AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Del Skrevet 1. september 2022 Jeg startet med nye hudpleie produkter for to uker siden, et 10 stegs hudpleiesett fra skinsecret. Har fått mye mer kviser nå den siste uken, er det normalt i starten når man bytter produkter? Noen med noe erfaring? Anonymkode: 3d327...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 1. september 2022 #2 Del Skrevet 1. september 2022 Ja, det er vanlig. Urenheter fra dypere i huden kan komme fram, og kan derfor være et tegn på at produktet fungerer. Husk å ikke introdusere for mange nye produkter om gangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Del Skrevet 2. september 2022 Dette kalles purging og kommer ofte hvis du begynner med nye produkter med aktive ingredienser. Så om du nå får kviser på samme plass som du evt har hatt tidligere, eller der du har urenheter så vil det gå over ganske snart. Har du derimot fått kviser på et nytt sted du vanligvis ikke får kviser og som varer lenge, kan det være at du reagerer på en eller flere av ingrediensene i produktet/ene. Anonymkode: 22705...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Del Skrevet 2. september 2022 Skjønner. Dumme meg har jo begynt med alle samtidig😂 får ta noen steg tilbake da kanskje ts Anonymkode: 3d327...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Del Skrevet 5. september 2022 Det betyr at en eller flere av ingrediensene er kvisetriggende. Er utrolig mye av sånne billige fyllstoffer i sminke og hudpleie som aldri skulle vært der! Lim inn ingrediensene her https://cosdna.com/eng/ingredients.php så får du opp et skjema som viser deg hver ingrediens og om den er triggende eller ikke. 5 er høyest karakter,0-1 trygt, men 2-3 i karakter kan sensitiv hud få kviser av. Anonymkode: 16cc2...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 5. september 2022 #6 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 0.19): Jeg startet med nye hudpleie produkter for to uker siden, et 10 stegs hudpleiesett fra skinsecret. Har fått mye mer kviser nå den siste uken, er det normalt i starten når man bytter produkter? Noen med noe erfaring? Anonymkode: 3d327...737 Ja,huden skal venne seg til nye produkter og urenheter kan komme frem under denne prosessen. Selv er ikke huden min slik lenger. Prøver også heller produkter som ikke er for sterke for huden min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå