Coiljente Skrevet 30. august 2022 #1 Del Skrevet 30. august 2022 Hei! Har kjøpt refectocil til å farge øyenbrynene med, men har jo ikke applikatorsett😅 noen som har tips til hvor dette kan kjøpes (i fysisk butikk)? Tenker altså på blandeskål, applikator og sånn brynskost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2 Del Skrevet 31. august 2022 Fulgte det ikke med en liten plastpinne? Den bruker du til påføring. Trenger ikke KJØPE en skål. Ta en tom boks av noe slag (pizzadressing eller noe), eller et lokk. Anonymkode: fa4a9...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 31. august 2022 #3 Del Skrevet 31. august 2022 Jeg bruker en sminkekost med tupp som en mascarabørste til å både blande og påføre. Alternativt har jeg også brukt børsten fra en tom mascara. Til å blande i kan du bruke hva som helst, for eksempel et tomt yoghurtbeger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coiljente Skrevet 31. august 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fulgte det ikke med en liten plastpinne? Den bruker du til påføring. Trenger ikke KJØPE en skål. Ta en tom boks av noe slag (pizzadressing eller noe), eller et lokk. Anonymkode: fa4a9...364 Følgte ikke med noe. Kjøpte to deler. Er ikke sånn vanlig sett som feks depend.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coiljente Skrevet 31. august 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 31. august 2022 Perelandra skrev (2 timer siden): Jeg bruker en sminkekost med tupp som en mascarabørste til å både blande og påføre. Alternativt har jeg også brukt børsten fra en tom mascara. Til å blande i kan du bruke hva som helst, for eksempel et tomt yoghurtbeger. Ok hvor kjøper du evt en slik kost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 31. august 2022 #6 Del Skrevet 31. august 2022 Coiljente skrev (Akkurat nå): Ok hvor kjøper du evt en slik kost? Hvor som helst som selger sminkekoster, for eksempel Vita, Kicks eller Normal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 31. august 2022 #7 Del Skrevet 31. august 2022 @Coiljente Jeg har flere slike koster, men blant annet en som ligner denne fra H&M: https://www2.hm.com/no_no/productpage.0629205001.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå