg bruker kun Dior Creme Abricot. Har brukt den flere ganger før, men først nå i det siste jeg har brukt den hver dag og den kommer jeg til å fortsette med til jeg dør). Takk for tips Denne skal prøves Men, hvordan er det hvis man bruker håndkrem i tillegg? Gjør ikke noe om det blandes med hverandre? Feks, ta på den lille kremen på neglene og etterpå håndkrem.? Endret 5. september 2022 av Sen ve ben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 5. september 2022 #12 Del Skrevet 5. september 2022 3 hours ago, Sen ve ben said: Takk for tips Denne skal prøves Men, hvordan er det hvis man bruker håndkrem i tillegg? Gjør ikke noe om det blandes med hverandre? Feks, ta på den lille kremen på neglene og etterpå håndkrem.? Jeg gjør det ofte jeg ^^, Synes det går helt greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 5. september 2022 #13 Del Skrevet 5. september 2022 Peanut skrev (19 minutter siden): Jeg gjør det ofte jeg ^^, Synes det går helt greit. Takk ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå