Gå til innhold

Negativ test to dager etter forventet mens

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, da er vel løpet kjørt denne gangen?

Skulle hatt mensen på mandag, den varierer dog med +-1 dag. Men RFSU var blenda forrige uke, og idag. Bare å vente på tante rød nå vel. :grine:

Anonymkode: 24dd0...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj! Så kjedelig! Ikke noe som er verre enn det. Jeg hadde mens som var forsinket 10 dager og allikevel var jeg ikke gravid... men på et eller annet vis ble jeg gravid i neste syklus da jeg ikke hadde anelse om nå EL eller noe var. Så håper det skjer for deg også! :)

Anonymkode: a7d03...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er mensen seks dager forsinket, og ingen antydning til at den kommer heller. :klo:

Jeg må tisse "hele tiden", brystene er tunge og ømme, matlysten eksisterer ikke. Akkurat slik var det med førstemann. Men jeg kan jo umulig være gravid når jeg tok en test etter forventet mens?

Blir helt sprø av å gå å vente på mensen! Får jeg ikke mensen snart tsr jeg enda en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at de til rfsu er dårlige tester, prøv et annet merke. 

Anonymkode: 23d32...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har hørt at de til rfsu er dårlige tester, prøv et annet merke. 

Anonymkode: 23d32...127

Ja, har hørt det jeg også.

Men tok RFSU med første, og da var det ingen tvil. 

Nå ventet jeg heller ikke de fem fulle minuttene denne gangen, for sist så ble den positiv med en gang jeg risset på den. Så da gikk den i bosset etter noen få minutter denne gangen. Og jeg tok testen på nattevakt.

Blæ, jeg får kjøpe en ny test i morgen. Et annet merke, og ta testen på morgenurinet. Da burde jeg virkelig få endelig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Nå er mensen seks dager forsinket, og ingen antydning til at den kommer heller. :klo:

Jeg må tisse "hele tiden", brystene er tunge og ømme, matlysten eksisterer ikke. Akkurat slik var det med førstemann. Men jeg kan jo umulig være gravid når jeg tok en test etter forventet mens?

Blir helt sprø av å gå å vente på mensen! Får jeg ikke mensen snart tsr jeg enda en test.

Er du sikrer på eggløsning dagen din?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (Akkurat nå):

Er du sikrer på eggløsning dagen din?

Nei, aner ikke når jeg har eggløsning.

Vi har bare sex annen hver dag ca.

Testet ikke etter eggløsning forrige gang heller, gjorde det likt som nå, og da ble jeg gravid i pp3. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vet når du hadde eggløsning vet du heller ikke når du har ikm. Eggløsning kan forflytte seg men lutealfase er stabil. Derfor må du enten ta ny test eller vente på mensen. Det at du tisser ofte og har ømme pupper tyder hvertfall på at du et i lutealfasen, ganske normalt når progesteron øker hvertfall. Så enten vil mensen komme eller du vil få positiv test fordi du testet for tidlig sist.

Anonymkode: 849cb...3f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...