gaja Skrevet 25. november 2005 #1 Del Skrevet 25. november 2005 Sitter her og er litt svimmel og vet ikke hva jeg skal tro... har ikke IKM før om et par dager, men har hatt så utrolig ømme pupper i det siste at jeg tenkte jeg kunne jo ta en test. Våkna i dag tidlig kl 8 og måtte på do, så da tok jeg en test. Billigtestene skal jo ligge og virke i 15 minutter, så jeg gikk og la meg igjen uten å se på den. Mannen så på testen da han sto opp, og sa det bare var 1 strek. Så jeg tenkte ikke mer på det. Men da jeg rydda badet i dag kl 4 lå testen der og den viste en svak men tydelig ekstra strek. Den hadde jo ligget der i 8 timer, men tenk hvis den stemmer??? mannen er ikke verdens mest observante om morgenen så han kan godt ha oversett en svak strek... hjelp... tør ikke teste mer i dag, siden det er så tidlig i perioden, og konsentrasjonen av hormoner er størst om morgenen.... og så dukker selvsagt all tvilen opp også - tenk hvis den stemmer; klarer vi virkelig å ta oss av et barn nå? jeg har jo ingen fast jobb, og vi vil jo flytte hjem igjen. vi kan jo ikke bare bryte opp hvis det er et barn inne i bildet. og er jeg egentlig klar til å bli mor? men tenk så deilig hvis det vokser et knøtt inne i meg tør ikke håpe eller frykte noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2005 #2 Del Skrevet 25. november 2005 Den testen hadde jeg ikke turt å tro på nei. Ta heller en ny test i morgen tidlig du. De skal jo avleses innen et bestemt antall minutter. Krysser fingrene for at den stemmer da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaja Skrevet 25. november 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 25. november 2005 jeg har allerede fått rare "cravings" ihvertfall: i går på butikken "måtte jeg bare" kjøpe blodpølse men det er det med disse puppene mine; har aldri opplevd at de har vært så ømme før... men det kan jo være bare symptomjakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2005 #4 Del Skrevet 25. november 2005 Ømme pupper høres lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 25. november 2005 #5 Del Skrevet 25. november 2005 Det pleier å stå i pakningsvedlegget at du ikke kan stole på en test når du leser av flere timer etterpå. men test i morra! Eller enda bedre, test om to dager! Da vil svak strek bli sterkere. Første testen min var kun en skygge, men strek er strek! Testet tre dager etter bare for å bekrefte, og da var den innmari blå! Murf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. november 2005 #6 Del Skrevet 25. november 2005 Oj... så spennende, gaja! Keep us updated!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2005 #7 Del Skrevet 26. november 2005 Skal du teste i dag? *Krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaja Skrevet 26. november 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 26. november 2005 den er svak......... men det er en strek! :-D :-D tør ikke stole på den må nok ta en ny test om to dager og se om den er positiv før jeg sier det til noen eller skriver det inn i november-tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 26. november 2005 #9 Del Skrevet 26. november 2005 Høres veldig bra ut!! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 26. november 2005 #10 Del Skrevet 26. november 2005 Strek er strek! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2005 #11 Del Skrevet 26. november 2005 Gratulerer!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 26. november 2005 #12 Del Skrevet 26. november 2005 Gratulerer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaja Skrevet 26. november 2005 Forfatter #13 Del Skrevet 26. november 2005 men det er helt utrolig timet; den ene måneden jeg drikker noe alkohol og spiser rått kjøtt og rå fisk, så blir jeg gravid får inderlig håpe h*n er frisk morsom reaksjon fra min kjære i dag; han lå og sov da jeg testet, så da jeg fortalte at vi skal ha baby, mumlet han; når da? han hadde bursdag i går, så dette ble nesten en bursdagsgave til han :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 26. november 2005 #14 Del Skrevet 26. november 2005 Disse kommende fedrene er festlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. november 2005 #15 Del Skrevet 26. november 2005 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 26. november 2005 #16 Del Skrevet 26. november 2005 Gratulerer med spiren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 27. november 2005 #17 Del Skrevet 27. november 2005 Gratulerer så masse... håper alt gåt bra, og at du har det bra... mange ønske tanker til deg fra meg, og sikker alle oss andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. november 2005 #18 Del Skrevet 27. november 2005 Gratulerer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå