tussi84 Skrevet 31. august 2022 #21 Skrevet 31. august 2022 mine har fått narkose mange ganger. Noen ganger har de sovet 4-5 t, og sjangler opptil et døgn etterpå. Det har derimot vært mer av at dyrlegen gir dem oppvåkningsmidler før de forlater dyrlegen. Da er de våkne men litt reduserte når vi kommer hjem. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #22 Skrevet 31. august 2022 Nå spiser hun, 🥰men fortsatt groggy. Var vist litt for bekymret 🙂 Anonymkode: 96f33...4b4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #23 Skrevet 31. august 2022 Man kan bli bekymret andre veien også. Da hannkatten min ble kastrert, kviknet han til kort tid etter at vi kom hjem. Ingen vits i å "la katten ligge et varmt sted og sove" ihvertfall Han løp rundt som en propell den kvelden og gjorde alt annet enn å slappe av eller sove. Mistenker at de kanskje hadde gitt ham for lite smertestillende. Eller at han bare var litt rusa og tullete. Stort sett har kattene mine vært tilnærmet våken når jeg har hentet dem, bare redusert og sjanglete i flere timer etterpå. Noen ganger litt ute av form helt til neste dag. Anonymkode: 253de...b4c
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #24 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nå spiser hun, 🥰men fortsatt groggy. Var vist litt for bekymret 🙂 Anonymkode: 96f33...4b4 Det er ofte sånn det er 😅 narkose kan henge i i mange timer avhengig av dyret. De reagerer så forskjellig. Anonymkode: baccb...12b
Helene Skrevet 2. september 2022 #25 Skrevet 2. september 2022 Det er så forskjellig fra dyr til dyr. Jeg steriliserte 2 jenter for mange år siden. Den ene våknet på tur hjem fra dyrelegen, den andre sov nesten et døgn. Jeg ringte dyrelegen. Hun sa, første katten måtte hun gi 2 doser bedøvelse. Tabbykatt. Hun kom seg raskt. Andre, bedagelig, gi katten tid. Det gikk helt fint. Kattene var søstre da. Helt forskjellig lynne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå