Gå til innhold

Produkt til sminkefjerning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har en ansiktsrens som jeg er fornøyd med, men den fungerer ikke til å fjerne øyesminke med. Den fungerer jo, men da må jeg gnikke og styre. I hverdagen bruker jeg ikke sminke overalt, det er oftest snakk om concealer i tillegg øyesminke og øyenbrynssminke. 

Jeg har kombinasjonshud som i tillegg fort blir rød hvis produkter er for "sterke", og jeg tåler dårlig alt for fete produkter i deler av fjeset. I det siste har jeg lest en del om "cleansing balms", men kan dette bli for tungt for en hud som fort blir fet enkelte steder? Hvilket produkt anbefaler dere meg å bruke?  Jeg vil ikke bruke renseservietter, det tåler jeg erfaringsmessig ikke.

Tar imot både produkttyper og konkrete produkter. :takke:

Anonymkode: 4eef5...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vaselin. Prøv det. Smør/masser på. Tørk av med fuktig bomullsdott.

Anonymkode: 7ea4e...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cleansing balms fungerer utmerket uansett hudtype. Men såklart viktig å finne en du liker, det er forskjell på dem. Når du bruker såpass lite sminke er det kanskje ikke nødvendig å bruke det hver dag. Selv bruker jeg micellar vann og vanlig ansiktsrens på dager med lite sminke, og cleansing balm og vanlig ansiktsrens på dager med mye sminke. Og til reise eller overnatting har jeg sånn spesial sminkemikrofiber-duk som fjerner med kun vann.

Anonymkode: 1c13c...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette er den beste til å fjerne sminke med.

Blir fort blank i huden, men denne gjør ikke huden fet,selvom det er oljerens🤗

Sliter også med å fjerne mascara med ansiktsrensen min, så bruker denne før rens.

image.png.e6bbec89d525be888a392252e1139feb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...